Madridista Karakterer

7 år 4 måneder siden #1 af AmorMadrid
Hej danske madridistaer

For nogen tid siden blev det foreslået i tråden "Tiltag til Madridista.dk", om man ikke kunne gøre noget mere ud af karaktersystemet her på siden. Blandt andet blev der foreslået nogen gennemsnitskarakterer over hele sæsonen, og andre parametre som kunne være sjove at kigge på.
Det satte jeg mig så for at lave her ved starten af sæsonen, og nu tænkte jeg, at jeg ville prøve at dele det med jer :)

Man kan både se karaktererne, som hver spiller har fået i de forskellige kampe, og så har jeg også delt det op i de forskellige turneringer og lavet gennemsnitskarakterer for hver enkelt turnering og også et samlet gennemsnit.
Derudover har jeg lavet et gennemsnit for de vigtige/svære kampe, dem har jeg selvfølgelig selv vurderet, og der kan være forskellige meninger om disse kampe.

Jeg er i den grad åben over for input og forslag eller andre forbedringer, hvis man eksempelvis synes at nogen kampe ikke kan betegnes som "vigtige" eller at andre kampe burde.

Jeg startede med at lave skemaet i excel, men har nu overført det til google sheets sådan så i løbende kunne følge med. Jeg opdaterer karaktererne dagen efter hver kamp, sådan så flest mulig kan nå at give karakterer og så det giver et bedre billede.

Jeg håber i vil synes om det, for det tog lidt tid at lave :)

Link til skema over karakterer

"Maybe they hate me because I'm too good" - Cristiano Ronaldo
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, Dios, Lars1991, Brylle, Steen, Zyconith, ElMadrid, realmadsen, Madridnation., ChrillRM14 og 2 flere

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 4 måneder siden #2 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Madridista Karakterer
JESPER!

Stik den mand en livstids-kontrakt!

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, realmadsen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 4 måneder siden #3 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Madridista Karakterer
Interessant er det, at Benzema har været årets hidtil dårligste jf. madridista.dk's brugere (1,5 i snit), men langt mere opsigtsvækkende, at CR har været årets bedste jf. samme flok mennesker (4,1 i snit). Morata lige efter med et snit på 4.0.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Andaran
  • Gæst
  • Gæst
7 år 4 måneder siden #4 af Andaran
Besvaret af Andaran på emne Madridista Karakterer
DarioGomez, Jeg tror du har set forkert. Gennemsnitskarakterer ligger helt for enden af arket og CR har et sæson gennemsnit på 2,44.

BTW utroligt lækkert lavet:)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 4 måneder siden #5 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Madridista Karakterer
Ikke overraskende er det Vasques og Morata der løber med de bedste karaktere. Og så Kroos, Modric, Casemiro lige efter. (Og Nacho!)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 4 måneder siden #6 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Madridista Karakterer
AmorMadrid

Du har et emnefelt, der hedder "Gennemsnitskarakter i vigtige kampe". Hvad er dine kriterier for en vigtig kamp?

Jeg bider bare mærke i, at Marcelo og Asensio ikke har spillet vigtige kampe i år jf. karaktergivningen. I min verden kan en Super Cup-kamp sagtens betragtes som vigtig eksempelvis.

Nå, men det var bare lige et spørgsmål for at få stillet min nysgerrighed. Super godt arbejde. Jeg er sikre på, at vi - crewet - gerne vil have fingrene i dig fremadrettet :-D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 4 måneder siden #7 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Madridista Karakterer

Andaran skrev: DarioGomez, Jeg tror du har set forkert. Gennemsnitskarakterer ligger helt for enden af arket og CR har et sæson gennemsnit på 2,44.

BTW utroligt lækkert lavet:)


Ah for fanden. Havde slet ikek set det helt ude til højre. #dummemig

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 4 måneder siden #8 af AmorMadrid
Besvaret af AmorMadrid på emne Madridista Karakterer
Nå ja, jeg kan selvfølgelig godt lige prøve at forklare hvordan skemaet hænger sammen. Tænkte egentlig bare at jeg ville lade folk lege lidt rundt med det, men kan godt se at det måske virker lidt forvirrende første gang man ser det.

Øverste til venstre er der alle kampene i rækkefølge efter hvornår de blev spillet. Nedenunder er de delt op efter turneringerne, La Liga, CHL, Copa Del Rey og Club World Cup. Jeg har ikke Super Cup-kampen med, fordi jeg først kom på ideen efter den blev spillet. Den røde skrift er MOTM, altså spilleren med den højeste karakter i den givne kamp. Øverst i højre hjørne er der alle gennemsnitskaraktererne, for de forskellige turneringer og samlet. Der er også en række med MOTM.

Vigtige kampe eller svære kampe, var egentlig noget jeg tilføjede, fordi at nogen spillere har en tendens til at have et væsentligt lavere niveau i de "vigtige" kampe, og jeg tænkte at det ville være sjovt at kigge på. Som sagt er det jo noget som jeg har vurderet, og jeg baserer det egentlig på de kampe som har stor betydning, f.eks. kampene mod Barcelona og Atletico både ude og hjemme i ligaen. Det er altså både de svære kampe, men også de sidste runder af Champions League og Copa Del Rey.

Grunden til at jeg lavede det var, at jeg synes at en CHL-finale burde tælle for mere end en hjemme kamp mod Granada. Lige nu er der 17 kampe som jeg har betragtet som "vigtig/svær". Hvis nu vi trækker Bayern München i ottendedelsfinalen så ville jeg nok også ændre de kampe til "vigtige".
Og de vigtige kampe er dem som er markeret med rød skrift.
De kan altid ændres, og jeg er villig til at justere det, hvis man synes at det ikke helt passer. :)

"Maybe they hate me because I'm too good" - Cristiano Ronaldo
Sidste redigering: 7 år 4 måneder siden ved AmorMadrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing, Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 4 måneder siden #9 af Administrationen

DarioGomez skrev: JESPER!

Stik den mand en livstids-kontrakt!


AmorMadrid, kan du ikke lige sende mig en mail (Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.) eller en pb på Madridista.dk, hvis du kunne tænke dig at indgå i vores arbejde på siden. Vi kan nemlig sagtens bruge dit arbejde til nyheds-dækning mv.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing, ChrillRM14

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 4 måneder siden #10 af Steen
Besvaret af Steen på emne Madridista Karakterer
Thumbs up AmorMadrid! Godt initiativ :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 4 måneder siden #11 af AmorMadrid
Besvaret af AmorMadrid på emne Madridista Karakterer
Lille opdatering
Der er blevet tilføjet en række med holdets karakter. Der er også kommet månedlige opdateringer, hvor man kan se gennemsnittet for hver spiller gennem måneden. Med til det er der også kommet en "Månedens spiller". De første vindere var Modric i august, Nacho i september og Morata i oktober.
Det ligger nederst i dokumentet :)

"Maybe they hate me because I'm too good" - Cristiano Ronaldo
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 4 måneder siden #12 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Madridista Karakterer

AmorMadrid skrev: Lille opdatering
Der er blevet tilføjet en række med holdets karakter. Der er også kommet månedlige opdateringer, hvor man kan se gennemsnittet for hver spiller gennem måneden. Med til det er der også kommet en "Månedens spiller". De første vindere var Modric i august, Nacho i september og Morata i oktober.
Det ligger nederst i dokumentet :)

Vi leger også lidt med visuelle statistikker som diagrammer, der kan være ret interessante, og som muligvis også kommer til at ligge i dokumentet snart :)

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Sidste redigering: 7 år 4 måneder siden ved ChrillRM14.
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce