Rygtebørsen XIX

  • r-mb-q
  • r-mb-q's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Guld bruger
  • Guld bruger
  • Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre
9 år 10 måneder siden #1 af r-mb-q
Rygtebørsen XIX blev oprettet af r-mb-q
På opfordring fra siempre har jeg lavet en ny rygtebørs for sæsonen 14/15.

Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 10 måneder siden #2 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Rygtebørsen XIX
Jeg kan starte med en bøn til de højere magter:

Kære gud. Sørg for, at Varane ikke skifter til Chelsea. Lad ham blive. Om 2 år er han verdens bedste forsvarsspiller.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista, Dios, madrid2000, andreashn, MadridistaPorVida, Neye

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 10 måneder siden #3 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Rygtebørsen XIX

Sebberg skrev: Jeg kan starte med en bøn til de højere magter:

Kære gud. Sørg for, at Varane ikke skifter til Chelsea. Lad ham blive. Om 2 år er han verdens bedste forsvarsspiller.


Jeg tror simpelthen ikke på, at Varane selv ønsker at tage et skridt ned af trappestigen, når han pt. befinder sig på øverste plateau. Det giver ingen mening og slet ikke in mente, at han lige har spillet en Champions League-finale og i al almindelighed nyder stor anseelse i Real Madrid, hvilket afspejler sig i de mange spilleminutter han alligevel får hist og pist, trods status som tredje valg pt.

Jeg er Varane-fan og jeg forstår din bøn. Det ville være en enorm katastrofe at skille sig af med verdens største forsvarstalent, måske - og jeg ved det er store år - det største forsvarstalent i det 21. århundrede so far. Ham og Ramos er fremtiden. Det kan der slet ikke pilles ved :-)
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 10 måneder siden #4 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Rygtebørsen XIX
Helt enig, ville være uambitiøst at skille sig af med ham. Og når man har Ramos og Pepe rendende rundt skal der nok falde spilletid af. Og hvem siger at Pepe gør det ligeså godt i den kommende sæson? Han kan sagtens tage pladsen fra ham.

Derudover endnu en bøn. Ingen Suarez please! Faktisk vil jeg sige, ingen angribere der allerede er stjerner. Der må være et eller andet angrebstalent derude som kan true Benzema hvis han viser dårlig form, som han jo har til vane at gøre i løbet af en sæson.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • r-mb-q
  • r-mb-q's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Guld bruger
  • Guld bruger
  • Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre
9 år 10 måneder siden #5 af r-mb-q
Besvaret af r-mb-q på emne Rygtebørsen XIX

Lars1991 skrev: Helt enig, ville være uambitiøst at skille sig af med ham. Og når man har Ramos og Pepe rendende rundt skal der nok falde spilletid af. Og hvem siger at Pepe gør det ligeså godt i den kommende sæson? Han kan sagtens tage pladsen fra ham.

Derudover endnu en bøn. Ingen Suarez please! Faktisk vil jeg sige, ingen angribere der allerede er stjerner. Der må være et eller andet angrebstalent derude som kan true Benzema hvis han viser dårlig form, som han jo har til vane at gøre i løbet af en sæson.


Rodrigo fra Benfica ? :)

Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 10 måneder siden #6 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Rygtebørsen XIX

Lars1991 skrev: Derudover endnu en bøn. Ingen Suarez please! Faktisk vil jeg sige, ingen angribere der allerede er stjerner. Der må være et eller andet angrebstalent derude som kan true Benzema hvis han viser dårlig form, som han jo har til vane at gøre i løbet af en sæson.


Jeg er faktisk ganske enig. Det er ikke det værd at smide en stor pengepose Liverpools vej for Suarez. Han er selvfølgelig en verdensklasse angriber, men det mener jeg også, at Benzema er i Real Madrid. Jeg mener endvidere heller ikke, at det nødvendigt, at Benzema garner 30+ hver sæson, når Ronaldo notorisk laver i hvert fald 50+ og med Bale i form fra kamp ét i 14/15-sæsonen, er jeg rimelig fortrøstningsfuld. Mon ikke waliserens venstreskøjte også kan sparke en enkelt bold eller to ind i løbet af sæsonen ;-)

Nej, hellere postere penge andre steder på holdet jf. især Real Madrids midtbane og defensiv i al almindelighed. Jeg forestiller mig nødvendigvis ikke spillere, der kan træde direkte ind i startelleveren, men spillere der i hvert fald kan forstærke holdets bredde. Det har til tider været tyndt i den netop overstået sæson.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
9 år 10 måneder siden #7 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne Rygtebørsen XIX

EL_Juan skrev: Så vil jeg lukke den her med en lille sidenote om den ellers nok så udskældte Illarramendi: Jeg kan sagtens se Illarramendi få en opblomstring i sin anden sæson i klubben, akkurat som det var tilfældet med Modric. Om end jeg heller ikke helt vil sammenligne, fordi Xabi Alonso som udgangspunkt stadig vil stå foran Illarra i køen. Bum!


Så vil jeg starte den nye tråd med at forholde mig kritisk til Illarramendi, som de fleste nok vil indrømme, har været skuffende i sin første sæson. Modsat Modriv, som var 7-8 måneder om at få sit gennembrud, så har Illarramendi ikke fået noget, der bare minder om et gennembrud. Han er delvist undskyldt, fordi han i mange kampe har spillet længere fremme på banen, end hans ideélle plads på den defensive midtbane. Det er dog ikke lovende for ham, at Ancelotti så bort fra ham i CL-finalen til fordel for en Khedira, der tydeligvis er langt fra topform. Det siger i mine øjne alt.

Som Sorengandersen skrev i sin gode anmeldelse af sæsonen, så virker Illarramendi langsom i tanke og handling. Det kan jeg kun være enig i. Han har i mange kampe set overvældet ud, og det har man tydeligt kunne se i hans spil. Han virker lidt stresset og anspændt og udviser langt fra den ro som Modric eller Alonso har med bolden - eller Isco for den sags skyld. Hvis man skal være balancespiller i Real Madrid uden betydelige offensive evner, så skal man være ekstraordinær defensivt og lave meget få boldtab. Illarramendi har ikke opnået nogen af de ting i sin første sæson.

Når det så er sagt, så skal han selvfølgelig hverken sælges eller lejes ud til sommer. Der skal dog helt andre boller på suppen i næste sæson, hvis han på nogen måde skal have en fremtid i Real Madrid. Han er trods alt 24 år gammel, så udviklingspotentialet er måske ikke så stort. Jeg håber stadig, at han kommer til at slå igennem i næste sæson, men min tro på, at det sker, er faldet meget, og selv den mest fanatiske tilhænger af Illarra må efterhånden indrømme, at hans pris på den gode side af 30 mio € virker alt for stor.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
9 år 10 måneder siden #8 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne Rygtebørsen XIX

Daniel skrev:

Lars1991 skrev: Derudover endnu en bøn. Ingen Suarez please! Faktisk vil jeg sige, ingen angribere der allerede er stjerner. Der må være et eller andet angrebstalent derude som kan true Benzema hvis han viser dårlig form, som han jo har til vane at gøre i løbet af en sæson.


Jeg er faktisk ganske enig. Det er ikke det værd at smide en stor pengepose Liverpools vej for Suarez. Han er selvfølgelig en verdensklasse angriber, men det mener jeg også, at Benzema er i Real Madrid. Jeg mener endvidere heller ikke, at det nødvendigt, at Benzema garner 30+ hver sæson, når Ronaldo notorisk laver i hvert fald 50+ og med Bale i form fra kamp ét i 14/15-sæsonen, er jeg rimelig fortrøstningsfuld. Mon ikke waliserens venstreskøjte også kan sparke en enkelt bold eller to ind i løbet af sæsonen ;-)

Nej, hellere postere penge andre steder på holdet jf. især Real Madrids midtbane og defensiv i al almindelighed. Jeg forestiller mig nødvendigvis ikke spillere, der kan træde direkte ind i startelleveren, men spillere der i hvert fald kan forstærke holdets bredde. Det har til tider været tyndt i den netop overstået sæson.


Det var måske ikke nødvendigt med en angriber, der scorede mere end 25 mål i denne sæson, men det kunne jo blive nødvendigt i fremtiden. Vi skal heller ikke glemme, at vi ikke gjorde rent bord i denne sæson, så der er plads til forbedring. Desuden så mister vi ikke noget i spillet, hvis vi skifter Benzema ud med Suarez. Suarez er mindst ligeså god som Benzema med bolden. Det vidner hans mere end 20 assists i PL i denne sæson også om. Jeg er dog enig i, at vi ikke skal smide et kæmpe beløb for ham, hvis det betyder, at der ikke kommer en forstærkning til midtbanen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Cristiano
  • Gæst
  • Gæst
9 år 10 måneder siden #9 af Cristiano
Besvaret af Cristiano på emne Rygtebørsen XIX
Efter rygterne med Vidal, er der en ny spiller fra Seria A der rygtedes til Real.

Marca skriver at Real er i forhandlinger om Juan Iturbe.
futbol.as.com/futbol/2014/05/27/primera/1401155353_681530.html

Jeg kender ikke Juan Iturbe - nogen der kender ham?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 10 måneder siden #10 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Rygtebørsen XIX
Iturbe og Rodrigo kunne sagtens være mulige angribere.

Jeg vil nemlig gerne have en angriber, der foruden at kunne skabe noget på egen hånd, også kan spille på kanten. Kom glad med een af dem!;)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 10 måneder siden #11 af BBB
Besvaret af BBB på emne Rygtebørsen XIX

Cristiano skrev: Efter rygterne med Vidal, er der en ny spiller fra Seria A der rygtedes til Real.

Marca skriver at Real er i forhandlinger om Juan Iturbe.
futbol.as.com/futbol/2014/05/27/primera/1401155353_681530.html

Jeg kender ikke Juan Iturbe - nogen der kender ham?


Angiveligt har vi haft snøren ude efter ham siden marts:

bleacherreport.com/articles/2048945-live...and-tottenham-battle

Der er også et link til nogle af hans mål. Målet efter 1:39-1:40 sidder ret flot.
Sidste redigering: 9 år 10 måneder siden ved BBB.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
9 år 10 måneder siden #12 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne Rygtebørsen XIX

Cristiano skrev: Efter rygterne med Vidal, er der en ny spiller fra Seria A der rygtedes til Real.

Marca skriver at Real er i forhandlinger om Juan Iturbe.
futbol.as.com/futbol/2014/05/27/primera/1401155353_681530.html

Jeg kender ikke Juan Iturbe - nogen der kender ham?


Jeg har heller ikke set ham spille ret meget, men efter at have læst lidt om ham og set følgende video har jeg en ide om ham.



Han virker som en klassisk lille men uhyggeligt hurtig lille tekniker, der dog har nogle udsving. Det ser ikke ud til, at pasningsspillet er hans store styrke, omend han laver nogle udemærkede afleveringer til tider. Umiddelbart ligner han et kæmpe talent, hvis han kan sætte det hele sammen. Men hans statur lægger ikke op til, at han skal være spidsangriber. Kan han finde ud af at modtage og holde på bolden med ryggen til mål?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum