Diego Lopez vs. Casillas

×

Afstemning: Hvem bør være fast starter

Iker Casillas
40 72.7%
Diego Lopez
15 27.3%
Antal stemmer: 55
Kun registrede brugere kan deltage i afstemningen
10 år 7 måneder siden #1 af JimmyBroe
Jeg ved godt at det måske er lidt voldsomt at oprette en ny tråd kun for dette.
MEN jeg synes det kunne være spændene at se hvor mange der ønsker Casillas på mål i forhold til Lopez, og omvendt.

Det er selvfølgelig lidt svært at vurdere hvem der er bedst spillende osv. Men hvem der sympatiseres med her på siden, kunne være ret sjovt at se imo.

Det samme gør sig gældende på flere pladser, højrebacken med Arbeloa vs. Carvajal, på midtbanen Khedira vs. Casemiro, om Man ønsker Bale til klubben, osv..

Men lad os lige prøve denne tråd af først, og se om den får lov at stå af Siempre.:) (Du/I er mere end velkommne til at slette hvis i mener den er overflødig...)

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 10 år 7 måneder siden ved JimmyBroe.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, Steen, rezamadridista

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 7 måneder siden #2 af Siempre Madrid

JimmyBroe skrev: Jeg ved godt at det måske er lidt voldsomt at oprette en ny tråd kun for dette.
MEN jeg synes det kunne være spændene at se hvor mange der ønsker Casillas på mål i forhold til Lopez, og omvendt.

Det er selvfølgelig lidt svært at vurdere hvem der er bedst spillende osv. Men hvem der sympatiseres med her på siden, kunne være ret sjovt at se imo.

Det samme gør sig gældende på flere pladser, højrebacken med Arbeloa vs. Carvajal, på midtbanen Khedira vs. Casemiro, om Man ønsker Bale til klubben, osv..

Men lad os lige prøve denne tråd af først, og se om den får lov at stå af Siempre.:) (Du/I er mere end velkommne til at slette hvis i mener den er overflødig...)


Den store, stygge Siempre sletter ikke tråde omhandlende Real Madrid, når de blot er relevante. Sæt i sving, der er en grund til at Torben har givet os mulighed for at oprette afstemninger. Hyg jer.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, Steen, JimmyBroe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Halamadrid2000
  • Gæst
  • Gæst
10 år 7 måneder siden #3 af Halamadrid2000
Besvaret af Halamadrid2000 på emne Diego Lopez vs. Casillas
For mig lopez helt klart. Kan ikke holde attituder ud ! ´hugol´ PS Hva sker der med özil og hans attitude ??

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 7 måneder siden #4 af Lykke
Besvaret af Lykke på emne Diego Lopez vs. Casillas
Det er faktisk en debat som denne her der ofte får mit temperment op i mig.

Jeg elsker personligt Casillas... men holder også utrolig meget af Lopez og problemet med denne VS er at folk mener at Casillas er den bedste i verden og at han er klub ikon, hvorimod Lopez er den der kommer i vejen. Jeg håber personligt at Ancelotti finder en smart metode hvor han give dem begge en masse spilletid for de fortjener det begge.

Lopez har slet ikke fået nok kredit for alt det han gjorde i den sidste halvdel af sidste sæson, for igen folk brugte hjertet og ikke hovedet da de var gale over at han blev på pladsen efter Casillas kom tilbage. Tænk over hvor vi havde været hvis det ikke var for ham og så dygtig en målmand skal man ikke bare lade sidde på en bænk og glemme nu da vores nr 1 er tilbage.

Har selv købt en Lopez målmandstrøje for at støtte op om ham, og den bar jeg til Supermatchen i Göteborg.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 7 måneder siden #5 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Diego Lopez vs. Casillas
Jeg er meget forvirret omkring situationen, på den ene side vil jeg være lykkelig for, Iker igen ville være blandt den absolut elite, og på den anden side vil jeg også være klar på at prøve noget nyt. Fair eller ej, påliedigt eller opdigtet, så har jeg inden for det sidste år ændret mit syn på ham, jeg kan selvfølgelig ikke vide, hvad der har været sand eller ej, men der er så mange ting ved ham, der kan irriterere mig vanvittigt meget.

Vælger vi at sælge Casillas, så ved jeg dog heller ikke, hvor meget jeg er for at have Lopez, som decideret fastmand. Profilmæssig er han bare ikke stor nok til at være fastmand for Real Madrid, vi snakker om en målmand, der ikke engang er blandt Del Bosgue's top fire målmænd på landsholdet.

Derudover så håber jeg, vi fortsætter strategien JEC, som set over hele sommeren. Dog er mit højeste ønske, at Casillas kæmper sig tilbage, både i startopstillingen, men også popularitet mæssig!

Jeg kan godt lide Lopez, ligesom jeg også kan/kunne lide Granero, Callejon m.fl. og selvom han selv, åbenbart, skulle være tilfreds med 2. posten i kongeklubben, så håber jeg, for hans egen skyld, at han prøver kræfter med en storklub, jeg kunne sagtens se ham i Arsenal, Fiorentina, Napoli (næste år, hvor de ikke har Reina), Roma, Milan eller Schalke.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • falle
  • Gæst
  • Gæst
10 år 7 måneder siden #6 af falle
Besvaret af falle på emne Diego Lopez vs. Casillas
Jeg er rigtig glad for dette emne.

Jeg synes at Diego er dygtigere. Jeg var stor fan af ham i hans første tour i klubben og blev rigtig glad da han vendte hjem. Han er madridista ind til benet og fortjener pladsen mellem stængerne... selvom mange herinde mener anderledes. Det er sjovt at samme folk hellere vil have Dani på backpladsen fremfor Alvaro, selvom Dani stadig har en del at bevise. Det er to af samme situationer, men folk ser på dem forskelligt. Dani har alverdens at bevise imens Alvaro både har vundet VM og EM guld, det spanske mesterskab, cup, osv. Alligevel vil folk have ham afsat fra dag ét med Dani i truppen. Vender vi tilbage til GK situationen, så mener jeg at Lopez har bevist at han er dygtig nok til at vogte vores mål. Han bar os igennem CL indtil Dortmund kom i vejen - her så hele holdet dog svagt ud.

Med Iker ude af startopstillingen, burde Sergio træde i karakter som leder. Det mener jeg ikke at han har gjort til tilfredshed og derfor burde man også overveje en omstrukturering i anfører ordningen - jeg mener bestemt at Ronaldo burde være 1. kaptain; han går forrest i hver kamp, han møder først op til træning og er den sidste, der går. Jeg kan nævne flere grunde, men anførersnakken er noget helt andet :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 7 måneder siden #7 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Diego Lopez vs. Casillas

falle skrev: Det er sjovt at samme folk hellere vil have Dani på backpladsen fremfor Alvaro, selvom Dani stadig har en del at bevise. Det er to af samme situationer, men folk ser på dem forskelligt.


Aarh, det er en ret mangelfuld sammenligning. Først og fremmet er Iker 5 måneder ældre end Lopez, hvor Carvajal er 9 år yngre end Arbeloa. Lopez er ikke længere et talent. Han er en brandgod målmand, men han er på et helt andet punkt i sin karriere end Carvajal.

falle skrev: Dani har alverdens at bevise imens Alvaro både har vundet VM og EM guld, det spanske mesterskab, cup, osv. Alligevel vil folk have ham afsat fra dag ét med Dani i truppen.


Arbeloa har dog ikke vundet prisen som verdens bedste højreback 5 år i streg, og er heller ikke på tale som en af historiens bedste på sin position. Iker og Arbeloas spillemæssige kvaliteter kan ikke sammenlignes. Var jeg Iker, ville jeg i hvert fald blive godt og grundig fornærmet over en sådan sammenligning.

falle skrev: Vender vi tilbage til GK situationen, så mener jeg at Lopez har bevist at han er dygtig nok til at vogte vores mål. Han bar os igennem CL indtil Dortmund kom i vejen - her så hele holdet dog svagt ud.


Bar os og bar os.. Han reddede os gevaldigt i returkampen på Old Trafford, inden Cristiano så fik os videre mod Galatasaray, men udover i den kamp, bemærkede han sig vel ikke eller var den afgørende faktor?

falle skrev: ...jeg mener bestemt at Ronaldo burde være 1. kaptain; han går forrest i hver kamp, han møder først op til træning og er den sidste, der går. Jeg kan nævne flere grunde, men anførersnakken er noget helt andet :)


En spiller der helst ikke tager returløbene og som dækker mangelfuldt op når han endelig tager dem, er efter min bedste overbevisning, ikke prototypen på en anfører. Cristiano er fandens ærgerrig og utrolig determineret uagtet modstanderen, men han er slet slet ikke kommunikerende eller fattet nok til at bære det ansvar.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Sidste redigering: 10 år 7 måneder siden ved Jaken.
Følgende bruger(e) sagde tak: rezamadridista, MMM, El Rojo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 7 måneder siden #8 af MMM
Besvaret af MMM på emne Diego Lopez vs. Casillas

Jaken skrev: [

falle skrev: Dani har alverdens at bevise imens Alvaro både har vundet VM og EM guld, det spanske mesterskab, cup, osv. Alligevel vil folk have ham afsat fra dag ét med Dani i truppen.


Arbeloa har dog ikke vundet prisen som verdens bedste højreback 5 år i streg, og er heller ikke på tale som en af historiens bedste på sin position. Iker og Arbeloas spillemæssige kvaliteter kan ikke sammenlignes. Var jeg Iker, ville jeg i hvert fald blive godt og grundig fornærmet over en sådan sammenligning.


Det er også værd at nævne, at Arbeloa ikke stort set ikke spillede et minut af Spaniens succesrige VM. Eller deres første EM for den sags skyld. Indtil Puyol blev skadet sidste sommer, har Ramos været førstevalget og Arbeloas værdi været som backup på linie med Albiol. Iker spillede derimod hvert eneste minut af de tre mesterskabsturneringer og var afgørende i dem alle.
Sidste redigering: 10 år 7 måneder siden ved MMM.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 7 måneder siden #9 af Realmadrid94
Besvaret af Realmadrid94 på emne Diego Lopez vs. Casillas
Haha Jakens sidste linjer igen. Behøver jeg nævne Portugals landshold? ;)
Jeg håber egentlig at den som egner sig bedst er den som beholder pladsen. Dog siger en del af mig alligevel, at det skal være casillas hehe :) - Jeg kan simpelthen ikke klare at vi behandler vores legender på den måde. Raul, Guti, Iker. Det er ikke en livslang madridista værdigt! Se på Maldini, se på Totti.. Puyol, Xavi, Per Nielsen! Det er sådan klubikoner skal behandles.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 7 måneder siden #10 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Diego Lopez vs. Casillas

Realmadrid94 skrev: Haha Jakens sidste linjer igen. Behøver jeg nævne Portugals landshold? ;)
Jeg håber egentlig at den som egner sig bedst er den som beholder pladsen. Dog siger en del af mig alligevel, at det skal være casillas hehe :) - Jeg kan simpelthen ikke klare at vi behandler vores legender på den måde. Raul, Guti, Iker. Det er ikke en livslang madridista værdigt! Se på Maldini, se på Totti.. Puyol, Xavi, Per Nielsen! Det er sådan klubikoner skal behandles.


Og Hierro, glem ikke Hierro!
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 7 måneder siden #11 af Realmadrid94
Besvaret af Realmadrid94 på emne Diego Lopez vs. Casillas
Ah tak. :-)
Manden som bombede løs :p

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 7 måneder siden #12 af Lykke
Besvaret af Lykke på emne Diego Lopez vs. Casillas

Realmadrid94 skrev: Jeg kan simpelthen ikke klare at vi behandler vores legender på den måde.


Hvorfor er det så nedværdigt at en klub legende bliver henvist til bænken for noget tid? Bare fordi han er klub legende skal han ikke spille alt. Casillas har brug for konkurrence på målmandsposten for den plads var bare blevet for fast for ham lige meget om han spillede godt eller ej, og her mener jeg at Lopez er en fantastisk konkurent. Den de vuderer til at spille bedst skal spille og hvis det ikke er Casillas er den ikke længere og han må bare kæmpe for den plads.

Jeg hader virkelig når folk bruger argumentet at Casillas er en klub legende til hvorfor han skal spille.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, El Madridista, anes, Real Madrid

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce