Om Vores Rivaler IX

6 år 8 måneder siden #3793 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX

Zyconith skrev:

madrid2000 skrev: Ifølge rygterne skulle City nu have hentet Benjamin Mendy for mere end de hentede Kyle Walker. Der skulle være tale om 57.5M pund.

54M pund for Walker
43.6M pund for Bernado Silva
57.5M pund for Mendy
26.8M pund for Danilo
34.7M pund for Ederson Moraes
12M for Douglas Luiz

228.6 mio pund har de brugt på spillere, hvor ingen kunne komme på vores hold. Utroligt!

Og de er sikkert ikke engang færdige. De ender garanteret med at bruge mere end 300 mio pund. Helt vanvittigt. Hvor er deres ungdomsafdeling?


Både Bernardo Silva, Mendy, Danilo og Ederson ville fint kunne komme på vores hold. Kender ikke Douglas Luiz. Walker er udemærket, jeg kan godt lide Walkers ærgerrighed, fart og styrke, men ville til hver en tid vælge Carvajal, han er mere adræt, mere kreativ og bedre på bolden.


Ved ikke helt, hvad du tænker på mht. at kommer på vores hold, men Danilo har vi haft i 2 år og han formår ikke at kommer på vores hold. Han er ikke engang i nærheden at pille Carvajal af. Kyle Walker er fin defensivt, men han er milevidt fra Carvajals offensive niveau. Han bliver kritiseret for ikke at kunne lave ordentligt indlæg. Mendy over Marcelo? Tror jeg ikke. Ederson over Navas? Jeg har kun set ham mod United for et par dage siden og han var langt fra imponerende i hans først kamp. Så vil jeg heller have den mere erfarne Navas. Benardo Silva er god, men han vil heller ikke kunne være på foran Isco, Asenso, Bale osv.
Sidste redigering: 6 år 8 måneder siden ved madrid2000.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, Dios, Brylle, andreashn, Jakobsif555

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #3794 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX
@Zyconith.

Nu anklagede jeg dig for, at have aktier i Danilo. Noget som jeg selv fandt morsomt, men det gjorde du tydeligvis ikke. Så derfor spørger jeg anderledes, uden ironi og humor.

Hvad er det helt specifikt ved Danilo's 2 seneste sæsoner du har set, som gør ham berettiget til at få prædikatet "kunne komme på vores hold"? Jeg håber du har fulgt ham i Porto, men jeg fulgte også Illarramendi tæt i Sociedad og det spanske landshold, men det gjorde ikke, at han havde niveauet, selvom han viste fremragende takter før han ankom til Real Madrid.
Jeg mener i ramme alvor, at jeg ville foretrække Nacho, Achrat og Tejero foran Danilo. Jeg mindes vitterligt ikke at have set en så dårlig højreback før. Selvfølgelig har jeg set Segunda bold før, men mener på det her plan.
Du har alle dage omtalt ham som værende den bedste højreback du nogensinde har set, eller sådan lyder det ihvertfald når du skriver om ham. Jeg er så også en af dem, som mener hans niveau efter nytår var katastrofalt dårligt. Nuvel, så var det bedre end førhen, men at spille med 10 mand ville næsten også forstærke holdet sammenlignet med hans efterår.

Han sejlede jo fuldstændig imod Celta f.eks. som Sebberg også skrev forleden, og ja ja. Der skal da selvfølgelig være plads til fejl og dårlige kampe, men jeg syntes bare ikke han har haft andet. De bedste kampe jeg syntes han har spillet det var i stedet for Marcelo på den venstreback, så derfor vil jeg meget gerne hører dig sætte ord på hvad jeg har overset, eller ikke set, hvis det er fra før Real tiden.

BTW, så er det vel kun Silva, som reelt set ville have en chance på vores hold. Og her mener jeg ikke som 2. eller 3. valg, men en potentiel spiller til start 11'eren.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 6 år 8 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: Higuain99, Brylle

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #3795 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Om Vores Rivaler IX
Godmorgen

Jeg har netop set Tottenhams Christian Eriksen med et drømme hug i mod PSG.
Og nu når vi talte om en anden dansker (Dolberg, i en anden tråd); er der så nogen der kender til eller har læst rygter om Christian Eriksen og Kasper Schmeichel?
Skal de snart træde et trin op af rangstigen? Ikke nødvendigvis til Real Madrid, omend Kasper ville være smuk at se i den hvide trøje imo, men sådan helt generelt. Har de ikke begge formatet til noget større?

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: larsvegas

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #3796 af Madrid777
Besvaret af Madrid777 på emne Om Vores Rivaler IX

JimmyBroe skrev: Godmorgen

Jeg har netop set Tottenhams Christian Eriksen med et drømme hug i mod PSG.
Og nu når vi talte om en anden dansker (Dolberg, i en anden tråd); er der så nogen der kender til eller har læst rygter om Christian Eriksen og Kasper Schmeichel?
Skal de snart træde et trin op af rangstigen? Ikke nødvendigvis til Real Madrid, omend Kasper ville være smuk at se i den hvide trøje imo, men sådan helt generelt. Har de ikke begge formatet til noget større?


Jo Christian Eriksen er blevet sat i forbindelse med Barcelona, som arvtager for Iniesta, men jeg tror ikke det er noget vildt seriøst. Schmeichel er vist blevet rygtet til Arsenal og han har faktisk også været sat i forbindelse med Real Madrid. Så det kunne være smukt hvis Schmeichel kom til Real Madrid og stod for os i den hvide trøje.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #3797 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX
Ville faktisk gerne se Eriksen i Barca, bare for at få en dansker i vores Clasico's igen :)

Neymar startede i øvrigt i nat og klaskede 2 lækre kasser ind. Han lignede ikke umiddelbart en mand på vej væk :(
Synes stadig RM burde gå benhårdt efter ham, vi skal have fremtidens vinder af guldbolden i den hvide trøje.
Sidste redigering: 6 år 8 måneder siden ved Kimbo.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #3798 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg har ikke fulgt sagen om Neymar så meget, men må ærligt erkende at en sådan transfer virker usandsynlig.

Neymar har også godt af at blive i Barca, det må vi ikke glemme. Det kunne dog virkeligt klæde ham, hvis han blev stjernen i PSG.

Efter en skuffende sæson kan man blive i tvivl, når lukerative tilbud kommer. Efter 14/15 sæsonen var Ramos således også ikke langt fra et skifte til Premier League. Han kom dog til fornuft, og har ikke set sig tilbage siden.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #3799 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Om Vores Rivaler IX
@Madrid777

Tak, jeg havde hørt om den påståede interesse fra Barcelona når nu jeg tænker mig om.

Men ja man mangler lidt noget dansk stjernestatus i LaLiga. Wass har da gjort det fint, men han har ikke meget Xfactor over sig.

I forhold til Neymar; jeg var så pisse hamrende stor fan af den mand i dennes Santos tid. Jeg husker første gang jeg så ham, det var faktisk ikke engang på en fodboldbane. Nææh, jeg så ham bevæge sig rytmisk til et -på daværende tidspunkt- portugisisk/brasiliansk(?)-mandemenneske-musikhit i et omklædningsrum. Jeg var solgt og var ikke et sekund i tvivl om at en så stor rytmisk sans ville udmyntre sig sig i en sprudlende fodboldspiller. Og ja, jeg har fundet klippet



Da rygterne så begyndte omkring et muligt skifte til Real og Barcelona. Håbede jeg faktisk hverken på det ene eller andet. Jeg var overbevist om at i Real Madrid ville han få frie tøjler men ville stå for meget i skyggen af vores altoverskyggende stjerne Ronaldo, og spillet ville blive for offensivt i forhold til hvad vi eller havde af spillere på daværende tidspunkt. I Barcelona ville han være for låst af deres spillestil hvilket ville ødelægge Neymars smukke spillestil, samtidig ville han aldrig nå retmæssig anerkendelse da Messi på mange måder er over klubben.

Nå, men han røg som alle ved til Barcelona. Jeg er stadig stor fan af manden og ville elske at se ham overtage efter Ronaldo som holdets store stjerne. Men men men, jeg tror ikke på det. Og jeg tror heller ikke på at han bliver solgt. Desværre...

Jeg er her stadig XOXO

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #3800 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX

Dios skrev: @Zyconith.

Hvad er det helt specifikt ved Danilo's 2 seneste sæsoner du har set, som gør ham berettiget til at få prædikatet "kunne komme på vores hold"?


Jeg har set en spiller der var yderst kapabel defensivt, offensivt og som bidrog positivt til stemningen på holdet. Han har grebet de muligheder der indtræf når Carvajal var skadet og han har reddet os når vi var sårbare grundet skader til Marcelo. Jeg har desværre også set en spiller der har haft tilpasningsvanskeligheder ift., at skulle være andetvalg, at blive udplukket som syndebuk for alle dårligdomme og det pres han har skullet undergå, men som foråret viste, at han egentlig kom nogenlunde udaf, genvandt noget selvtillid og leverede afgørende præstationer der hjalp holdet mod La Liga og CL titlen.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 6 år 8 måneder siden ved Zyconith.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #3801 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX

madrid2000 skrev:

Zyconith skrev:

madrid2000 skrev:
228.6 mio pund har de brugt på spillere, hvor ingen kunne komme på vores hold. Utroligt!


Både Bernardo Silva, Mendy, Danilo og Ederson ville fint kunne komme på vores hold. Kender ikke Douglas Luiz. Walker er udemærket, jeg kan godt lide Walkers ærgerrighed, fart og styrke, men ville til hver en tid vælge Carvajal, han er mere adræt, mere kreativ og bedre på bolden.


Ved ikke helt, hvad du tænker på mht. at kommer på vores hold, men Danilo har vi haft i 2 år og han formår ikke at kommer på vores hold. Han er ikke engang i nærheden at pille Carvajal af. Kyle Walker er fin defensivt, men han er milevidt fra Carvajals offensive niveau. Han bliver kritiseret for ikke at kunne lave ordentligt indlæg. Mendy over Marcelo? Tror jeg ikke. Ederson over Navas? Jeg har kun set ham mod United for et par dage siden og han var langt fra imponerende i hans først kamp. Så vil jeg heller have den mere erfarne Navas. Benardo Silva er god, men han vil heller ikke kunne være på foran Isco, Asenso, Bale osv.


Vores hold tæller vel 25 mand? Og hvis du hverken kan se Ederson, Bernando Silva, Danilo eller Mendy som værende talentfulde og dygtige nok til at indgå i denne trup, så burde du se dem spille noget mere!

Fysisk er Mendy Marcelo overlegen og ser ikke den store styrkeforskel ift. deres offensive ageren, hvorimod Mendy tager en anelse mere ansvar defensivt og er lidt bedre heriud om end Marcelo har oppet sig gevaldigt de seneste par sæsoner. Marcelo har måske lige den smule mere finesse, erfaring og målrettethed der gør ham til verdens bedste venstreback.

Ederson er en stort målmandstalent og vil brillerere de næste mange sæsoner på europæisk plan, han fylder mere i feltet end Navas, er måske lidt mindre adræt, men er hurtigt opfattende, har gode reflekser og er god med fødderne.

Bernardo Silva er den nye David Silva. Så må du selv om hvad du synes om den sammenligning.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 6 år 8 måneder siden ved Zyconith.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #3802 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om Vores Rivaler IX
>> With Neymar's future the subject of intense speculation at the moment, current Camp Nou superstar Lionel Messi has urged Barca to sign compatriot Paulo Dybala from Juventus (Don Balon)

>> Despite changing agents this summer, reported Barcelona and Manchester United transfer target Marco Verratti is likely to stay at Paris Saint-Germain unless a huge offer is received (Corriere dello Sport)

>> Paris Saint-Germain want to form a front three of Neymar, Edinson Cavani and Alexis Sanchez for the coming season, although the Brazilian's Barcelona team-mates are attempting to convince him to stay with the Catalan giants (Le10Sport)

Og seneste nyt fra Sky Sports Transfer Centre:

PSG NEAR £352M NEYMAR DEAL

Now to what could be world football's biggest transfer. Yesterday a source in Spain close to Neymar told us there is a "90% chance he will leave Barcelona this summer". That same source was adamant that "only a miracle will keep him."

Well today the respected Spanish newspaper Marca say the Brazilian striker will sign a six-year, £0.5m-per-week contract in Paris. So that's £156m in wages and along with the £196m transfer fee, that is costing PSG £352m in total.

There are though other reports in Spain claiming that Suarez and Messi have met with Neymar to try and persuade him to stay with Barca.


‘NEYMAR DEAL AGREED’

Neymar’s father has met with Paris Saint-Germain official’s and pledged his son’s future to the French club, according to Marca.

The Brazilian has reportedly agreed terms on a six-year deal at the Parc des Princes that matches Lionel Messi’s recent pay rise at Barcelona.


NEYMAR OUT, DYBALA IN?

With Neymar’s future the subject of intense speculation, Lionel Messi has urged Barcelona to sign compatriot Paulo Dybala from Juventus, reports Don Balon.

The 23-year-old Argentina forward is widely regarded as being among the most gifted young players in the world and is one of few attackers who could fill the Brazilian boots should he leave for Paris Saint-Germain.


Rygterne om Coutinho til FC Barcelona kører i øvrigt stadig. Jeg læste at sted, at Barca angiveligt vil hente Coutinho for at tilfredsstille Neymar og sikre sig, at han bliver i klubben. Neymar ønsker angiveligt Coutinho i klubben, mens Messi ønsker Dybala i klubben.

Hvad Alexis angår, så virker et skifte til PSG ikke usandsynligt, ej heller hvis det vanvittige skulle ske, at de henter Neymar. Alexis har kun et år tilbage af sin kontrakt med Arsenal og hvis han ikke ønsker at forlænge, så tror jeg Wenger ender med at sælge ham. Det ser dog ud til, at Wenger er lykkes med at overtale Özil til at skrive under på en kontraktforlængelse.
Sidste redigering: 6 år 8 måneder siden ved El_Juan.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #3803 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX
Giver intet for alle de rygter, tvivler på nogen fodbold klub bruger 800-100 millioner for at tilfredsstille visse spillere i truppen. Tvivler på de overhovedet bliver taget med i beslutningsprocessen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #3804 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
For mig er det ikke anden end spordiske rygter indtil andet er bevist. Jeg har i hvert fald lært af Ronaldo-sagaen i dette henseende.

Men lad os da håbe at Neymar drager til Paris... De kommende sæsoner bliver formodenligt hans bedste fodboldår for den 25 årige.
Sidste redigering: 6 år 8 måneder siden ved Fondo_Sur.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kimbo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce