Tur til Madrid

8 år 2 måneder siden #181 af Rømer87
Besvaret af Rømer87 på emne Tur til Madrid
Fandt du nogensinde nogle tips til dette? - for jeg ska derned i marts og se Celta og Roma kampen, og søger netop samme råd!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 2 måneder siden #182 af Reus
Besvaret af Reus på emne Tur til Madrid
Jeg har købt 2 billetter til søndagens opgør mod Espanyol på Ticketmaster.es eftersom, at jeg hele tiden fik en fejlmeddelelse på Real Madrids officielle hjemmeside. Jeg har printet billetterne ud, men mine spanske sprogegenskaber er ikke eksisterende, så er det meningen, at man selv skal printe billetterne ud hjemme fra?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 2 måneder siden #183 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Tur til Madrid

Reus skrev: Jeg har købt 2 billetter til søndagens opgør mod Espanyol på Ticketmaster.es eftersom, at jeg hele tiden fik en fejlmeddelelse på Real Madrids officielle hjemmeside. Jeg har printet billetterne ud, men mine spanske sprogegenskaber er ikke eksisterende, så er det meningen, at man selv skal printe billetterne ud hjemme fra?


Link eller teksten?

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 2 måneder siden #184 af Reus
Besvaret af Reus på emne Tur til Madrid
Altså jeg har jo bare bestilt på Ticketmaster.es og fik dermed tilsendt billetterne på mail med en PDF fil. Billetterne er printet ud, og det minder meget om det system, som vi også bruger i Danmark, når man skal se fodbold.

Men jeg modtog altså denne besked:

"
Ya puedes acceder directamente al recinto con la entrada impresa.
Te recordamos que esta entrada no estará disponible en ningún otro punto de recogida habitual.
Si aún no has imprimido la entrada, te la adjuntamos en este correo.
¿Qué necesitas saber para imprimir tu entrada?
- Debes tener instalado el programa Acrobat Reader.
- Son válidas tanto las entradas a color como en blanco y negro..
- Verifica que la impresora está encendida y conectada, y tiene suficiente tinta y papel.
- En caso de haber entradas duplicadas o reimpresiones, sólo se considerará válida la primera entrada presentada.
Si tienes cualquier pregunta o sugerencia puedes dirigirte a nuestro apartado de atención al cliente."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 2 måneder siden #185 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Tur til Madrid

Reus skrev: Altså jeg har jo bare bestilt på Ticketmaster.es og fik dermed tilsendt billetterne på mail med en PDF fil. Billetterne er printet ud, og det minder meget om det system, som vi også bruger i Danmark, når man skal se fodbold.

Men jeg modtog altså denne besked:

"
Ya puedes acceder directamente al recinto con la entrada impresa.
Te recordamos que esta entrada no estará disponible en ningún otro punto de recogida habitual.
Si aún no has imprimido la entrada, te la adjuntamos en este correo.
¿Qué necesitas saber para imprimir tu entrada?
- Debes tener instalado el programa Acrobat Reader.
- Son válidas tanto las entradas a color como en blanco y negro..
- Verifica que la impresora está encendida y conectada, y tiene suficiente tinta y papel.
- En caso de haber entradas duplicadas o reimpresiones, sólo se considerará válida la primera entrada presentada.
Si tienes cualquier pregunta o sugerencia puedes dirigirte a nuestro apartado de atención al cliente."


Den skal udskrives og så er der lidt formelle oplysninger om, at du skal have Acrobat Reader og at du skal huske at få det hele skrevet ud og i læsbar tilstand. Om du udskriver i farve eller sort/hvid gør ikke noget, men i tilfælde af, at der udskrives flere billetter, gælder kun den først brugte billet.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Vinkel86
  • Gæst
  • Gæst
8 år 2 måneder siden #186 af Vinkel86
Besvaret af Vinkel86 på emne Tur til Madrid
Hej alle.
Mig og min kæreste skal til madrid i Marts og turen er planlagt efter jeg kan se kampen mod Sevilla.
Min plan var egentlig bestille over den Reals hjemmeside inden afrejse. Men efter jeg har gennemlæs denne tråd kan jeg stadig forstå at der stadig er problemer med at bestille billetter fra Danmark. Tror i det er muligt at købe dernede eller er der stor sandsynlighed for denne kamp er udsolgt? Eller er det bedre at bestille over ticketmaster.es? Hvad vil i forslå?

Bedste Hilsner Martin

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 2 uger siden #187 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Tur til Madrid
Nå, ska lige høre om nogen har erfaringer med at købe billet til udekampe i la liga. Tjekkede lige realMadrid.com og der står at man som indehaver af carnet Madridista ka ringe derned og høre omkring hvorn man køber billet til udekampe. Det må jeg så gøre, men ville lige høre om andre har erfaring med det?

Det er udekampen mod Rayo jeg tænker at ta ind og se hvis det er muligt at få billet

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
8 år 2 uger siden #188 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Tur til Madrid
Lidt skævt spørgsmål ang. Madrid: Nogen der har erfaringer med taxier? Tager de kort eller kun cash?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 2 uger siden #189 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Tur til Madrid

Raúl 7 skrev: Lidt skævt spørgsmål ang. Madrid: Nogen der har erfaringer med taxier? Tager de kort eller kun cash?


De tager kreditkort ligesom de fleste steder (hvis ik overalt) i Spanien og den vestlige verden :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
8 år 2 uger siden #190 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Tur til Madrid

Siempre fiel skrev:

Raúl 7 skrev: Lidt skævt spørgsmål ang. Madrid: Nogen der har erfaringer med taxier? Tager de kort eller kun cash?


De tager kreditkort ligesom de fleste steder (hvis ik overalt) i Spanien og den vestlige verden :-)


Har du nogensinde været i Tyskland? :)

Anyways, har læst på det store internet at ikke alle taxier tager kort.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 2 uger siden #191 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Tur til Madrid

Raúl 7 skrev:

Siempre fiel skrev:

Raúl 7 skrev: Lidt skævt spørgsmål ang. Madrid: Nogen der har erfaringer med taxier? Tager de kort eller kun cash?


De tager kreditkort ligesom de fleste steder (hvis ik overalt) i Spanien og den vestlige verden :-)


Har du nogensinde været i Tyskland? :)

Anyways, har læst på det store internet at ikke alle taxier tager kort.


Har skam kørt taxi i Tyskland, men lagde sgu ik mærke til hvis de ik tog kort :-D Nu skrev jeg oz "de fleste steder" - har aldrig hørt at tyske taxier ik tager kort, men det lyder godt nok mærkværdigt. Nå, men jeg har ik testet samtlige taxier i Madrid, så du har givetvis ret i at enkelte ik tager imod kort ;-)

Er der slet ingen som har erfaring med køb af billetter til udekampe i La Liga?
Følgende bruger(e) sagde tak: Raúl 7

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
8 år 2 uger siden #192 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Tur til Madrid
Da jeg var i Berlin for nylig var der mange steder der ikke tog kort. Det overraskede mig virkelig. Selv på McDonalds tog de kun kontanter - i 2016! Det er åbenbart en ting i Tyskland kan jeg forstå, de gider ikke kort.

Jeg hæver lidt euro til Madrid-turen kan jeg fornemme ;) men håber de tager kort de fleste steder.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce