Rygtebørsen XIX

9 år 9 måneder siden #49 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Rygtebørsen XIX
Der er bare lige ét lille men. Klubben vil ikke presse Benzema ud. Og det kræver, at der kommer et betydeligt bud på og tilbud til ham, som er for godt til at afvise. Derefter kan vi begynde, at snakke om Luis Suárez eller Sergio Agüero. Vel at mærke i nævnte rækkefølge.
Følgende bruger(e) sagde tak: 2:18

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 9 måneder siden #50 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Rygtebørsen XIX

Siempre Madrid skrev:

Petroleum skrev:

Inspektøren skrev: www.marca.com/2014/05/29/futbol/equipos/...drid/1401355488.html

Agüero til Real Madrid for 73 mio. euro.

Alt alt for meget for en spiller, som er skadet halvdelen af en sæson.


Jeg er en af dem som elsker når vi river dyre dyre spillere ind :) De ender næsten altid med at spille fremragende!! Hvis man sælger Benzema (selvom det ikke er nødvendigt) så er Aguero en klasse spiller!

Udover det så skal man nok have en ekstra en ind da morata også ser ud til at blive solgt. Så synes jeg egentlig at man skulle stoppe her, hvis man (som jeg håber) beholder di maria. Så ville vi have et sindssygt hold! Iturba (staves) kunne være den sidste i stedet for morata da han kan spille kant også. Så er vi dækket overalt. HOLD KÆFT ET HOLD vi ville have!

Spørgsmål... Jeg er ligeglad med om i synes det kunne være godt, fedt, nederen, spild af penge osv osv, men hvor realistisk ser i det, at man vil købe Aguero? Perez har længe snakket om han gerne vil have en angriber, er Aguero et realistisk mål til sommer?


Hvis en spiller selv vil, så er der ingen spillere, som Real Madrid ikke kan hente. Så det afhænger helt og aldeles af argentineren og han er absolut en spiller, som man taler om på ledelsesgangene i Real Madrid.


Di Maria har udtalt han gerne vil blive og det afhænger af om klubben vil have ham.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 9 måneder siden #51 af Lykke
Besvaret af Lykke på emne Rygtebørsen XIX

SR4 skrev:

Siempre Madrid skrev:

Petroleum skrev:

Inspektøren skrev: www.marca.com/2014/05/29/futbol/equipos/...drid/1401355488.html

Agüero til Real Madrid for 73 mio. euro.

Alt alt for meget for en spiller, som er skadet halvdelen af en sæson.


Jeg er en af dem som elsker når vi river dyre dyre spillere ind :) De ender næsten altid med at spille fremragende!! Hvis man sælger Benzema (selvom det ikke er nødvendigt) så er Aguero en klasse spiller!

Udover det så skal man nok have en ekstra en ind da morata også ser ud til at blive solgt. Så synes jeg egentlig at man skulle stoppe her, hvis man (som jeg håber) beholder di maria. Så ville vi have et sindssygt hold! Iturba (staves) kunne være den sidste i stedet for morata da han kan spille kant også. Så er vi dækket overalt. HOLD KÆFT ET HOLD vi ville have!

Spørgsmål... Jeg er ligeglad med om i synes det kunne være godt, fedt, nederen, spild af penge osv osv, men hvor realistisk ser i det, at man vil købe Aguero? Perez har længe snakket om han gerne vil have en angriber, er Aguero et realistisk mål til sommer?


Hvis en spiller selv vil, så er der ingen spillere, som Real Madrid ikke kan hente. Så det afhænger helt og aldeles af argentineren og han er absolut en spiller, som man taler om på ledelsesgangene i Real Madrid.


Di Maria har udtalt han gerne vil blive og det afhænger af om klubben vil have ham.


Så godt som Di Maria har spillet under Ancelotti ville det være rent idioti at sælge ham, selvom jeg i andre sæsoner har været fortaler for at han skulle sælges har han nu vundet mig over, jeg tror han kan blive endnu bedre under Ancelotti.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 9 måneder siden #52 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Rygtebørsen XIX
Den eneste der er ligeså god som Di Maria i hans position er nok Pogba. Men når Juve udtaler han ikke er til salg og Di Maria virker til at elske klubben og gerne vil blive og samtidig har vist hvor høj en klasse han er og har en alsidighed der kan blive vigtig til de 3 offensive pladser i slemme tilfælde så kan jeg ikke se hvorfor vi ikke bare fortsætter med ham.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 9 måneder siden #53 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Rygtebørsen XIX

Karim Benzema claims to feel 'at home' at Real Madrid and says he will be fully fit for World Cup duty with France. Arsenal have long been credited with holding an interest in the former Lyon forward, and are once again reported to be in the market for a proven marksman.

"I feel at home in Madrid. I am really at ease. Playing at Real Madrid is a joy and fills me with pride."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 9 måneder siden #54 af Steen
Besvaret af Steen på emne Rygtebørsen XIX
Det ser ud til at blive en fantastisk sommer! Ifølge Marca vil vi ikke hente mange spillere, det bliver få men gode spillere.

Florentino will offer Juventus €50M for Vidal on Monday after the Real Madrid legends vs. Juve legends. Morata will be discussed.
Det skriver adskillige italienske medier, blandt andet Mediaset, Tuttosport og Corriere dello Sport.

Ikke nok med det, så skriver Gazzetta dello sport at Vidal's agent skulle have sagt til Juventus at hans klient gerne vil til Madrid.

Ancelotti wants two midfielders next season. He doesn't want Illarramendi in the team. [el confidencial]


Hvor kunne det være fedt, hvis dette er sandt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 9 måneder siden #55 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Rygtebørsen XIX

Steen skrev: Det ser ud til at blive en fantastisk sommer! Ifølge Marca vil vi ikke hente mange spillere, det bliver få men gode spillere.

Florentino will offer Juventus €50M for Vidal on Monday after the Real Madrid legends vs. Juve legends. Morata will be discussed.
Det skriver adskillige italienske medier, blandt andet Mediaset, Tuttosport og Corriere dello Sport.

Ikke nok med det, så skriver Gazzetta dello sport at Vidal's agent skulle have sagt til Juventus at hans klient gerne vil til Madrid.

Ancelotti wants two midfielders next season. He doesn't want Illarramendi in the team. [el confidencial]


Hvor kunne det være fedt, hvis dette er sandt.


Hvordan kan du være så ivrig efter at få smidt di Maria ud af startopstillingen, med det spil han har vist?

Det fatter jeg simpelthen ikke;)
Sidste redigering: 9 år 9 måneder siden ved M_linding.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, JimmyBroe, andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Artiom
  • Gæst
  • Gæst
9 år 9 måneder siden #56 af Artiom
Besvaret af Artiom på emne Rygtebørsen XIX
Jeg mener stadig at som samlet trup er vi blandt verdens 4 bedste, se bare på den anden halvdel af sæsonen. Vi har været ustoppelige, vi var ved at slå vores egen rekord for flest ubesejrede kampe i streg. Vi vandt copa og CHL. faldt lidt af i ligaen i slutfasen, men ellers har vi uden tvivl været et af de bedste hold. Synes virkelig ikke vi har brug for hverken Suarez eller Aguero. hent hellere en Lukaku eller Rodrigo fra Benfica, og så sælg eller lej morata ud, nu er der kommet rygter om at Casillas gerne vil skifte til PSG, men at Perez holdt møde med Sani Iker og udtalte om at han ikke skulle nogen steder og at han atter igen fra start næste sæson ville være første valg i både liga og Chl. Midtbanen har ikke set bedre ud i mange år, vi behøver ikke flere stjerner, vi har ifølge min mening den bedste midtbane i verden, og jo længere tid de spiller sammen jo bedre bliver de, alonso kan nok en sæson længere så man kan sagtens hente en der vil kunne spille sig op på hans niveau til næste sæson men ellers har vi både khadira, casemiro og Illarra som kun bliver bedre (min mening). Det her hold kan blive til det mest legendariske nogensinde hvis vi ikke sælger vores start 11.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 9 måneder siden #57 af M_linding

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 9 måneder siden #58 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Rygtebørsen XIX

Steen skrev: Det ser ud til at blive en fantastisk sommer! Ifølge Marca vil vi ikke hente mange spillere, det bliver få men gode spillere.

Florentino will offer Juventus €50M for Vidal on Monday after the Real Madrid legends vs. Juve legends. Morata will be discussed.
Det skriver adskillige italienske medier, blandt andet Mediaset, Tuttosport og Corriere dello Sport.

Ikke nok med det, så skriver Gazzetta dello sport at Vidal's agent skulle have sagt til Juventus at hans klient gerne vil til Madrid.

Ancelotti wants two midfielders next season. He doesn't want Illarramendi in the team. [el confidencial]


Hvor kunne det være fedt, hvis dette er sandt.

Ancelotti er en mand med balls hvis han tør ønske en dyr Perez-spiller væk efter en sæson. Vrikelig fedt

Så skal Illara og Casameiro bare erstattes med et bedre suppliment til Alonso og op med Jose. Samtidig skal der findes en bedre reserve end Morata og så har vi med længder både det bedste hold og den bedste trup.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 9 måneder siden #59 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Rygtebørsen XIX

SR4 skrev:

Steen skrev: Det ser ud til at blive en fantastisk sommer! Ifølge Marca vil vi ikke hente mange spillere, det bliver få men gode spillere.

Florentino will offer Juventus €50M for Vidal on Monday after the Real Madrid legends vs. Juve legends. Morata will be discussed.
Det skriver adskillige italienske medier, blandt andet Mediaset, Tuttosport og Corriere dello Sport.

Ikke nok med det, så skriver Gazzetta dello sport at Vidal's agent skulle have sagt til Juventus at hans klient gerne vil til Madrid.

Ancelotti wants two midfielders next season. He doesn't want Illarramendi in the team. [el confidencial]


Hvor kunne det være fedt, hvis dette er sandt.

Ancelotti er en mand med balls hvis han tør ønske en dyr Perez-spiller væk efter en sæson. Vrikelig fedt

Så skal Illara og Casameiro bare erstattes med et bedre suppliment til Alonso og op med Jose. Samtidig skal der findes en bedre reserve end Morata og så har vi med længder både det bedste hold og den bedste trup.


Hvad er det dog du vrøvler om?;) Tror du Vidal hentes ind som breddespiller?

Og både Alonso og Illarra bliver i klubben - det tror jeg er helt sikkert.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 9 måneder siden #60 af Steen
Besvaret af Steen på emne Rygtebørsen XIX

M_linding skrev:

Steen skrev: Det ser ud til at blive en fantastisk sommer! Ifølge Marca vil vi ikke hente mange spillere, det bliver få men gode spillere.

Florentino will offer Juventus €50M for Vidal on Monday after the Real Madrid legends vs. Juve legends. Morata will be discussed.
Det skriver adskillige italienske medier, blandt andet Mediaset, Tuttosport og Corriere dello Sport.

Ikke nok med det, så skriver Gazzetta dello sport at Vidal's agent skulle have sagt til Juventus at hans klient gerne vil til Madrid.

Ancelotti wants two midfielders next season. He doesn't want Illarramendi in the team. [el confidencial]


Hvor kunne det være fedt, hvis dette er sandt.


Hvordan kan du være så ivrig efter at få smidt di Maria ud af startopstillingen, med det spil han har vist?

Det fatter jeg simpelthen ikke;)


Det er skam ikke Di Maria jeg vil af med, men Xabi Alonso.
Modric - Vidal - Di Maria.

Når vi møder hold der er fysisk stærke så kan han også bruges i stedet for Di Maria. Som jeg har skrevet tidligere, så vil Ancelotti få mange muligheder, og Vidal er også en spiller han er kæmpe fan af. Han prøvede at hente ham til PSG og vi var efter ham sidste sommer.. Han må have en plan klar, hvis dette rygte er sandt.
Man skal også huske på, at vi skal kæmpe om 6 trofæer i næste sæson. Det kræver en bred trup, vi så hvor trætte vores spiller var i slutningen af denne sæson.
Sidste redigering: 9 år 9 måneder siden ved Steen.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce