Om Vores Rivaler IX

7 år 1 uge siden #2689 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX

Daniel skrev: Jeg så kun første halvleg, så kan ikke tale med om anden halvleg. Men Barcelona ser overhovedet ikke bedre ud på banen end Real Madrid, og det giver mig faktisk en del indre ro.

Det var vel kun udvisningen, der tippede kampen til Barcelonas fordel i går?

Jeg glæder mig til at møde dem i ligaen. Det bliver guf!


Enig, jeg mener faktisk de ser en del dårligere ud på banen end vi gør... MSN er selvfølgelig fantastiske i de fleste kampe hvilket de også var i går, de supplerer bare hinanden perfekt. Men men men, resten er godt nok i en sørgelig tilstand. Klart det Europæriske storhold med det dårligste forsvar og midtbanen er virkeligt også faldet i niveau. Iniesta er slet ikke hvad han har været og resten er anden rangs spillere.
Lad os nu smide kassen på Neymar, når Messi så stopper om et par år står der Madrid på de næste mange spanske mesterskaber.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 uge siden #2690 af Madrid777
Besvaret af Madrid777 på emne Om Vores Rivaler IX
MSN har ikke været et problem for vores forsvar de seneste El Clasicos, jeg tror vi slå Barca og så har vi håneretten (HAHA) De ser ikke på nogen måde skræmmende ud. Hvis ikke vi havde tabt så mange point havde vi været omkring 10-12 point foran. HalaMadrid!!!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 uge siden #2691 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Om Vores Rivaler IX

Madrid777 skrev: Hvis ikke vi havde tabt så mange point havde vi været omkring 10-12 point foran


Alligevel en skarp analyse :-D
Følgende bruger(e) sagde tak: R7CR7GB11

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 6 dage siden #2692 af Madrid777
Besvaret af Madrid777 på emne Om Vores Rivaler IX

Siempre fiel skrev:

Madrid777 skrev: Hvis ikke vi havde tabt så mange point havde vi været omkring 10-12 point foran


Alligevel en skarp analyse :-D


Sorry jeg var for hurtig der det var bare et hurtigt dumt gæt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 6 dage siden #2693 af RJ
Besvaret af RJ på emne Om Vores Rivaler IX
Courtois udtaler til Cadena SER, at han ikke skal til Madrid, og ikke ser sig selv andre steder end Chelsea. Og man kan vel dårligt bebrejde ham.

Så kære Florentino: Lad os nu for pokker gå all in på DDG, så vi kan få en fremtidssikret skanse nede i bagerste kæde.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Mathiaska, Chamartin, Fondo_Sur

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 6 dage siden #2694 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX

RJ skrev: Courtois udtaler til Cadena SER, at han ikke skal til Madrid, og ikke ser sig selv andre steder end Chelsea. Og man kan vel dårligt bebrejde ham.

Så kære Florentino: Lad os nu for pokker gå all in på DDG, så vi kan få en fremtidssikret skanse nede i bagerste kæde.


Kunne være så godt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 4 dage siden #2695 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX
Ser ud til at FC Barcelona har tilbudt Isco en sign-on fee på £17millioner, hvis han vælger at blive i Real Madrid indtil hans kontrakt løber ud i sommeren 2018, så de kan hente ham på en fri transfer.

www.thesun.co.uk/sport/football/3151395/...o-join-them-in-2018/

Florentino Pérez
Sidste redigering: 7 år 4 dage siden ved Sahinovic.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 4 dage siden #2696 af Neye
Besvaret af Neye på emne Om Vores Rivaler IX

Sahinovic skrev: Ser ud til at FC Barcelona har tilbudt Isco en sign-on fee på £17millioner, hvis han vælger at blive i Real Madrid indtil hans kontrakt løber ud i sommeren 2018, så de kan hente ham på en fri transfer.

www.thesun.co.uk/sport/football/3151395/...o-join-them-in-2018/


Tror ikke Barcelona selv tror på det. Jeg mener det er et forsøg på at presse Real Madrid til at opgive deres "anti-Barcelona-klausul" så Isco kan sælges helt ordinært til Barcelona. Real risikerer at miste 35-40 mill Euro hvis Isco følger planen.
Omvendt så mister Isco helt sikker sin landsholdsplads, da det nok ikke er sandsynligt at Isco får nogen som helst spilletid, hvis han forfølger planen. Og spilletid og landsholdskarrieren er jo faktisk derfor Isco søger væk.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 4 dage siden #2697 af RJ
Besvaret af RJ på emne Om Vores Rivaler IX

Neye skrev:

Sahinovic skrev: Ser ud til at FC Barcelona har tilbudt Isco en sign-on fee på £17millioner, hvis han vælger at blive i Real Madrid indtil hans kontrakt løber ud i sommeren 2018, så de kan hente ham på en fri transfer.

www.thesun.co.uk/sport/football/3151395/...o-join-them-in-2018/


Tror ikke Barcelona selv tror på det. Jeg mener det er et forsøg på at presse Real Madrid til at opgive deres "anti-Barcelona-klausul" så Isco kan sælges helt ordinært til Barcelona. Real risikerer at miste 35-40 mill Euro hvis Isco følger planen.
Omvendt så mister Isco helt sikker sin landsholdsplads, da det nok ikke er sandsynligt at Isco får nogen som helst spilletid, hvis han forfølger planen. Og spilletid og landsholdskarrieren er jo faktisk derfor Isco søger væk.


Det er jeg meget uenig i. Jeg tror netop, han vil få spilletiden i Barcelona. Isco er den helt naturlige arvtager fra Iniesta, som i den grad er ved at blive en falleret stjerne, og hans niveau går kun én vej. Barcelona har ingen spillere i truppen, der kan overtage fra ham; han er den eneste, der binder midtbane og angreb sammen. Hverken Rakitic, Turan, Gomez, Sergi Roberto, Rafinha, m.v. har den kompetence. Men det har Isco.

Isco vil kunne gå direkte ind på holdet og forstærke deres midtbane. Samtidig lyder rygterne også, at man pønser på at købe enten Griezmann eller Dybala og rykke Messi ned i banen, hvilket vil gøre Iscos (Iniestas) position overflødig.

Jeg vil græde snot, hvis Isco skifter. Men man kan jo ikke klandre ham for det. Jeg har dog en lille tro på, at Zidane får ham overbevist, og vores skaldede franskmand snart indser, at vi skal spille med 4 mand på midtbanen - helt i en diamant - så der bliver plads til Isco.

EDIT: Eller du mente måske den manglende spilletid i Real Madrid? For så læste jeg forkert, og så er jeg særdeles enig med dig.
Sidste redigering: 7 år 4 dage siden ved RJ.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #2698 af RJ
Besvaret af RJ på emne Om Vores Rivaler IX
Messi dømt 4 kampes karantæne for Argentina efter han svinede en official under/efter kampen mod Chile.

Mon Argentina kommer med til næste slutrunde?
Sidste redigering: 6 år 11 måneder siden ved RJ.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #2699 af Jakobsif555
Besvaret af Jakobsif555 på emne Om Vores Rivaler IX
I hvert fald et kæmpe slag i ansigtet for Argentina!

Vel også ringe af FIFA først at informere Argentina om straffen 5 timer før kampen i dag, hvilket vel ikke forhøjer deres chance!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #2700 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om Vores Rivaler IX

RJ skrev: Messi dømt 4 kampes karantæne for Argentina efter han svinede en official under/efter kampen mod Chile.

Mon Argentina kommer med til næste slutrunde?


Hold nu op en hård straf, selvom det selvfølgelig ikke er i orden at komme med så grove fornærmelser mod dommeren rent verbalt.

De skal nok komme med i sidste ende. De skal bare i top 5, og det ville være pinligt ala Holland, hvis det glipper. I så fald kommer Messi nok ikke til at få den VM-titel ;)

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce