Tur til Madrid

  • clta
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
10 år 2 måneder siden #1 af clta
Tur til Madrid blev oprettet af clta
Hejsa Madridistas

Jeg står overfor en tur til Madrid, hvor kæresten og jeg skal ned og se Real Madrid - Granada her d. 25/01/14.

Vi skal være der fra lørdag til mandag og vi kunne godt tænke os at opleve så meget af Madrid vi kan nå på den korte tid, især det gastronomiske.

Jeg ville høre om i har nogle inputs til spisesteder eller lokaliteter som vi ikke må gå glip af på vores tur :)

På forhånd tak, HALA MADRID

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 2 måneder siden #2 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Tur til Madrid
Calle Cava Baja, hvis du vil have ægte madrilensk tapas. Herudover er Mercado de San Miguel altid et besøg værd.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 2 måneder siden #3 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Tur til Madrid
Og så vil jeg da også indskyde, at jeg netop har booket fly med hustruen til første weekend i maj, hvor vi møder Valencia på Bernabéu.

Det bliver så tredje kamp i sæsonen, jeg får set; det er ikke helt skidt ;0)

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Mrlenz
  • Gæst
  • Gæst
10 år 2 måneder siden #4 af Mrlenz
Besvaret af Mrlenz på emne Tur til Madrid
Hej dariogomes. Jeg skal til Madrid for første gang i slut april. Hvad kan du anbefale gøre ang bestilling af rejse og hotel??

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 2 måneder siden #5 af Dahl
Besvaret af Dahl på emne Tur til Madrid
Hej MrLenz

Jeg blander mig lige i denne tråd.

Jeg bruger altid momondo.dk også til hotelbestilling
Alt afhængig hvor du bor i landet, kan det godt betale at sig at flyve fra Hamborg, der kan man få billetter fra ca. 1000dkk tur/retur.
Fra Billund er det ca. 1500dkk tur/retur.

Jeg skal selv bestille hotel og fly på fredag, til min tur derned for at se Real vs. Schalke den 18/3.

No worries!!!!!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 2 måneder siden #6 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Tur til Madrid
Tja - det kommer lidt an på præferencer. Jeg undgår helst de helt billige flyselskaber, og betaler gerne lidt ekstra for SAS og KLM. Inden for rimelighedens grænser naturligvis! :0)

Mht. hotel. Bruger selv booking.com en del, men jeg er sikker på, at hotels.com er lige så kampdygtig.

Personligt vil jeg gå efter at bo i Madrid Centrum; da det simpelthen er nemmere, at man bare kan gå hjem fra sin aftentapas. Det betyder en del for mig.

Bemærk samtidig at Spanien er en del i krise, omend man i november 2013 havde det laveste ledighedstal i seks år!
- vi har fx givet 2200 for et hotel (fire stjerner) inkl morgenmad, stort set klods og og ned af hjertet af Madrid.
Du kan naturligvis sagtens finde billigere steder, hvis du kigger efter færre stjerner, fællesbad og ingen morgenmad, men det er vist en smagssag! :)

Hamborg har jeg aldrig set prøvet, men det kan sagtens være en rigtig god idé!

PS: Hvis du overvejer Schalke @home, så kan du flyve ud med Iberia på kampdagen og hjem igen dagen efter for 800 kroner. ;0)

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 2 måneder siden #7 af Dios
Besvaret af Dios på emne Tur til Madrid
DarioGomez skrev:

Du kan naturligvis sagtens finde billigere steder, hvis du kigger efter færre stjerner, fællesbad og ingen morgenmad, men det er vist en smagssag! :)


Du har evnen til altid at få mig til at grine haha :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 2 måneder siden #8 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Tur til Madrid

Dios skrev: DarioGomez skrev:

Du kan naturligvis sagtens finde billigere steder, hvis du kigger efter færre stjerner, fællesbad og ingen morgenmad, men det er vist en smagssag! :)


Du har evnen til altid at få mig til at grine haha :D


I den forbindelse kan det naturligvis med sindsro nævnes, at Madrid ofte anses som en af Europas mest homo-venlige byer ... bare hvis det var noget!

RealMadsen herinde har jeg ved selvsyn set få en lussing af en transvestit midt på Puerta del Sol... ;0)

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 2 måneder siden #9 af Roesen7
Besvaret af Roesen7 på emne Tur til Madrid
Med efterhånden ret mange Real kampe på CV'et, ønsker jeg nu, at se El Clasico til marts. Jeg er carnet madridista og har derfor aldrig haft problemer med at få billetter til kampen ved fordelen af at kunne bestille dagen før andre - kan jeg forvente at være sikker på at få billetter med carnet madridista, når det nu er el clasico eller hvordan? Nogle der har været til El Clasico før og har erfaring med billetkøb og evt. hvad billetpriserne lyder på? :-)

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 1 måned siden #10 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Tur til Madrid
Ikke for at mele min egen eller madridista.dk's egen kage, men det kunne være, at man kunne finde lidt nytte i disse link vedrørende ture til Madrid:

www.madridista.dk/index.php/1748-turiste...re-irriterende-typer
www.madridista.dk/index.php/1757-den-anden-side-af-bernabeu
www.madridista.dk/index.php/1761-mad-mennesker-og-madridistas

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 1 måned siden #11 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Tur til Madrid
Når kagen er SÅ god, så mel endelig!

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 1 måned siden #12 af Roesen7
Besvaret af Roesen7 på emne Tur til Madrid

Roesen7 skrev: Med efterhånden ret mange Real kampe på CV'et, ønsker jeg nu, at se El Clasico til marts. Jeg er carnet madridista og har derfor aldrig haft problemer med at få billetter til kampen ved fordelen af at kunne bestille dagen før andre - kan jeg forvente at være sikker på at få billetter med carnet madridista, når det nu er el clasico eller hvordan? Nogle der har været til El Clasico før og har erfaring med billetkøb og evt. hvad billetpriserne lyder på? :-)


Men ingen på madridista.dk, der har set et clasico? :-)

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce