San Iker is back

  • Bindslev
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
9 år 3 måneder siden #1 af Bindslev
San Iker is back blev oprettet af Bindslev
Kære madridistas

Dette er ikke en artikel for at pointere "hvad sagde jeg, eller noget i den retning"

Man kunne jo fremhæve hele truppen til trænerstaben i denne sæson/stime vi er inde i. MEN jeg er bare glad helt ned i mellemgulvet når jeg ser den bedste målmand nogensinde er kommet sig over den rædselsfulde periode og nu bare nærmest er sikkerheden selv igen.

Han er højtråbende, sikker i feltet, har masser af clean sheets og så piller han bare straffespark med en attitude der siger "spark hvor du vil jeg napper den uanset HVAD"

Går ud fra at alle de opmærksomme madridistas her noteret sig at han er tilbage igen :D hvilken fornøjelse

GLÆDELIG JUL TIL JER ALLE

HALA MADRID......LA (UN)DECIMA HERE WE COME

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Hierro
  • Gæst
  • Gæst
9 år 3 måneder siden #2 af Hierro
Besvaret af Hierro på emne San Iker is back
Vil tilføje at jeg ikke har haft mine tvivl om ham, hvilket skinner igennem i nogle af mine tidligere indlæg. At finde niveau kræver kontinuitet og det er det, vi ser nu.
Sidste redigering: 9 år 3 måneder siden ved Hierro.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 3 måneder siden #3 af 2:18
Besvaret af 2:18 på emne San Iker is back
Dejligt at se Iker med lidt udstråling og tro på egne evner

Han er dog stadig decideret sløj med fødderne, især igangsætningerne og den med at han er sikker i feltet skyldes vel mest af alt at han kun bokser

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • arslan1
  • Gæst
  • Gæst
9 år 3 måneder siden #4 af arslan1
Besvaret af arslan1 på emne San Iker is back
Vil tilføje at jeg ikke har haft mine tvivl om ham, hvilket skinner igennem i nogle af mine tidligere indlæg. At finde niveau kræver kontinuitet og det er det, vi ser nu.

___________________
Arslan1

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 3 måneder siden #5 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne San Iker is back

arslan1 skrev: Vil tilføje at jeg ikke har haft mine tvivl om ham, hvilket skinner igennem i nogle af mine tidligere indlæg. At finde niveau kræver kontinuitet og det er det, vi ser nu.

___________________
Arslan1


Det er dit første indlæg?:D Hehe

Jeg skal da også være den første til at rose Iker. Han har vist, at han kan finde tidligere tiders niveau frem igen. Jeg synes også at han er blevet langt bedre på indlæg og dødbolde i denne sæson end man har set tidligere.

Dejligt at man som en af de få altid har stået bag ham.... Haha'. Ej, men ret skal være ret. Jeg har altid sagt at jeg intet havde imod Iker. Jeg mente blot at en anden målmand var bedre på det tidspunkt. Lige nu, ville jeg ikke bytte Iker for noget. Oog dog, måske en af de yngre fremtidsmodeller som spiller i Chelsea og ManU. Men ellers så har han sgu været klasser om de andre i det meste af sæsonen.

Jeg er her stadig XOXO

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 3 måneder siden #6 af FranciscoISCO
Besvaret af FranciscoISCO på emne San Iker is back
Skulle vi nu ikke liiiiige...? :)

Præcis hvornår var Iker ude og præcis hvornår kom han tilbage igen? Det er rigtig nok lang tid siden, at han har været involveret i noget skidt, men de seneste modstandere har heller ikke ligefrem været stamgæster i vores straffesparksfelt... Iker har aldrig mistet reflekserne; det er i hvert fald ikke dér den gyldige kritik har ligget, hvis man spørger mig. Kudos for de to nuppede straffespark, men det får altså ikke mig til at råbe resurrection!

Så er der så nogle som nævner hans generelle udstråling og der må jeg nok indrømme, at jeg ikke har haft det skarpeste på Iker, og det er da også noget som er svært, at konkludere det ene eller andet udfra, da det i høj grad er en tolknings sag.

Jeg er, og har altid været, tilhænger af en ny chance til Iker og jo længere der går mellem de negative involveringer, jo mere tyder på at han er på vej i den rigtige retning... Men skulle vi nu alligevel ikke liiige slå koldt vandt i blodet. Jeg har det stadig lidt sådan, at der bare skal én uheldig aktion til fra Iker, og så er han så 'ude' igen.

Altid Real Madrid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 3 måneder siden #7 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne San Iker is back

FranciscoISCO skrev: Skulle vi nu ikke liiiiige...? :)

Præcis hvornår var Iker ude og præcis hvornår kom han tilbage igen? Det er rigtig nok lang tid siden, at han har været involveret i noget skidt, men de seneste modstandere har heller ikke ligefrem været stamgæster i vores straffesparksfelt... Iker har aldrig mistet reflekserne; det er i hvert fald ikke dér den gyldige kritik har ligget, hvis man spørger mig. Kudos for de to nuppede straffespark, men det får altså ikke mig til at råbe resurrection!

Så er der så nogle som nævner hans generelle udstråling og der må jeg nok indrømme, at jeg ikke har haft det skarpeste på Iker, og det er da også noget som er svært, at konkludere det ene eller andet udfra, da det i høj grad er en tolknings sag.

Jeg er, og har altid været, tilhænger af en ny chance til Iker og jo længere der går mellem de negative involveringer, jo mere tyder på at han er på vej i den rigtige retning... Men skulle vi nu alligevel ikke liiige slå koldt vandt i blodet. Jeg har det stadig lidt sådan, at der bare skal én uheldig aktion til fra Iker, og så er han så 'ude' igen.


Du glemmer lige en fuldstændig vanvittig og vigtig redning mod Barca. Hvis Messi havde scoret til 2-0, var det formentlig blevet en noget anderledes kamp. Men Iker holdt os inde i kampen - hvilket har direkte indflydelse på, hvor vi befinder os i tabellen lige nu. Mere respekt, tak!

"Maybe they hate me because I'm too good."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 3 måneder siden #8 af FranciscoISCO
Besvaret af FranciscoISCO på emne San Iker is back

Pelle skrev:

FranciscoISCO skrev: Skulle vi nu ikke liiiiige...? :)

Præcis hvornår var Iker ude og præcis hvornår kom han tilbage igen? Det er rigtig nok lang tid siden, at han har været involveret i noget skidt, men de seneste modstandere har heller ikke ligefrem været stamgæster i vores straffesparksfelt... Iker har aldrig mistet reflekserne; det er i hvert fald ikke dér den gyldige kritik har ligget, hvis man spørger mig. Kudos for de to nuppede straffespark, men det får altså ikke mig til at råbe resurrection!

Så er der så nogle som nævner hans generelle udstråling og der må jeg nok indrømme, at jeg ikke har haft det skarpeste på Iker, og det er da også noget som er svært, at konkludere det ene eller andet udfra, da det i høj grad er en tolknings sag.

Jeg er, og har altid været, tilhænger af en ny chance til Iker og jo længere der går mellem de negative involveringer, jo mere tyder på at han er på vej i den rigtige retning... Men skulle vi nu alligevel ikke liiige slå koldt vandt i blodet. Jeg har det stadig lidt sådan, at der bare skal én uheldig aktion til fra Iker, og så er han så 'ude' igen.


Du glemmer lige en fuldstændig vanvittig og vigtig redning mod Barca. Hvis Messi havde scoret til 2-0, var det formentlig blevet en noget anderledes kamp. Men Iker holdt os inde i kampen - hvilket har direkte indflydelse på, hvor vi befinder os i tabellen lige nu. Mere respekt, tak!


Jeg har nærmest ikke andet end respekt tilovers for Iker ;)

Har du nu også læst min indlæg ordenligt igennem? Refleksredningen mod Barca var, lige som de to seneste nuppede straffespark, enormt imponerende og vigtig - stor kudos! Men det er som sagt ikke på disse færdigheder vi, ifølge mig, skal vurdere hvorvidt Iker er 'tilbage' eller ej... Her har han nemlig aldrig været 'ude'.

Det er den generelle udstråling og selvtillid hos Iker, som vi må kunne spore en forbedring på, her har han nemlig haltet og det har resulteret i uheldige, og særdeles kostbare, indgreb/beslutninger - det er hér helgenen har syndet. Jeg har som sagt svært ved at tyde, hvorvidt han i disse elementer af sit spil, er fuldstændig på toppen igen.

Mit problem med denne genopstandelses snak er nok først og fremmest, at tingene skifter hurtigt inde for fodbolden, og Ikers bummerter ligger altså stadig så frisk i vores erindringer, at der blot skal én ny til af disse, for at temperament hos hans iagttagere igen skifter farve.

Selv har jeg stor tålmodighed med Iker, så stor, at jeg venter med at bedømme ham, til slutningen på denne sæson. For at 'San Iker er tilbage' postulatet skal have nogen som helst gyldighed, skal der rigtig meget til. Så god var han nemlig.

Altid Real Madrid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 3 måneder siden #9 af Kasillas
Besvaret af Kasillas på emne San Iker is back
Det er godt at se at ens egen spillere vender tilbage efter sådan en omgang storm, for vi elsker vores egen spillere ligeså meget som en liderlige næsekrogede sultan elsker sine sexslaver i haremmet.

Og dog: Hvad er egenligt sandsynligheden for at De Gea kommer allerede denne sommer taget i betragtning af De Geas kontraktsituation samt Casillas' alder? Vil Real Madrid have Casillas i yderlige 2 år og dermed måske satte sig en sværere situation i at hente en topkeeper fremfor NU til sommer hvor De Gea næppe ser kompliceret at kapre?

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Real Madrid er grundlagt af en spanier og to... cataloniere.😂

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 3 måneder siden #10 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne San Iker is back
Jeg ser stadig ikke Casillas som noget videre, han laver stadig underlige ting og jeg bliver ikke forblændet af to stk reddede straffespark.

Hans tid er ovre, vi skal have en ny Casillas om et år. Godt vi har navas som backup.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 3 måneder siden #11 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne San Iker is back

asp3200 skrev: Jeg ser stadig ikke Casillas som noget videre, han laver stadig underlige ting og jeg bliver ikke forblændet af to stk reddede straffespark.

Hans tid er ovre, vi skal have en ny Casillas om et år. Godt vi har navas som backup.


Ronaldo har også spillet dårligt på det sidste, trods hans mange mål. Godt vi snart køber Reus!
Casillas har fumlet i enkelte tilfælde på det sidste, trods hans mange flotte/vigtige redninger. Godt vi allerede har Navas!
Ovenstående er to helt tåbelige udmeldinger.

Ej, for at holde det på det seriøse, så er du sq langt ude at s****.. For ikke at nævne den manglende respekt eller manglende konsensus i din første sætning. At se Casillas som "ikke noget videre" betyder i egentlig forstand, at han er uden betydning - slå det selv op.

At sammenligne Casillas' fumlerier med Ronaldos mange elendige frispark, er vel egentlig rimeligt. I alle andre facetter af spillet, imponerer begge spillere, og har det gjort hele sæsonen. Jeg husker én fejl af Casillas denne sæson, nemlig den situation, hvor han fumler med bolden ved stolpen, og modstanderen får hjørne. Hvad har han derudover lavet?

Dit indlæg og mangel på respekt for den største nulevende Real Madrid legende gør mig sq lidt sur sådan en hyggelig lørdag julenat!

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Storken
  • Gæst
  • Gæst
9 år 3 måneder siden #12 af Storken
Besvaret af Storken på emne San Iker is back
Man skal vise sine legender respekt, men man skal ikke støtte dem blindt. Jeg kan da også godt erkende, at Xavi er faldet i niveau og aldrig bliver den samme igen. Det er jo ikke ensbetydende med, at jeg tænker mindre om ham. Han er stadig en af Barcas legender uanset hvad.

Casillas bliver aldrig den samme igen. Han har mistet et eller andet i sit spil. Han minder om en løve, der har været i et bur for længe. Det er lige meget om løven kommer ud af buret. Det bliver aldrig den samme løve igen, da buret er blevet en del af den.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce