Rygtebørsen XIX

8 år 8 måneder siden #1597 af Neye
Besvaret af Neye på emne Rygtebørsen XIX

Pelle skrev:

Neye skrev:

Madrid keep tabs on Ibrahimovic

Real Madrid are monitoring Zlatan Ibrahimovic’s situation at Paris Saint-Germain. Madrid would be willing to offer a three-year contract worth €12 million (£8.4m) per season but will not bid any more than €6m (£4.2m) for the 33-year-old.

Source: Sport
Tuesday, July 7, 2015


Ja ja, det er ikke prangende men tydeligt, at Real går efter en ældre med kvaliteter, der vil affinde sig med en del tid på bænken


Jeg er ked af det, Neye - men jeg tror simpelthen du lader dig forblænde af, hvad alle de der tabloid aviser skriver af rygter. Deres indsiderviden omkring mulige transfere er virkelig useriøs og til tider lidt pinlig. Husk, at deres eneste interesse er at sælge aviser. Derfor handler det om at koble så mange store navne med ligeledes mange store klubber.


Tro mig, jeg lader mig bestemt ikke forblænde af rygter men følger dem ganske nøje, for at se om der er basis for en verificering af teser. Her er det klart, at jeg synes en monitorering kunne tyde på, at der er et gran af sandhed om, at Ronaldo måske er på vej til 9´eren. At rygterne om Benzema måske er rigtige, at der ikke er udsigt til nok spilletid til en superstjerne som ham og derfor søger væk, og Real derfor søger efter ældre spillere der har vist deres værd og karrierermæssigt kan tåle at sidde på bænken. Men det er rigtigt, det er kun rygter og skal ses som sådan indtil der evt. kommer mere verificerende (eller falsificerende) til. Det er en fantastisk forlystelse i disse for os fodboldelskere, så golde tider :)
Sidste redigering: 8 år 8 måneder siden ved Neye.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 8 måneder siden #1598 af Gåser
Besvaret af Gåser på emne Rygtebørsen XIX

Neye skrev:

Madrid keep tabs on Ibrahimovic

Real Madrid are monitoring Zlatan Ibrahimovic’s situation at Paris Saint-Germain. Madrid would be willing to offer a three-year contract worth €12 million (£8.4m) per season but will not bid any more than €6m (£4.2m) for the 33-year-old.

Source: Sport
Tuesday, July 7, 2015


Ja ja, det er ikke prangende men tydeligt, at Real går efter en ældre med kvaliteter, der vil affinde sig med en del tid på bænken


Jeg tror næppe, at Zlatan vil være tilfreds med en røvfuld kampe på bænken. Det kommer aldrig til at ske!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 8 måneder siden #1599 af MMM
Besvaret af MMM på emne Rygtebørsen XIX
Så er der budt op til dans.

Paco González havde et par nyheder eller to i aftens El Partido de las 12. Kiko Casilla (et stks forsikring) skal inden for de næste part timer være på plads i Madrid for €3 mil, der forhandles forsat med Iker og Porto, United nægter at sælge DDG hvis ikke Ramos går den anden vej, Mendes har informeret Madrid om at et stort bud fra United skulle være undervejs og Madrid menes at vide at Ramos er opsat på at forlade klubben, hvis Ramos smutter står Mustafi og Garay (Mendes) øverst på listen, Madrid har takket nej til et bud fra United på €140 mil for Bale (igen, via Mendes på vegne af United), Illaramendi kan smutte og blive erstattet af William Carvalho (Mendes), Cheryshev kan være på vej til England og Arbeloa har fortalt klubben han ønsker at blive. Og Ødegaard plus farmand skal mødes med klubben for at diskuterer lånemuligheder.

Al Primer Toque mener derimod at vide at Arbeloa ønsker at opsige sin kontrakt og kaste sig ud i et Amerikansk eventyr mens la SER mest fokuserer på Ramos sagaen - også de mener at DDG ikke rykkes uden Ramos og mener at et bud fra United på omkring de €60 mil kan gøre det.
Sidste redigering: 8 år 8 måneder siden ved MMM.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing, Dios, Brylle

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 8 måneder siden #1600 af Neye
Besvaret af Neye på emne Rygtebørsen XIX

Gåser skrev:

Neye skrev:

Madrid keep tabs on Ibrahimovic

Real Madrid are monitoring Zlatan Ibrahimovic’s situation at Paris Saint-Germain. Madrid would be willing to offer a three-year contract worth €12 million (£8.4m) per season but will not bid any more than €6m (£4.2m) for the 33-year-old.

Source: Sport
Tuesday, July 7, 2015


Ja ja, det er ikke prangende men tydeligt, at Real går efter en ældre med kvaliteter, der vil affinde sig med en del tid på bænken


Jeg tror næppe, at Zlatan vil være tilfreds med en røvfuld kampe på bænken. Det kommer aldrig til at ske!


Det tror jeg sgu heller ikke. For Zlatan er alder ingen hindring :)
Sidste redigering: 8 år 8 måneder siden ved Neye.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 8 måneder siden #1601 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Rygtebørsen XIX
Det ville have været oplagt for to år siden, lige efter Ancelotti var ankommet til Real Madrid, eftersom Zlatan var helt vild med Ancelotti og erklærede sin dybeste skuffelse over at have mistet så god en træner i PSG, men det viste sig at Florentino Pérez overhovedet ikke havde interessere i Zlatan og det tror jeg ikke har ændret sig.

Florentino Pérez

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 8 måneder siden #1602 af Neye
Besvaret af Neye på emne Rygtebørsen XIX
Hvis det her er sandt, så er det fra min udkigspost den dummeste afvisning i dette århundrede

Real Madrid reject Manchester United's record bid for Gareth Bale
By Lucas Navarrete  @LucasNavarreteM on Jul 8, 2015

www.managingmadrid.com/2015/7/8/8909581/...areth-bale-news-2015

Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Dios, Roesen7, andreashn, Sahinovic

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
8 år 8 måneder siden #1603 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Rygtebørsen XIX

Neye skrev: Hvis det her er sandt, så er det fra min udkigspost den dummeste afvisning i dette århundrede

Real Madrid reject Manchester United's record bid for Gareth Bale
By Lucas Navarrete  @LucasNavarreteM on Jul 8, 2015

www.managingmadrid.com/2015/7/8/8909581/...areth-bale-news-2015


Sandt. Men Perez har planer med Bale og vil klart se det som et nederlag at skulle sælge ham allerede og indrømme at han ikke blev en succes. Så et salg kommer ikke til at ske. Men enig. Hvis det kan få United til at slippe De Gea at vi sælger Bale, og vi kan få 100+ mio. euro oveni, så ville jeg ikke tøve. Vi kan få Reus, Vidal og stadig have penge til overs.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 8 måneder siden #1604 af Raul-Madrid
Besvaret af Raul-Madrid på emne Rygtebørsen XIX
Hvad skulle vi dog med Reus ??

Hvis Bale endelig skal sælges så skal vi hente Hazard som vel er den eneste der kan forstærke vores hold ihvertfald offensivt og muligvis nogle Barca spillere.

Men jeg har det fint med at beholde Bale, han skal nok komme igang!

RAUL!!!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 8 måneder siden #1605 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Rygtebørsen XIX
Jeg kan simpelthen ikke forestille mig, at Man United lider af så dårligt købmandskab. Bale har lige haft en mareridtssæson, prisen på ham må alt andet lige være faldet. Manchester United vil da på ingen måde gå ud og byde 40% mere end hvad vi gav for ham, når værdien for ham er faldet. Især med tanke på den sæson, han netop har leveret.

"Maybe they hate me because I'm too good."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 8 måneder siden #1606 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Rygtebørsen XIX

Pelle skrev: Jeg kan simpelthen ikke forestille mig, at Man United lider af så dårligt købmandskab. Bale har lige haft en mareridtssæson, prisen på ham må alt andet lige være faldet. Manchester United vil da på ingen måde gå ud og byde 40% mere end hvad vi gav for ham, når værdien for ham er faldet. Især med tanke på den sæson, han netop har leveret.


Jeg tror ærgerligt talt han ville brage igennem i Manchester United, derfor kan jeg tildels godt forstå at de gerne vil have ham - selv til den pris. Så jeg tror at de ser det som en investering som i sidste ende vil give et stort udbytte, istedet for bare at vurdere ham ud fra hans forrige sæson.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 8 år 8 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Rogoshin

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 8 måneder siden #1607 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Rygtebørsen XIX

Sahinovic skrev:

Pelle skrev: Jeg kan simpelthen ikke forestille mig, at Man United lider af så dårligt købmandskab. Bale har lige haft en mareridtssæson, prisen på ham må alt andet lige være faldet. Manchester United vil da på ingen måde gå ud og byde 40% mere end hvad vi gav for ham, når værdien for ham er faldet. Især med tanke på den sæson, han netop har leveret.


Jeg tror ærgerligt talt han ville brage igennem i Manchester United, derfor kan jeg tildels godt forstå at de gerne vil have ham - selv til den pris. Så jeg tror at de ser det som en investering som i sidste ende vil give et stort udbytte, istedet for bare at vurdere ham ud fra hans forrige sæson.


Vil du tro for 140 mio euro? Det er godt nok et dyrt sats, fordi man formoder han vil slå igennem. Det kan sagtens være, at Bale bliver en succes i United, han vil hvert fald få mere plads at boltre sig på. Hvis United vitterligt er villige til at give så mange penge, så skal han da bare sælges asap. Det kan der slet ikke være tvivl om.

"Maybe they hate me because I'm too good."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 8 måneder siden #1608 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Rygtebørsen XIX

Pelle skrev:

Sahinovic skrev:

Pelle skrev: Jeg kan simpelthen ikke forestille mig, at Man United lider af så dårligt købmandskab. Bale har lige haft en mareridtssæson, prisen på ham må alt andet lige være faldet. Manchester United vil da på ingen måde gå ud og byde 40% mere end hvad vi gav for ham, når værdien for ham er faldet. Især med tanke på den sæson, han netop har leveret.


Jeg tror ærgerligt talt han ville brage igennem i Manchester United, derfor kan jeg tildels godt forstå at de gerne vil have ham - selv til den pris. Så jeg tror at de ser det som en investering som i sidste ende vil give et stort udbytte, istedet for bare at vurdere ham ud fra hans forrige sæson.


Vil du tro for 140 mio euro? Det er godt nok et dyrt sats, fordi man formoder han vil slå igennem. Det kan sagtens være, at Bale bliver en succes i United, han vil hvert fald få mere plads at boltre sig på. Hvis United vitterligt er villige til at give så mange penge, så skal han da bare sælges asap. Det kan der slet ikke være tvivl om.


Det er bestemt en kæmpe risiko at tage, men med det spillermateriale Manchester United lige på nuværende tidspunkt er i besiddelse af og baseret ud fra deres muligheder for at købe noget godt ind i dette transfervinduer, så tror jeg de er villige til at tage risikoen. Der skal et køb til som Bale for at de bare nogenlunde kan blive en magtfaktor i England igen.

Men ja for €140 mio. så siger jeg bestemt også sælg, da jeg igen forudser en skuffende sæson fra hans side af.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 8 år 8 måneder siden ved Sahinovic.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce