Ønsker I Mourinho tilbage som træner i Real Madrid

×

Afstemning: Ønsker I Mourinho tilbage som træner i Real Madrid?

Ja
9 14.8%
Nej
52 85.2%
Antal stemmer: 61
Kun registrede brugere kan deltage i afstemningen
8 år 3 måneder siden #1 af Siempre Madrid
En afstemning i AS viser, at lige omkring 50% ønsker ham tilbage. En del sandsynligvis fordi, man ikke ser de store perspektiver i Benítez.

Men Madridista.dk´s brugere er de helt rigtige at spørge.

Sæt gang i afstemningen og den gode debat.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Sidste redigering: 8 år 3 måneder siden ved Siempre Madrid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 3 måneder siden #2 af MatiasP
Nej nej! Nu må det altså holde op med at tage midlertige beslutninger! Murinho har aldrig været i en klub i mere end 3 år, og måske, måske ikke kan han fører os tilbage til 1-2 gode sæsoner. Det koster bare så voldsomt meget undervejs, bagefter. Han gør rigtig mange gode ting, men endnu flere dårlige ting.

Jeg bemærker til gengæld at Perez endelig er begyndt at pege lidt fingre af truppen, og ikke kun af træneren hele tiden. Hvilket vel er det vi også har sagt noget tid, at det simpelthen ikke kun kan være den ene "dårlige" træner efter den anden som ikke kan få potentialet til at blomstre på vores hold. Håber lidt at det får spillerne til at vågne op, og måske giver benitez lidt ro til at arbejde med truppen og så lade dem tage lidt af skrældet når de ikke kan levere.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • KesseBM
  • Gæst
  • Gæst
8 år 3 måneder siden #3 af KesseBM
Jeg forstår ikke rigtigt hvorfor denne debat startes op, Benitez har ikke engang været ansat i et halv år. Allerede er vi fans igang med at sparke ham ud og finde erstatningen, nu hvor der så kommer et stort træner navn frit på markedet, så springer vi i med begge ben. Vi er ligeså skøre som ledelsen i klubben.

Benitez skal have arbejdsro, hvilket stort set ikke har været tilfældet siden han er kommet til. Samtidig ville en skadesfri trup over en længere periode også hjælpe ham.

Når det nu er sagt, så tror jeg ikke Mourinho er den rette mand. Jeg har stor respekt for manden, fordi han gav klubben et kvalitetsløft og der kom kontinuitet ved at han var træner i 3 år. Men klubben sejlede også efter hans periode. Jeg synes dog at nogle af de kampe som han startede/tog, var rimelig, fx Casillas ikke var selvskrevet, da han havde en dårlig periode. Men igennem hans trænerkarriere er han stort set altid kommet på kant med klubben/truppen, som har ført til at han er blevet fyret. Så jeg kan ikke se ham opbygge et længere varende projekt, derfor ønsker jeg ham ikke.
Sidste redigering: 8 år 3 måneder siden ved KesseBM. Begrundelse: Fejl

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 3 måneder siden #4 af Jelle
Når vi allerede efter 15 la liga kampe kan konstatere, at det er matematisk umuligt at nå lige så mange point som i Mou's rekord sæson, så fortæller det i høj grad at præstationerne hidtil generelt ikke har været gode nok. Når det så er sagt, så er der trods alt 3 pokaler et spille om - og success I én turnering kan sagtens opveje fiasko i en anden.

Jeg synes med andre ord det er for tidligt at skille sig af med Benitez, men såfremt det allerede i februar står klart at vi ikke får lov at løfte trofæet med de store ører og ligaen ser tilsvarende skidt ud, så synes jeg det er oplagt at tage Mourinho tilbage og se hvad han kan drive det til. Medmindre man altså vil nedværdige sig selv til at flirte med Hykleren, som vel er den eneste ledige kandidat, der er på samme niveau som Mou.
Sidste redigering: 8 år 3 måneder siden ved Jelle.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 3 måneder siden #5 af Siempre Madrid

Jelle skrev: Når vi allerede efter 15 la liga kampe kan konstatere, at det er matematisk umuligt at nå lige så mange point som i Mou's rekord sæson, så fortæller det i høj grad at præstationerne hidtil generelt ikke har været gode nok. Når det så er sagt, så er der trods alt 3 pokaler et spille om - og success I én turnering kan sagtens opveje fiasko i en anden.

Jeg synes med andre ord det er for tidligt at skille sig af med Benitez, men såfremt det allerede i februar står klart at vi ikke får lov at løfte trofæet med de store ører og ligaen ser tilsvarende skidt ud, så synes jeg det er oplagt at tage Mourinho tilbage og se hvad han kan drive det til. Medmindre man altså vil nedværdige sig selv til at flirte med Hykleren, som vel er den eneste ledige kandidat, der er på samme niveau som Mou.


Lad os slå en ting fast med det samme. Real Madrid er ikke interesseret i hykleren og hykleren er ikke interesseret i Real Madrid.

Der vil komme til at flyve grise henover Estadio Santiago Bernabéu, før de to parter laver en aftale med hinanden.

Og så kan man ikke kalde det en fiasko at man allerede nu kan konstatere, at vi ikke kan nå samme pointantal som Mourinhos rekord-sæson. Spansk fodbold lige nu indbyder ikke til, at et mesterhold skal hente i omegnen af 100 points.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Dios, Vildfaren

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 3 måneder siden #6 af Jelle

Siempre Madrid skrev:

Jelle skrev: Når vi allerede efter 15 la liga kampe kan konstatere, at det er matematisk umuligt at nå lige så mange point som i Mou's rekord sæson, så fortæller det i høj grad at præstationerne hidtil generelt ikke har været gode nok. Når det så er sagt, så er der trods alt 3 pokaler et spille om - og success I én turnering kan sagtens opveje fiasko i en anden.

Jeg synes med andre ord det er for tidligt at skille sig af med Benitez, men såfremt det allerede i februar står klart at vi ikke får lov at løfte trofæet med de store ører og ligaen ser tilsvarende skidt ud, så synes jeg det er oplagt at tage Mourinho tilbage og se hvad han kan drive det til. Medmindre man altså vil nedværdige sig selv til at flirte med Hykleren, som vel er den eneste ledige kandidat, der er på samme niveau som Mou.


Lad os slå en ting fast med det samme. Real Madrid er ikke interesseret i hykleren og hykleren er ikke interesseret i Real Madrid.

Der vil komme til at flyve grise henover Estadio Santiago Bernabéu, før de to parter laver en aftale med hinanden.

Og så kan man ikke kalde det en fiasko at man allerede nu kan konstatere, at vi ikke kan nå samme pointantal som Mourinhos rekord-sæson. Spansk fodbold lige nu indbyder ikke til, at et mesterhold skal hente i omegnen af 100 points.


Kan vi så kalde det en fiasko at vi er 5 point efter et Barcelona, der har spillet uden Messi i 1/3 af deres kampe? Eller at vi er 5 point efter lillesøster?

Under alle omstændigheder er det resultater, der er meget, meget langt fra at være tilfredsstillende.
Sidste redigering: 8 år 3 måneder siden ved Jelle.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 3 måneder siden #7 af Siempre Madrid
Jeg synes, at ordet fiasko er voldsomt, men vi er da fuldstændigt enige om, at det ikke har været tilfredsstillende.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 3 måneder siden #8 af Pelle
Ordet fiasko kan vel nærmest bruges om de 3 sørgelige stakler, der indtil videre har tilkendegivet, at man gerne ser Mourinho tilbage i klubben ;-)

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: raul7=kongen, Dios, KesseBM, Vildfaren, SR4, Jelle, Sahinovic

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 3 måneder siden #9 af LasseRMD
Hvis han bliver ansat:

Følgende bruger(e) sagde tak: Sahinovic

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 3 måneder siden #10 af Sahinovic
Mourinho er en omvandrende joke.

Jeg er fuldstændig ligeglad med alle hans tidligere bedrifter, når man kan have evnen til at opføre sig som den største klovn i fodboldens historie, grundet modgang, hvilket i sidste ende også viser ens sande karakter, så er man godt nok ikke nogen stor manager og absolut ikke Real Madrid værdig.

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, LasseRMD

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • KesseBM
  • Gæst
  • Gæst
8 år 3 måneder siden #11 af KesseBM

Pelle skrev: Ordet fiasko kan vel nærmest bruges om de 3 sørgelige stakler, der indtil videre har tilkendegivet, at man gerne ser Mourinho tilbage i klubben ;-)


Spøg til side, men det kunne da være ret interessant at høre nogle argumenter fra de folk som synes han skal tilbage til klubben ? :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 3 måneder siden #12 af Zyconith
Ønsker I Mourinho tilbage som træner i Real Madrid?

Kort svar: Ja, selvfølgelig. Kan ikke se hvorfor det ikke skal kunne lade sig gøre. Men ikke nødvendigvis lige nu.

Folk og organisationer udvikler sig, og det ikke urealistisk at Mourinho og Real Madrid en dag, hvis tiden er "den rette", vil kunne udgøre et godt match.

I øjeblikket gør Rafa det helt ok, og mon ikke det ser endnu bedre ud i slutningen af sæsonen.

Som Florentino udtrykte det igår og tidligere (selvfølgeligt, kan man fristes til at sige), løftede Mourinho klubben. Som en af verdens bedste trænere vil han altid være en potentiel kandidat til trænerposten.

Ansættelsen af en sportsdirektør, en længere tids ansættelse af Benitez, og eventuelt en indsættelse af Zidane på et tidspunkt, virker i højere grad til være den "naturlige" progression i øjeblikket. En særdeles interessant udvikling jeg hilser velkommen og vil afvente med spænding.

Som Pellegrini udtrykte det da han blev afskediget til fordel for ansættelsen af Mourinho, så hænger klubbens udviklings(indkøbs)politik dårligt sammen. Der er en masse der ikke hænger sammen, også i dag 6 år efter. Mourinho fixede en hel del, men nu skal klubben strømlines og stabiliseres.

For hverken Mourinho eller RM er dette øjeblikket de skal forenes, hvilket ikke er ensbetydende med, at øjeblikket ikke kan oprinde en dag.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 8 år 3 måneder siden ved Zyconith.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce