Truppen 16/17

7 år 8 måneder siden #145 af Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
7 år 8 måneder siden #146 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Truppen 16/17

Dios skrev: Det simpelthen for hjernedødt, hvis man vitterligt har afvist et så højt bud på James!


Jeg ser desværre slet ikke James slå igennem. Havde virkelig håbet man havde solgt ham. Til den pris må vi kunne få en fin erstatning ind. Men James er jo den største PR magnet i truppen efter Ronaldo, så sjovt nok er Perez ikke så meget for at skille sig af med ham. Go figure.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 8 måneder siden #147 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Truppen 16/17

Raúl 7 skrev:

Dios skrev: Det simpelthen for hjernedødt, hvis man vitterligt har afvist et så højt bud på James!


Jeg ser desværre slet ikke James slå igennem. Havde virkelig håbet man havde solgt ham. Til den pris må vi kunne få en fin erstatning ind. Men James er jo den største PR magnet i truppen efter Ronaldo, så sjovt nok er Perez ikke så meget for at skille sig af med ham. Go figure.


Jeg er også langt fra imponeret over James, mest af alt fordi hans indsats i sidste sæson ofte tenderede det ugidelige.

Jeg synes dog at det er interessant med hans udtalelser denne sommer. For han har konstant understreget, at han ønsker at fortsætte i klubben. Der kan selvfølgelig være mange faktorer(penge, komfortabel, varmt vejr, lækkert hus, smukke piger etc.) som spiller ind på denne holdning, men det understreger vel omvendt også en form for kærlighed og lyst til klubben? Er det ikke netop den vi ofte savner og kritiserer spillerne for ikke at udvise.

Sagt kort. Hvis James bliver, fordi han vitterligt ønsker at kæmpe for sin plads og fordi Real Madrid er det ypperste, så burde vi måske omskrive vores kritik en smule? Det letteste ville trods alt være at skifte til Arsenal eller Napoli og blive stjernen.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Real HWL, Zyconith, andreashn, Pelle, MadridistaPorVida

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
7 år 8 måneder siden #148 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Truppen 16/17

raul7=kongen skrev:

Raúl 7 skrev:

Dios skrev: Det simpelthen for hjernedødt, hvis man vitterligt har afvist et så højt bud på James!


Jeg ser desværre slet ikke James slå igennem. Havde virkelig håbet man havde solgt ham. Til den pris må vi kunne få en fin erstatning ind. Men James er jo den største PR magnet i truppen efter Ronaldo, så sjovt nok er Perez ikke så meget for at skille sig af med ham. Go figure.


Jeg er også langt fra imponeret over James, mest af alt fordi hans indsats i sidste sæson ofte tenderede det ugidelige.

Jeg synes dog at det er interessant med hans udtalelser denne sommer. For han har konstant understreget, at han ønsker at fortsætte i klubben. Der kan selvfølgelig være mange faktorer(penge, komfortabel, varmt vejr, lækkert hus, smukke piger etc.) som spiller ind på denne holdning, men det understreger vel omvendt også en form for kærlighed og lyst til klubben? Er det ikke netop den vi ofte savner og kritiserer spillerne for ikke at udvise.

Sagt kort. Hvis James bliver, fordi han vitterligt ønsker at kæmpe for sin plads og fordi Real Madrid er det ypperste, så burde vi måske omskrive vores kritik en smule? Det letteste ville trods alt være at skifte til Arsenal eller Napoli og blive stjernen.


Helt klart. Men han får vel en bedre løn her end han kan få i ovennævnte klubber? Og han vil jo ikke have samme status i Arsenal eller Napoli. Selvom han ville være den største stjerne der, så tror jeg helt bestemt han gør bedst i at blive her rent PR mæssigt.

Jeg er nok begyndt at hælde mod den holdning at vi skal have lidt nyt blod ind. Det er farligt at krydse fingre og håbe på at Isco og James finder niveau. Specielt når vi kommer til at hænge på dem i rigtig lang tid pga. transfer-karantænen.

Edit: Stavehat
Sidste redigering: 7 år 8 måneder siden ved Raúl 7.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 8 måneder siden #149 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Truppen 16/17
Til trods for 3-1 nederlaget i nat, så synes jeg faktisk der var en masse gode takter. Det er tydeligt at se, at Zidane har en masse at arbejde med defensivt, hvor kun Marcelo kunne være sin indsats værd.

Jesé, Marcelo, Kovatic og Isco spillede en god kamp, hvis I spørger mig. Morata var temmelig anonym. Dejligt at se så mange talenter på banen gøre det udemærket i anden halvleg.

I øvrigt kan man finde et link til highlights her: (Tak ikke mig, tak Madridista.dk's facebook side)


Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Sidste redigering: 7 år 8 måneder siden ved Kassow-Rossing.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
7 år 8 måneder siden #150 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Truppen 16/17

Kassow-Rossing skrev: Til trods for 3-1 nederlaget i nat, så synes jeg faktisk der var en masse gode takter. Det er tydeligt at se, at Zidane har en masse at arbejde med defensivt, hvor kun Marcelo kunne være sin indsats værd.

Jesé, Marcelo, Kovatic og Isco spillede en god kamp, hvis I spørger mig. Morata var temmelig anonym. Dejligt at se så mange talenter på banen gøre det udemærket i anden halvleg.

I øvrigt kan man finde et link til highlights her: (Tak ikke mig, tak Madridista.dk's facebook side)


Njah, Marcelo var heller ikke god. Men nu nævner du Marcelo, han var jo også den eneste fra en normal startopstilling der startede i 1. halvleg. Casilla, Nacho, Varane og gudforbydedet Danilo er jo kun backups normalt, og med god grund :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 7 måneder siden #151 af Steen
Besvaret af Steen på emne Truppen 16/17
Behold Asensio og sælg James. Kæmpe talent, Asensio. Derudover bør man sælge Kovacic og så købe Pogba, men det sker desværre ikke.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 7 måneder siden #152 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Truppen 16/17
Kovacic har da netop spillet fremragende i pre-season indtil videre. Han blev desuden købt for at være Modrics back-up i tilfælde af skader og evt fremtidens mand, hvis han kan udvikle sig yderligere.

Jeg synes han gør det godt og gør det forventede. I mine øjne har han på ingen måde spillet sig ud af truppen.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 7 måneder siden #153 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Truppen 16/17

Kassow-Rossing skrev: Kovacic har da netop spillet fremragende i pre-season indtil videre. Han blev desuden købt for at være Modrics back-up i tilfælde af skader og evt fremtidens mand, hvis han kan udvikle sig yderligere.

Jeg synes han gør det godt og gør det forventede. I mine øjne har han på ingen måde spillet sig ud af truppen.


Jeg synes ydermere, at der er flere unge, der har spillet deres chancer helt fint indtil videre, og det sgu godt at se :D

ooooog så Marcelo <3

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 7 måneder siden #154 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Truppen 16/17

Kassow-Rossing skrev: Kovacic har da netop spillet fremragende i pre-season indtil videre. Han blev desuden købt for at være Modrics back-up i tilfælde af skader og evt fremtidens mand, hvis han kan udvikle sig yderligere.

Jeg synes han gør det godt og gør det forventede. I mine øjne har han på ingen måde spillet sig ud af truppen.

Jeg synes virkelig ikke, at Kovacic var god i sin halvleg mod PSG. Han havde flere torskedumme boldtab, fordi han ikke kiggede op før han spillede den fremad. Det kostede blandt andet et mål. Jeg savner flere af de lange ture, han kan tage op gennem banen med bolden. Teknisk og fysisk har han så meget at byde på, men jeg forventer, at han sætter et større præg på spillet. Jeg er helt med på, at man skal beholde ham, men jeg er ikke helt overbevist endnu.

I forhold til kampen, så synes jeg det er fedt at se lidt andre ideer end blot vores 4-3-3. Det er super at have lidt forskellige muligheder fra kamp til kamp, og det kunne måske også hjælpe på den statiske midtbane, hvis man i nogle kampe ofrede den ene og puttede en 10'er ind eller spillede med to på toppen. Asensio har været en fornøjelse indtil videre. Jeg er vild med hans bevægelse uden bold, og samtidig er hans teknik og spilforståelse også på et højt niveau. Han kan blive en gevinst i år, hvis han får chancen. Fedt at se Mariano smadre en bold i kassen og generelt yde en rigtig god indsats. Jeg mangler dog, at han melder sig mere ind i kampen, for når han endelig er på bolden, så er det ikke helt dumt.

I 2. halvleg håber jeg ikke, at der bliver skiftet ud på et hav af pladser ligesom mod PSG. Hellere udnytte, at så mange spillere ikke har sluttet sig til truppen endnu og så få set lidt mere til folk som Kovacic, Asensio, Nacho og Morata, som nu har chancen for at få godt med spilletid i opstarten. Det betyder måske mindre spilletid til de helt unge, men det er vigtigt at få svar på nogle af de spørgsmål, man har. Så hellere nøjes med 3-5 pladser i halvlegen og så fyld på undervejs i 2. halvleg.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 7 måneder siden #155 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Truppen 16/17
Puha, Morata ligner ikke en spiller der har rykket sig en centimeter siden sidst han var i Real Madrid. Nu ved jeg ikke om Mariano spillede mod PSG og i så fald, hvordan.

Men baseret ud fra hvad jeg så idag og hvad jeg ellers har læst om, og set af Mariano, så kunne han være en spændende spiller at beholde, såfremt man stadig kan afhænde Morata til de fyrstelige priser der i pressen har været oppe at vende.

DC19

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 7 måneder siden #156 af Steen
Besvaret af Steen på emne Truppen 16/17
Morata er nemlig ikke blevet bedre og har aldrig været været en god angriber. Han er en arbejdshest, men det er simpelthen ikke nok. Det er utilgiveligt at klubben har takket nej til Chelsea's bud på 500-600 millioner kroner, men det er trods alt Zidane og Florentino Perez som hhv. er træner og præsident, så man forlanger for meget hvis man ønsker noget fornuft.
Jeg glæder mig utrolig meget til præsident valget næste sommer.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce