Sæsonen 2016/17

7 år 1 måned siden #469 af RJ
Besvaret af RJ på emne Sæsonen 2016/17
Er kvalitet pludselig målt på, hvor tæt modstanderen er på manden, når han scorer? Den var ny!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 måned siden #470 af Doc.juego
Besvaret af Doc.juego på emne Sæsonen 2016/17

RJ skrev: Er kvalitet pludselig målt på, hvor tæt modstanderen er på manden, når han scorer? Den var ny!


Jeg er ikke sikker på hvad du mener med dette indlæg? Og det bringer vel ikke så meget nyt, i mit indlæg nævner jeg mange ting, fx en afleverings procent på 69.
Men jeg nævnte det med modstanderen for at komme med et eksempel på at hans top speed ikke er lige nu, hvad den har været. Hvilket jeg også siger er forventeligt da han jo lige er kommet tilbage fra en lang skade, og den slags tager tid. Og jeg vil mene hvor tæt en modstander kommer på en, ved en friløber er relavant når man snakker speed, som er en af Bale's helt store forcer.

Skal vi lige prøve at tage en puster her, Bale's gennemsnits karakter blandt brugerne er pt. 3.6, og er det så virkelig så skørt at jeg mener at hans præstation var til 3 ? Jeg er jo for det første ikke den eneste der mener det, og jeg "hater" jo heller ikke spilleren.
Men jeg blev spurgt ind til hvorfor jeg mener han fortjene 2 eller 3, hvor jeg siger 3, og kommer med nogle grunde.

Så Tror jeg vidst også jeg har sagt hvad der er Og sige om den sag fra min side af.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 måned siden #471 af RJ
Besvaret af RJ på emne Sæsonen 2016/17

Doc.juego skrev:

RJ skrev: Er kvalitet pludselig målt på, hvor tæt modstanderen er på manden, når han scorer? Den var ny!


Jeg er ikke sikker på hvad du mener med dette indlæg? Og det bringer vel ikke så meget nyt, i mit indlæg nævner jeg mange ting, fx en afleverings procent på 69.
Men jeg nævnte det med modstanderen for at komme med et eksempel på at hans top speed ikke er lige nu, hvad den har været. Hvilket jeg også siger er forventeligt da han jo lige er kommet tilbage fra en lang skade, og den slags tager tid. Og jeg vil mene hvor tæt en modstander kommer på en, ved en friløber er relavant når man snakker speed, som er en af Bale's helt store forcer.

Skal vi lige prøve at tage en puster her, Bale's gennemsnits karakter blandt brugerne er pt. 3.6, og er det så virkelig så skørt at jeg mener at hans præstation var til 3 ? Jeg er jo for det første ikke den eneste der mener det, og jeg "hater" jo heller ikke spilleren.
Men jeg blev spurgt ind til hvorfor jeg mener han fortjene 2 eller 3, hvor jeg siger 3, og kommer med nogle grunde.

Så Tror jeg vidst også jeg har sagt hvad der er Og sige om den sag fra min side af.


Det var ikke for at være efter din karakter af Bale, den har jeg hverken kigget på eller interesse i :-) Jeg synes bare, at vi er hurtige til at opfinde forskellige kriterier, og at en modstander er "tæt" på Bale, når han afslutter, anser jeg som værende komplet ligegyldigt.

Du er inde på det helt rigtige omkring hans skade, for naturligvis skal han lige genfinde sig selv efter så mange dage ude. Jeg synes, det er enormt positivt, at han deltager så aktivt i spillet efter 3 måneder ude. At han så får en scoring oveni, kan vi kun være glade for, da vi får brug for ham i de kommende måneder. Jeg glæder mig helt vildt, til at kommer tilbage for fuld styrke, for jeg mener oprigtigt, at vi mangler noget fart i angrebet. Modstanderne er begyndt at stå højt på os, for det er ikke længere farligt, at have en CB stående ved midterlinjen med Ronaldo og Benzema oppe foran. Man indhenter dem bare igen, hvis vi prøver med lange bolde over forsvaret. Det kan man ikke med Bale :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 uger siden #472 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Sæsonen 2016/17
Er her en statisk nørd der kan fremfinde hvor mange offsides vi er løbet i de seneste 5-10 kampe? Synes jeg husker +5 offsides pr. kamp i længe, hvilket er foruroligende.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 uger siden #473 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sæsonen 2016/17

Mathiaska skrev: Er her en statisk nørd der kan fremfinde hvor mange offsides vi er løbet i de seneste 5-10 kampe? Synes jeg husker +5 offsides pr. kamp i længe, hvilket er foruroligende.


Ja!

3,5 offside pr. kamp i La Liga i indeværende sæson.

I de foregående 6 kampe:
3 offside mod Osasuna
7 offside mod Napoli
4 offside mod Espanyol
5 offside mod Valencia
3 offside mod Villarreal
8 offside mod Las Palmas

Snit: 5 offside pr. kamp.

Så du rammer sgu ikke helt ved siden af med dit gæt på 5+ pr. kamp :-)

Kilde: whoscored.com
Følgende bruger(e) sagde tak: Mathiaska

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 uger siden #474 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Sæsonen 2016/17

Daniel skrev:

Mathiaska skrev: Er her en statisk nørd der kan fremfinde hvor mange offsides vi er løbet i de seneste 5-10 kampe? Synes jeg husker +5 offsides pr. kamp i længe, hvilket er foruroligende.


Ja!

3,5 offside pr. kamp i La Liga i indeværende sæson.

I de foregående 6 kampe:
3 offside mod Osasuna
7 offside mod Napoli
4 offside mod Espanyol
5 offside mod Valencia
3 offside mod Villarreal
8 offside mod Las Palmas

Snit: 5 offside pr. kamp.

Så du rammer sgu ikke helt ved siden af med dit gæt på 5+ pr. kamp :-)

Kilde: whoscored.com


Tak! Jeg er rystet.

Fair nok med en enkelt eller to, men i situationerne man ser de forreste stå offside er jo nogle gange komplet til grin.
Hvis jeg var træner var der blevet indført straf-runder i den trup med det samme. Dårlig attitude og offsides skulle straffes hårdt!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 uger siden #475 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæsonen 2016/17
Dagen efter den dårlige oplevelse.

Det er stadigt helt åbent, som jeg ser det. Barca's program er heller ikke så nemt, at de kommer til at vade igennem. Slet ikke med deres nuværende hold. De øvrige La Liga hold er i øvrigt stærkere end de plejer, så der skal ikke mere end almene dumheder og en skidt målmandspræstation til før der er pointtab.

Lad os håbe at i går var den sidste gnist, der skulle til før truppen rejser sig fra middelmådigheden. Mentaliteten er efterhånden blevet helt afgørende, da Real Madrids spillemæssige kvaliteter ikke er bedre end de er. En krigerrigs mentalitet som bærende fundament er dog ikke holdbar i længden. Slet ikke i ligasammenhæng. Der skal simpelthen hentes nyt ind. Men det nye afhænger af om Real Madrid kan præstere her i foråret. Store sponsoraftaler, store transfers etc. kan afhænge af om vi er vindere eller tabere i Juni.
Sidste redigering: 7 år 3 uger siden ved Fondo_Sur.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 uger siden #476 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Sæsonen 2016/17
Måske den umiddelbare henvisning til 2.pladsen i ligaen har en positiv effekt på holdet? Ud over at der skal reageres med noget gejst og vilje mod Eibar, så er det måske meget godt ikke at være førerhund. I foråret blev der ikke bare knoklet, men det lignede også, at vi spillede mere frit. Nu, hvor der har været en evindelig snak om rekorder osv, kan man håbe, at holdet nu rammer den rigtige mentalitet, og der kan spilles lidt mere frit i stedet for den der krampagtige måde, vi har halset igennem februar på med intensitet, der først kommer efter, vi er kommet bagud?

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 uger siden #477 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Sæsonen 2016/17
Vi har så mange spillere, en så stor bredde, at vi burde tonse igennem i hver kamp, for der er masser af spillere, der står i kulissen klar til at tage over. Jeg begriber ikke, hvorfor materialet ikke er blevet brugt bedre. Zidane som rotationskonge? No fucking way! Aldrig har vi haft så mange tangenter at spille på på midtbanen, og alligevel bliver de trætte, og bredden ikke brugt.

Jeg mener stadig, at ligaen ligger til os, og vores chancer i CHL er stadig til stede. Når vi møder store hold er viljen der oftest, og der mener jeg stadig, at vi er verdens bedste hold. Problemet er attituden. Bare se når det brænder på, hvordan vi udklasserer både Villareal og Las Palmas, og egentlig også Valencia i store dele af kampen. Havde vi ikke startet de 3 kampe med at varme op de første 10-15 minutter af kampen, kunne vi have gået derfra med 9 points og ikke 4. Attituden er problemet - kvaliteten er ikke det, der mangler(bortset fra førstevalg af målmand og angriber, som begge er blevet overhalet af andetvalg i min optik).

Det er fint, at Zidane kører med loyalitetsprincip, men nogle spillere burde være blevet smidt på bænken nu.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 uger siden #478 af Indkast
Besvaret af Indkast på emne Sæsonen 2016/17
Attituden er ikke problemet, det har det aldrig været. Det er i bund og grund fodbolden på holdet. Attituden har været der hele året, men vi har haft rigtig svært ved at vinde fodboldkampe. Ikke kun i ligaen!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 uger siden #479 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Sæsonen 2016/17
Uden Bale, Cristiano og Morata ude mod Eibar - jeg håber Mariano er klar :-D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 uger siden #480 af RJ
Besvaret af RJ på emne Sæsonen 2016/17

Siempre fiel skrev: Uden Bale, Cristiano og Morata ude mod Eibar - jeg håber Mariano er klar :-D


Haha ja, selvfølgelig! Eibar er virkelig stærke hjemme, og de har haft en virkelig flot sæson. Jeg tror, kampen i morgen bliver kampen, hvor vi definitivt mister førstepladsen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce