Sjov og spas-tråden II

7 år 6 måneder siden #2329 af BBB
Besvaret af BBB på emne Sjov og spas-tråden II

Madridista82 skrev: I aim to please. #Linie3


Hashtag og Linie 3. Så finder vi ikke større modsætninger :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Madridista82
  • Gæst
  • Gæst
7 år 6 måneder siden #2330 af Madridista82
Besvaret af Madridista82 på emne Sjov og spas-tråden II
-
Sidste redigering: 7 år 6 måneder siden ved Madridista82.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 6 måneder siden #2331 af Kassow-Rossing
Denne besked kan springes over, hvis man har lyst <3


Havde ikke noget at lave i dag, så tog et smut forbi en ret så underholdende hjemmeside. Den øverste halvdel er skrevet inden kampen mod Alavés. Den nederste halvdel er skrevet efter kampen. Jeg elsker deres impulsivitet og hvordan de vender på en tallerken alt efter om deres hold vinder en kamp eller taber den.

fcb.dk/debat/viewtopic.php?f=20&t=5231

Et meget lille udpluk af en lang række guldkorn:


Piquénbauer » ons sep 07, 2016 7:42 pm
Spar Ney, Suarez, Messi og Masche. Og iniesta hvis han bliver klar. Og alba.

MAtS
Roberto, Pique, Umtiti, Digne
Rak, Bussi, Gomes/Denis
Rafinha, Paco, Turan

Det skal lige siges at jeg er ret sikker på at vi får MSN at se fra start. Desværre.


A$AP » ons sep 07, 2016 9:16 pm
Det ville være så dumt ikke at spare Messi.. Se lige vores program for September måned. Håber sgu bare at Lucho gør det. Sikkert ikke.


Skydefinten » fre sep 09, 2016 7:46 am
Jeg håber virkeligt ikke Messi spiller.
7 kampe på 19 dage. Og denne må være den letteste. No jinx osv.


Kvoller » fre sep 09, 2016 8:49 am
Enig. Han får sgu nok nogle slag af Celtic, så hellere spare bentøjet mod Alaves.


Piquénbauer » fre sep 09, 2016 11:35 am
Det ville være tosset at spille Messi. Og det samme kan egentlig siges om neymar og suarez som begge er kommet "hjem" efter lange rejser.

Spar så mange som overhovedet muligt og hvis det så ikke går som det skal så må de komme ind.


Guardiola » lør sep 10, 2016 10:57 am
Vanvittigt stærk og bred trup vi har i år.


Storken » lør sep 10, 2016 12:02 pm
Hvis man ikke roterer i den her kamp, hvornår skulle man så?
Det er efter landsholdspausen, vi har et hårdt kampprogram foran os og vi møder en flok kegler på Camp Nou.


A$AP » lør sep 10, 2016 6:55 pm
"No La Liga side has registered fewer shots on target this season than Alavés (3) #fcblive [opta]"
Mon ikke det tal nok skal stige i dag. Vi banker dem dog stadig komfortabelt.

HER STARTER KAMPEN

Blaugrana92 » lør sep 10, 2016 8:53 pm
Når vi står og har tabt La Liga med 2 point, så kan vi jo tænke tilbage på Deportivo Alavés og spørge os selv, hvorfor det var strengt nødvendigt at rotere 21 spillere.


Storken » lør sep 10, 2016 8:54 pm
Man forstår et eller andet sted godt, at Lucho normalt aldrig sparer spillere. Vi har jo intet af falde tilbage på, når MSN mangler.


Lopezzz » lør sep 10, 2016 8:57 pm
Det er prisen for at spare spillerne og undervurdere de mindre hold

HER SLUTTER KAMPEN

Nidzo7 » lør sep 10, 2016 9:23 pm
Ja, farvel og tak. Hvor er det pinligt på alle måder. Var det virkelig nødvendigt at spare så mange spillere? Øv, tænk jeg tog fri for at se på det fis. Kan kun ryste på hovedet.


Guardiola » lør sep 10, 2016 9:25 pm
Fock det. En af de dage, hvor alle spiller under niveau, og alt der normalt lykkes går galt. Videre. Ingen hold sætter ikke point til i løbet af en sæson, men åndssvagt var det. Reserverne gjorde ikke deres for at vise, at der kan stoles på dem


Piquénbauer » lør sep 10, 2016 9:29 pm
Der skal forresten lyde et stort hej til alle gæsterne til aften. Jeg må desværre fortælle jer at barca stadig vinder mesterskabet.


emo » søn sep 11, 2016 4:27 pm
Dr små hold er altid i bedre form fysisk og mentalt end de store her i begyndelsen. Det er en typisk begynderfejl at undervurdere allerede fra starten af.
Jeg er så træt af den indstilling.


Piquénbauer » søn sep 11, 2016 5:00 pm
Og de har 2 uger til at træne hvor barcas spillere er med landsholdet. Men lad det være et lille opstarts-lussing som minder drengene om at man ikke får noget foræret i la liga!


Alt dette gør at jeg sætter endnu mere pris på www.madridista.dk, som altid holder et et mere voksent niveau mht. nyheder, debatter og generelt klasse. Det her indlæg trak naturligvis gennemsnittet ned herinde (Den tager jeg på min kaffe), men jeg syntes det var så gyldent, at jeg ville dele den med jer.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 6 måneder siden #2332 af BBB
Besvaret af BBB på emne Sjov og spas-tråden II
Jeg synes nu ikke, at stemningen herinde er voldsomt meget bedre efter et nederlag.

Jeg vil til enhver tid også hellere anlægge en arrogant stil som Storken's første indlæg, og så trække det tilbage bagefter, fremfor at være bange for Alaves på hjemmebane. Heldigvis holder jeg med et hold, der kan banke en flok kegler.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, JimmyBroe, larsvegas

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 6 måneder siden #2333 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Sjov og spas-tråden II
Gode gamle Storken. Er han stadig aktiv herinde? Mindes ikke at have læst noget fra ham i længe.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 6 måneder siden #2334 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Sjov og spas-tråden II
Jeg elsker ham der Piqenbauer. Både inde på deres forum, og når jeg en sjælden gang sidder på lokum så længe, at jeg sniger mig forbi bold.dk.

Større dør skal man virkelig anstrenge sig for at finde :-D

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Brylle, Gribben, Zyconith, andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 6 måneder siden #2335 af Siempre Madrid

Kassow-Rossing skrev: Denne besked kan springes over, hvis man har lyst <3



Havde ikke noget at lave i dag, så tog et smut forbi en ret så underholdende hjemmeside. Den øverste halvdel er skrevet inden kampen mod Alavés. Den nederste halvdel er skrevet efter kampen. Jeg elsker deres impulsivitet og hvordan de vender på en tallerken alt efter om deres hold vinder en kamp eller taber den.

fcb.dk/debat/viewtopic.php?f=20&t=5231

Et meget lille udpluk af en lang række guldkorn:


Piquénbauer » ons sep 07, 2016 7:42 pm
Spar Ney, Suarez, Messi og Masche. Og iniesta hvis han bliver klar. Og alba.

MAtS
Roberto, Pique, Umtiti, Digne
Rak, Bussi, Gomes/Denis
Rafinha, Paco, Turan

Det skal lige siges at jeg er ret sikker på at vi får MSN at se fra start. Desværre.


A$AP » ons sep 07, 2016 9:16 pm
Det ville være så dumt ikke at spare Messi.. Se lige vores program for September måned. Håber sgu bare at Lucho gør det. Sikkert ikke.


Skydefinten » fre sep 09, 2016 7:46 am
Jeg håber virkeligt ikke Messi spiller.
7 kampe på 19 dage. Og denne må være den letteste. No jinx osv.


Kvoller » fre sep 09, 2016 8:49 am
Enig. Han får sgu nok nogle slag af Celtic, så hellere spare bentøjet mod Alaves.


Piquénbauer » fre sep 09, 2016 11:35 am
Det ville være tosset at spille Messi. Og det samme kan egentlig siges om neymar og suarez som begge er kommet "hjem" efter lange rejser.

Spar så mange som overhovedet muligt og hvis det så ikke går som det skal så må de komme ind.


Guardiola » lør sep 10, 2016 10:57 am
Vanvittigt stærk og bred trup vi har i år.


Storken » lør sep 10, 2016 12:02 pm
Hvis man ikke roterer i den her kamp, hvornår skulle man så?
Det er efter landsholdspausen, vi har et hårdt kampprogram foran os og vi møder en flok kegler på Camp Nou.


A$AP » lør sep 10, 2016 6:55 pm
"No La Liga side has registered fewer shots on target this season than Alavés (3) #fcblive [opta]"
Mon ikke det tal nok skal stige i dag. Vi banker dem dog stadig komfortabelt.

HER STARTER KAMPEN

Blaugrana92 » lør sep 10, 2016 8:53 pm
Når vi står og har tabt La Liga med 2 point, så kan vi jo tænke tilbage på Deportivo Alavés og spørge os selv, hvorfor det var strengt nødvendigt at rotere 21 spillere.


Storken » lør sep 10, 2016 8:54 pm
Man forstår et eller andet sted godt, at Lucho normalt aldrig sparer spillere. Vi har jo intet af falde tilbage på, når MSN mangler.


Lopezzz » lør sep 10, 2016 8:57 pm
Det er prisen for at spare spillerne og undervurdere de mindre hold

HER SLUTTER KAMPEN

Nidzo7 » lør sep 10, 2016 9:23 pm
Ja, farvel og tak. Hvor er det pinligt på alle måder. Var det virkelig nødvendigt at spare så mange spillere? Øv, tænk jeg tog fri for at se på det fis. Kan kun ryste på hovedet.


Guardiola » lør sep 10, 2016 9:25 pm
Fock det. En af de dage, hvor alle spiller under niveau, og alt der normalt lykkes går galt. Videre. Ingen hold sætter ikke point til i løbet af en sæson, men åndssvagt var det. Reserverne gjorde ikke deres for at vise, at der kan stoles på dem


Piquénbauer » lør sep 10, 2016 9:29 pm
Der skal forresten lyde et stort hej til alle gæsterne til aften. Jeg må desværre fortælle jer at barca stadig vinder mesterskabet.


emo » søn sep 11, 2016 4:27 pm
Dr små hold er altid i bedre form fysisk og mentalt end de store her i begyndelsen. Det er en typisk begynderfejl at undervurdere allerede fra starten af.
Jeg er så træt af den indstilling.


Piquénbauer » søn sep 11, 2016 5:00 pm
Og de har 2 uger til at træne hvor barcas spillere er med landsholdet. Men lad det være et lille opstarts-lussing som minder drengene om at man ikke får noget foræret i la liga!


Alt dette gør at jeg sætter endnu mere pris på www.madridista.dk, som altid holder et et mere voksent niveau mht. nyheder, debatter og generelt klasse. Det her indlæg trak naturligvis gennemsnittet ned herinde (Den tager jeg på min kaffe), men jeg syntes det var så gyldent, at jeg ville dele den med jer.


På Barcelonas hjemmeside vil man nok hygge sig med, at du "tager den på din kaffe" ;-)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 6 måneder siden #2336 af Kassow-Rossing
Naturligvis :) Men jeg har ikke noget imod at være skydeskive, hvis det kan give jer andre et grin.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 6 måneder siden #2337 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Sjov og spas-tråden II

Kassow-Rossing skrev: Naturligvis :) Men jeg har ikke noget imod at være skydeskive, hvis det kan give jer andre et grin.


Hehe synes ikke engang at indlæggene var specialt "mærkelige". Det er langt sjovere når de kommentere Real. "Ronaldo får igen straffe, ja den var korrekt dømt men synes stadig det for meget". Se DET er sjove kommentare :D
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 6 måneder siden #2338 af Kassow-Rossing
Hold da op! En bannings-runde på Madridista hvor jeg ikke røg med i svinget.

Det må være min nye PR! :)

Undskyld :) Tilbage til de seriøse emner!

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 4 måneder siden #2339 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Sjov og spas-tråden II


Griezmann er sq en sjov fætter ;)

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing, BBB, ChrillRM14, MadridistaPorVida

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 måneder siden #2340 af Madridista28
Besvaret af Madridista28 på emne Sjov og spas-tråden II
Hvad er forskellen mellem en Brøndby målmand og en taxi-chauffør?
Taxi-chaufføren lukker kun fire ind af gangen
Følgende bruger(e) sagde tak: Vinícius

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce