Rygtebørsen XIX

  • JohnJohn
  • Gæst
  • Gæst
9 år 8 måneder siden #529 af JohnJohn
Besvaret af JohnJohn på emne Rygtebørsen XIX

JesperA skrev: Lige for at smide en der på intet tidspunkt har været nævnt, af flere oplagte grunde, men som efter min mening kunne bidrage med nogle kvaliteter og spidskompetencer som kunne supplere offensiven godt, i rollen som joker og reserve - og tilmed er gratis at hente:

Samuel Eto'o


Var Morata så ikke en bedre løsning?

Javist, gratis at hente, men han skal vel have en million om ugen?
Sidste redigering: 9 år 8 måneder siden ved JohnJohn.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 8 måneder siden #530 af Gribben
Besvaret af Gribben på emne Rygtebørsen XIX
Om vi så fik en million om ugen for at have ham rendende, skulle han stadig ikke besudle vores fine trøje :-)
Følgende bruger(e) sagde tak: raul7=kongen, Dios, Roesen7, Vildfaren, TcRedondo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 8 måneder siden #531 af Roesen7
Besvaret af Roesen7 på emne Rygtebørsen XIX

JesperA skrev: Lige for at smide en der på intet tidspunkt har været nævnt, af flere oplagte grunde, men som efter min mening kunne bidrage med nogle kvaliteter og spidskompetencer som kunne supplere offensiven godt, i rollen som joker og reserve - og tilmed er gratis at hente:

Samuel Eto'o


Det havde jeg ikke troet at jeg skulle høre nogle foreslå i ramme alvor! Lukaku er et spændende alternativ, men ellers synes jeg offensiven ser fin ud selvom di Maria skulle forlade os. Ronaldo, Jese, Benz, James, Isco og Bale er en meget kompetent offensiv.

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 8 måneder siden #532 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Rygtebørsen XIX

Roesen7 skrev:

JesperA skrev: Lige for at smide en der på intet tidspunkt har været nævnt, af flere oplagte grunde, men som efter min mening kunne bidrage med nogle kvaliteter og spidskompetencer som kunne supplere offensiven godt, i rollen som joker og reserve - og tilmed er gratis at hente:

Samuel Eto'o


Det havde jeg ikke troet at jeg skulle høre nogle foreslå i ramme alvor! Lukaku er et spændende alternativ, men ellers synes jeg offensiven ser fin ud selvom di Maria skulle forlade os. Ronaldo, Jese, Benz, James, Isco og Bale er en meget kompetent offensiv.

Jeg forstår slet ikke folk ønsker Lukaku, han passer slet ikke ind i spillestilen som Real Madrid praktiserer. Angriberen i Real Madrid skal kunne deltage i det opbyggende spil, agere spilstation, tage dybdeløb, og være stærk i omstillinger. Det er ikke just Lukakus spidskompetencer. Jeg mener nærmere Lukaku ville være en hæmsko i offensiven, som Morata også har været. Han er god på låget og enormt stærk i duelspillet, men hvor mange indlæg slår Ronaldo og Bale? Benzema scorer mange af sine mål gennem omstillinger og på riposter, fordi stort set hele holdet udgør skudtrusler. Eto'o har i Chelsea vist at han stadig har speed og koldblodighed, og det ville kunne gavne klubben når Benzema skal aflastes (Benzema er det ubetingede førstevalg på 9'eren, i min bog, uanset hvem der hentes)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 8 måneder siden #533 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Rygtebørsen XIX

Gribben skrev: Om vi så fik en million om ugen for at have ham rendende, skulle han stadig ikke besudle vores fine trøje :-)


Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 8 måneder siden #534 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XIX
Samuel Eto'o......der er nok større chance for at han bliver en joke end en joker i Real Madrid. Hans tid er tæt på at være ovre.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 8 måneder siden #535 af Dios
Besvaret af Dios på emne Rygtebørsen XIX

JesperA skrev:

Gribben skrev: Om vi så fik en million om ugen for at have ham rendende, skulle han stadig ikke besudle vores fine trøje :-)



Meget siger mig du slet slet ikke kender historien bag? Etoó kom fra Real Madrid, men blev vraget og har siden brugt alle lejligheder til at svine Real Madrid til, og værst var det i 2005 (mener jeg nok), da Barca vandt mesterskabt, og han greb mikrofonen og fik alle tilskuerne til og svine Real Madrid til. Hvad hans sagde kan jeg ikke lige huske, men det kommer aldrig til at ske med Etoó.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Vildfaren

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 8 måneder siden #536 af Realex
Besvaret af Realex på emne Rygtebørsen XIX

Meget siger mig du slet slet ikke kender historien bag? Etoó kom fra Real Madrid, men blev vraget og har siden brugt alle lejligheder til at svine Real Madrid til, og værst var det i 2005 (mener jeg nok), da Barca vandt mesterskabt, og han greb mikrofonen og fik alle tilskuerne til og svine Real Madrid til. Hvad hans sagde kan jeg ikke lige huske, men det kommer aldrig til at ske med Etoó.


"Madrid, cabron, salute el campeon!"

Jeg vil hellere se Lord Bendtner i den hvide trøje, end den usympatiske tumpe!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Mou94
  • Gæst
  • Gæst
9 år 8 måneder siden #537 af Mou94
Besvaret af Mou94 på emne Rygtebørsen XIX
Så er Lovren officielt skiftet til Liverpool!
Kan det mon åbne op for, at Agger muligvis skifter til Barca, på trods af at de lige har købt Mathieu?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 8 måneder siden #538 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Rygtebørsen XIX
Lad os håbe det! Kronisk skadede midterforsvarere hos konkurrenten er altid godt...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 8 måneder siden #539 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Rygtebørsen XIX

Ángel di María could soon become Real Madrid's record sale. PSG's signing of the player is virtually a done deal and if we include variables, the French club might end up forking out up to €80 million for the player. If this proves to be the case, this deal beats that of Mesut Özil's move to Arsenal , who was sold for 50 million.

As MARCA previously revealed, the only problem that was in the way of the previously agreed on deal was the Fair Financial Play sanction that was hovering over PSG. The French club had already spent €50 million on David Luiz - all that UEFA would allow, and needed to sell a player to put the balance right.

Read more: Di María: record sale - MARCA.com (English version)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 8 måneder siden #540 af Kasillas
Besvaret af Kasillas på emne Rygtebørsen XIX
Apropos Khedira og hans (manglende) kontraktforlængelse:

Hvor sandsynligt er det at Sami vælger ikke at forlænge SAMTID med at afvise andre klubber, og derved kan få en højere løn da han bliver klubløst i sommer 2015.

Han kræver en løn som både Arsenal og Chelsea ikke kan/vil tilbyde, og selv Real Madrid vil ikke gå med på hans krav. - Hvad går spillet ud på?

Og HVIS Khedira går, hvem har Real Madrid tænkt sig at hverve?

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Real Madrid er grundlagt af en spanier og to... cataloniere.😂

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum