Sjov og spas-tråden II

6 år 10 måneder siden #2365 af nono
Besvaret af nono på emne Sjov og spas-tråden II
Meanwhile in Madrid... Kom nu ud af skabet Guti :D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 10 måneder siden #2366 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Sjov og spas-tråden II
Jeg har lige lavet en hurtig sammenligning mellem indkøb og salg ift Real Madrid og Manchester City.

Real har i de sidste 10 år brugt 571 millioner euro mens City har brugt 1251,49 millioner euro.

Det er ca 5 millarder kroner mere end os på 10 år.

Blev bare nødt til at sige det til en City fan, fordi han kaldte os for købeklub.

Har valgt at takke af på forum!
Sidste redigering: 6 år 10 måneder siden ved Hugol.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 10 måneder siden #2367 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sjov og spas-tråden II

Hugol skrev: Jeg har lige lavet en hurtig sammenligning mellem indkøb og salg ift Real Madrid og Manchester City.

Real har i de sidste 10 år brugt 571 millioner euro mens City har brugt 1251,49 millioner euro.

Det er ca 5 millarder kroner mere end os på 10 år.

Blev bare nødt til at sige det til en City fan, fordi han kaldte os for købeklub.


Prøv og tá 20 år? :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 10 måneder siden #2368 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Sjov og spas-tråden II

Dios skrev:

Hugol skrev: Jeg har lige lavet en hurtig sammenligning mellem indkøb og salg ift Real Madrid og Manchester City.

Real har i de sidste 10 år brugt 571 millioner euro mens City har brugt 1251,49 millioner euro.

Det er ca 5 millarder kroner mere end os på 10 år.

Blev bare nødt til at sige det til en City fan, fordi han kaldte os for købeklub.


Prøv og tá 20 år? :)


Jeg tror ikke det gør den store forskel, vi har faktisk haft en god måde at forhandle på i mange år.

Eksempelvis da vi købte Becham solgte vi for stort set samme beløb og havde ikke et minus. Vi brugte ikke 5 milliarder fra 1997-2007 er jeg ret sikker på, hvis du medregner salg med i det endelige beløb.

Har valgt at takke af på forum!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 10 måneder siden #2369 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Sjov og spas-tråden II
Da Casemiro scorede til 2-1 lavede jeg en Mourinho jubel scene på et træ gulv, Jeg gled hvert fald en ½ meter hen af træ gulvet og var chokeret over ikke at have splinter i knæet..

For søren vi har gjort noget fantastisk stort.... TAK til alle spillere, fans, Zidane og klubben

Har valgt at takke af på forum!
Følgende bruger(e) sagde tak: Vinícius

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 10 måneder siden #2370 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Sjov og spas-tråden II

SenorAndersen skrev: Trænger man til lidt underholdning inden man slår klapperne i kan jeg anbefale at slå et smut forbi fcbarcelona.dk's Champions League tråd. Eminent underholdning.

Godnat :-)


Har lige været der, kunne ikke dy mig. Hold.. Nu.. Kæft... Det er fantastisk læsning. Ham der Piqenbauer må have nogle alvorlige samtaler med sin psykolog. Det gør denne sejr SÅ meget sjovere :-D

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 10 måneder siden #2371 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Sjov og spas-tråden II
www.fcbarcelona.dk/Nyheder/barca-onskede...ivaler-tillykke.html

"Barca er kendt og respekteret for sin holdning til fairplay og god opførsel og det varede da heller ikke mange minutter, inden de i går ønskede sine ærkerivaler tillykke med sejren i Champions League finalen."

"Få minutter efter finalens sidste fløjt var Barca ude med en officielt udmelding på de sociale medier. ”Tillykke til Real Madrid med den vundne titel i Cardiff” skrev klubben, og levede dermed op til sit ry om fairplay."

Ja den klub skriger fairplay. Alene dette tweet vidner om sportshistoriens største ry inden for fairplay nogensinde. Mon vi nogensinde ser en klub med så stor holdånd hele vejen fra præsidenten til spillerne? Jeg tror det personligt ikke. :D
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing, Lars1991

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 10 måneder siden #2372 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Sjov og spas-tråden II
"Mbappé sønderrev som den eneste i hele CL-kampagnen et skræmmende Juventus-organisation fra hinanden som den eneste spiller formåede at gøre. "

Fra FCB.dk ;)

Det er skrevet efter CHL-finalen. Mon ikke det bliver pointeret på FCB af Storken eller andre fornuftige mennesker, at RM også formåede at åbne "lidt" op for Juve? Det var jo ikke Mbappe alene, som driblede hele Juve som en anden Messi. :P

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 10 måneder siden #2373 af Kassow-Rossing
Før finalen: 3 mål lukket ind.
Efter finalen: 7 mål lukket ind.

Juventus sluttede Champions League af med en ganske ordinær defensiv takket være fire mål i finalen.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 10 måneder siden #2374 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Sjov og spas-tråden II

Kassow-Rossing skrev: Før finalen: 3 mål lukket ind.
Efter finalen: 7 mål lukket ind.

Juventus sluttede Champions League af med en ganske ordinær defensiv takket være fire mål i finalen.


1) Er lige blevet færdig med at klaske mig på lårene af grin.
2) Juventus har stadig verdens bedste defensiv, det ændrer en enkelt kamp, hvor de mentalt gik ned, ikke på :)

"Maybe they hate me because I'm too good."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 10 måneder siden #2375 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Sjov og spas-tråden II

Pelle skrev:

Kassow-Rossing skrev: Før finalen: 3 mål lukket ind.
Efter finalen: 7 mål lukket ind.

Juventus sluttede Champions League af med en ganske ordinær defensiv takket være fire mål i finalen.


1) Er lige blevet færdig med at klaske mig på lårene af grin.
2) Juventus har stadig verdens bedste defensiv, det ændrer en enkelt kamp, hvor de mentalt gik ned, ikke på :)


Jeg kan ikke se det sjove? Han mener vel blot at deres defensiv gik fra at være helt ekstraordinær til at være tæt på ordinær rent statistisk på grund af finalekampen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 10 måneder siden #2376 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Sjov og spas-tråden II
Det var heller ikke specielt morsomt for mig, så jeg håbede, at du fangede sarkasmen ;-)

Deres defensiv står dog stadig som den klart bedste i verden for mig. Men selv verdens bedste defensiv kan intet stille op mod verdens bedste offensiv :)

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: Neye

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum