Tur til Madrid

6 år 11 måneder siden #205 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Tur til Madrid
Er der nogen, der kan hjælpe mig her. Mi Padré skal til Madrid og er der under Real - Bayern, som han naturligvis gerne vil se.

Inde på RealMadrid.com fremgik det, at billetter ville blive sat til salg i slutningen af marts for offentligheden, men tidligt om morgenen den pågældende dag stod der 0(!!) billetter ledige. Er de virkelig allesammen blev nappet af Socios og Carnets, eller er der en fejl?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #206 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Tur til Madrid

Sebberg skrev: Er der nogen, der kan hjælpe mig her. Mi Padré skal til Madrid og er der under Real - Bayern, som han naturligvis gerne vil se.

Inde på RealMadrid.com fremgik det, at billetter ville blive sat til salg i slutningen af marts for offentligheden, men tidligt om morgenen den pågældende dag stod der 0(!!) billetter ledige. Er de virkelig allesammen blev nappet af Socios og Carnets, eller er der en fejl?


Det vil jeg næsten garantere at de er. Jeg købte til Atletico-kampen i lørdags, da der blev åbnet op for køb til Carnet Madridista-holdere og der var ganske få - det var ik muligt at få to ved siden af hinanden når vi taler de tre midterste/bedste tribuner hele vejen rundt. Og de enkelte pladser der var de fløj væk, så jeg måtte desperat hoppe på en plads uden at tænke så meget. Jeg forestiller at Bayern-kampen er ligeså populær

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #207 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Tur til Madrid

Sebberg skrev: Er der nogen, der kan hjælpe mig her. Mi Padré skal til Madrid og er der under Real - Bayern, som han naturligvis gerne vil se.

Inde på RealMadrid.com fremgik det, at billetter ville blive sat til salg i slutningen af marts for offentligheden, men tidligt om morgenen den pågældende dag stod der 0(!!) billetter ledige. Er de virkelig allesammen blev nappet af Socios og Carnets, eller er der en fejl?


Sebberg, Du skal holde øje hele tiden. Samme skete for mig fra 2012-2014 da jeg var inde for at se tre semifinaler. For det der sker nu er at de fleste billetter som abonados prøver at sælge til Real Madrid ryger ind til salg på siden. Men det kan ske at du er for sent på den.

Jeg kastede mig over 3 billetter mod BayernX2 og Dortmund da de pludselig blev sat til salg.

Min præsi har meldt alt udsolgt til i morgen. Han ligger inde med min billet.

Har valgt at takke af på forum!
Sidste redigering: 6 år 11 måneder siden ved Hugol.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #208 af Dios
Besvaret af Dios på emne Tur til Madrid

Sebberg skrev: Er der nogen, der kan hjælpe mig her. Mi Padré skal til Madrid og er der under Real - Bayern, som han naturligvis gerne vil se.

Inde på RealMadrid.com fremgik det, at billetter ville blive sat til salg i slutningen af marts for offentligheden, men tidligt om morgenen den pågældende dag stod der 0(!!) billetter ledige. Er de virkelig allesammen blev nappet af Socios og Carnets, eller er der en fejl?


Er du dernede til Barca kampen?

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce