Sæsonen 2014/2015

8 år 11 måneder siden #1201 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Sæsonen 2014/2015

Sebberg skrev:

JimmyBroe skrev:

Sebberg skrev: Hold nu kæft hvor er jeg spændt forud for morgendagens kamp. Hvad skal vi forvente os?

Nu har jeg lige set highlights for alle vores kampe mod Atlético i denne sæson og udover 4-0 snitteren, så synes jeg, at de vinder på kynismen, mens vi faktisk dominerer kampene og skaber de fleste chancer. Lidt den samme følelse, som man havde i en overgang mod Barcelona, hvor vi skulle bruge fem chancer for at score ét mål, mens de sparkede dem ind HVER gang.

Det skal ændre sig i morgen. Jeg lyder forkælet, men jeg håber fandme på, at vi straffer Atlético på den onde klinge i morgen. Ikke 1-1 eller 2-2, men 2-0 eller 3-0. Vi har holdet til det, og Atlético er ikke nær så stærke i år, som de var sidste år. Opskriften på sådan et drømmescenarie er et hurtigt mål, og det skal vi have. Alle vores spillere skal ramme niveauet - ISÆR Marcelo. Jeg synes ofte, at vi snakker om 4-3-3 eller 4-4-2 osv., men jeg har lagt mærke til en ting. Når vi spiller rigtig godt, så er det ofte med Marcelo i en hovedrolle, der kombinerer sig igennem venstresiden.

Nå. Kom så drengene! Vinder vi med tre, smider jeg et nudepic op af madammen!


Haha er hun indforstået med det? Og hvad skal vi forvente os? Fra 1-10?;P

Jeg ser en vis rigtighed i din observation af Marcelo. Nu når jeg tænker mig om så spiller han ofte fremragende i de gode kampe. Så det kan sagtens have noget på sig.

Det som er det allervigtigste mod Atletico, det er at vi ikke kommer bagud. Deres forsvar er suværent og de er dødsensfarlige på omstillingerne.

Jeg er med på den, vinder vi med 3 ændre jeg mit profilbillede til et billede af mine fødder. Jeg har nogle fremragende fusser:)


Den krævede lidt overtalelse her til aften, men den er i hus nu. Naturligvis med undertøj på!


Nyt tiltag på Madridista.dk i morgen: Dagens side 9-madridista!

Åh, det bliver stort ;-)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Kassow-Rossing, Dios, Roesen7, JimmyBroe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 11 måneder siden #1202 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Sæsonen 2014/2015
Og fødder:) Det bliver herligt.

Jeg er her stadig XOXO

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 11 måneder siden #1203 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Sæsonen 2014/2015

JimmyBroe skrev: Og fødder:) Det bliver herligt.


Dagens side 9-fødder..........Wauw!

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 11 måneder siden #1204 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Sæsonen 2014/2015
Sebberg - nu er din kæreste ikke Jimmy, vel?

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Roesen7

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 11 måneder siden #1205 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Sæsonen 2014/2015

DarioGomez skrev: Sebberg - nu er din kæreste ikke Jimmy, vel?


Selvom behåringen på ryggen kunne antyde det modsatte, så skulle jeg være ret sikker på, at jeg så sent som i går befrugtede et hunkøn.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 11 måneder siden #1206 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Sæsonen 2014/2015

Sebberg skrev:

DarioGomez skrev: Sebberg - nu er din kæreste ikke Jimmy, vel?


Selvom behåringen på ryggen kunne antyde det modsatte, så skulle jeg være ret sikker på, at jeg så sent som i går befrugtede et hunkøn.


Befrugtede, ligefrem?:)

Må jeg foreslå navnet "Francisco" til ungen? Det hører man alt for sjældent....:)
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 11 måneder siden #1207 af Roesen7
Besvaret af Roesen7 på emne Sæsonen 2014/2015

M_linding skrev:

Sebberg skrev:

DarioGomez skrev: Sebberg - nu er din kæreste ikke Jimmy, vel?


Selvom behåringen på ryggen kunne antyde det modsatte, så skulle jeg være ret sikker på, at jeg så sent som i går befrugtede et hunkøn.


Befrugtede, ligefrem?:)

Må jeg foreslå navnet "Francisco" til ungen? Det hører man alt for sjældent....:)


Det eller Raul har jeg selv foreslået herhjemme. Jeg arbejder lige nu på, at lave et nej til et ja. Der kan ikke være langt med så flotte navne!

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 11 måneder siden #1208 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Sæsonen 2014/2015
Coentrao er tilsyneladende ikke udtaget til Malaga kampen i morgen. Carlo siger, kampen er for vigtig til at sætte en mand ind, der ikke har spillet så meget i de senere måneder. I næste åndedrag (ah...næsten) siger han så, at Madrid har Coentrao at sætte på banen mod Atletico og at han har spillet flere gode kampe i CL - bla. mod Bayern sidste år.

Det undrer mig noget. Jeg kan godt forstå, hvis man vil starte med Marcelo mod Malaga, men at man holder Coentrao helt ude af truppen uden mulighed for nogle minutter i anden halvleg finder jeg lidt besynderligt.
Måske satser man virkelig på Alvaro æslet i venstre side på onsdag?
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, ElMadrid

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 11 måneder siden #1209 af El Rojo
Besvaret af El Rojo på emne Sæsonen 2014/2015

Chamartin skrev: Coentrao er tilsyneladende ikke udtaget til Malaga kampen i morgen. Carlo siger, kampen er for vigtig til at sætte en mand ind, der ikke har spillet så meget i de senere måneder. I næste åndedrag (ah...næsten) siger han så, at Madrid har Coentrao at sætte på banen mod Atletico og at han har spillet flere gode kampe i CL - bla. mod Bayern sidste år.

Det undrer mig noget. Jeg kan godt forstå, hvis man vil starte med Marcelo mod Malaga, men at man holder Coentrao helt ude af truppen uden mulighed for nogle minutter i anden halvleg finder jeg lidt besynderligt.
Måske satser man virkelig på Alvaro æslet i venstre side på onsdag?


Det ville i mine øjne være HELT håbløst. En Coentrao på 80% har som jeg ser det en del mere at byde på rent offensivt end Arbeloa og hans venstreskøjte. Vi får riiiigtig meget brug for kreativitet på kanterne, for vi skal jo spille mod en rød-hvid bus. Arbeloa er altså dårlig mod busser.
Følgende bruger(e) sagde tak: SR4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 11 måneder siden #1210 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Sæsonen 2014/2015
Sådan så det ud da vi mødte de 7 kommende hold, tidligere på sæsonen:
6 sejre og 1 tabt (Valencia).

Vores målstatistikker fra tidligere denne sæson, mod de sidste 7 tilbageværende hold, hedder: "18-4" i vores favør. Læg oven i det, at 4 af de 7 kampe var på udebane, bl.a. den tabte mod Valencia.
Altså har vi 4 hjemmekampe tilbage (Malaga, Almeria, Valencia og Getafe) og 3 udekampe (Celta, Sevilla og Espanyol).

Sidste kamp vi tabte på hjemmebane i La Liga var D. 13 december 2014. Gæt selv på hvem vi tabte til...
Vi spillede dog uafgjort i noget jeg husker som en meget mærkelig kamp, mod den gule ubåd D. 1 marts 2015.

Sevilla kampen kan (fuldstændig ligesom sidste sæson) ødelægge det for os. Jeg ser den kamp, som den sværeste. Sevilla har endnu ikke tabt på hjemmebane i La Liga, i denne sæson.
De har spillet uafgjort mod Valencia, Atletico og i sidste weekend mod Barcelona. Hvilket kalder på respekt.

Koden til den kamp ligger uden tvivl i pre-arbejdet, indstillingen skal være rigtig og vi skal forstå at Sevilla har et klassemandskab, og at kampen ikke bliver en walkover. Hvis vi tager den mentalitetshat på, så vinder vi kampen. -og så tror jeg også vi vinder mesterskabet.

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 8 år 11 måneder siden ved JimmyBroe.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 11 måneder siden #1211 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Sæsonen 2014/2015
fejl

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 8 år 11 måneder siden ved JimmyBroe.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
8 år 11 måneder siden #1212 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Sæsonen 2014/2015
Er der nogen der ved, om det er alvorligt med Bale. Jeg har netop lige set, at han blev udskiftet meget tidligt i kampen. Det vil fandme være surt at undvære Bale, Marcelo og muligvis også Benzema på onsdag.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce