Real Madrid - Sporting Gijón

7 år 4 måneder siden #13 af Madridista28

Pelle skrev: Fair nok. Jeg mener bare, at man bør skele til mere end bare spillerens kvaliteter, når man kigger på den slags. Erfaring for bare at nævne en. Ramos har samtidig en formidabel evne til at få sin fellow CB til at være rolig og præstere på ypperste niveau. Det har han gjort flere gange med Pepe og Varane. Hvorimod Pepe og Varane render rundt som hovedløse kyllinger, når de står i bagkæden :-)

Det er selvfølgelig rigtigt lad os håbe på at Ramos ikke for noget kort i dag og at vi kommer til at se noget god fodbold og en stor sejr god kamp til dig #Pelle. :D

¡HALA MADRID!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 4 måneder siden #14 af Chamartin
Det er ikke rigtig et alternativ at spille med Nacho og Varane i eftermiddag, eftersom Varane ikke er udtaget til truppen pga. lidt småskavanker. Så det er Pepe, der skal drages ind i ligningen, hvis Ramos deltagelse skal sættes til overvejelse pga. karantænefare, og der er det måske også lidt tricky at smide Pepe ind allerede fra start. Skulle Ramos rage et dumt kort til sig, er Varane og Pepe jo også en mulighed til næste weekend.

Jeg er selv lidt splittet omkring, hvem der skal starte inde, men forstår egentligt godt både argumentationen for at holde Ramos ude og for at bringe ham på banen.

Det blev så alle tre på banen, idet Nacho skal tage Marcelos plads. Marcelo er nok på skånekost, selv om han er udtaget. Det samme gælder Carvajal...uha håber Danilo har en af sine ikke helt håbløse dage.

Navas

Danilo. Pepe. Ramos. Nacho
Modric Kovacic
James
Lucas Benzema. Ronaldo

Jeg gætter på formationen. Men Zidane har brugt den nogen gange før, når Casemiro og Kroos har været ude.
Sidste redigering: 7 år 4 måneder siden ved Chamartin.
Følgende bruger(e) sagde tak: Pelle

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 4 måneder siden #15 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Real Madrid - Sporting Gijón
Utroligt den kamp ikke er lukket endnu. Dummer vi os igen igen...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 4 måneder siden #16 af FanOfMagicalTeams
Jeg nåede først hjem til 2. Halvvej. Hvorfor var publikum så meget efter Benzema?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 4 måneder siden #17 af Kassow-Rossing

FanOfMagicalTeams skrev: mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/zidane-fry...ke-ramos-karantaene/

Det er simpelthen for dumt hvis det er sandt.


Hvordan har du det nu? Altså nu hvor Ramos spillede hele kampen og undgik at få gult ;)

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Følgende bruger(e) sagde tak: FanOfMagicalTeams

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 4 måneder siden #18 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Real Madrid - Sporting Gijón

FanOfMagicalTeams skrev: Jeg nåede først hjem til 2. Halvvej. Hvorfor var publikum så meget efter Benzema?


Han var elendig, og han har generelt været elendig denne sæson. Jeg tror, det er derfor.
Følgende bruger(e) sagde tak: FanOfMagicalTeams

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 4 måneder siden #19 af FanOfMagicalTeams

Kassow-Rossing skrev:

FanOfMagicalTeams skrev: mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/zidane-fry...ke-ramos-karantaene/

Det er simpelthen for dumt hvis det er sandt.


Hvordan har du det nu? Altså nu hvor Ramos spillede hele kampen og undgik at få gult ;)


Han spillede ikke hele kampen. Mvh. Kværulanten.

Hehe jeg syntes stadig at det var et sats der stod over hvad der (burde) kunne vindes på hjemmebane mod SG. Specielt fordi det er Ramos. Men Zidane slap for alvorlige tæsk og jeg spiller nok lidt penge på et gult kort til Ramos i Barca kampen ;)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 4 måneder siden #20 af Chamartin
Jeg håber virkelig ikke, Ronaldo blev skadet i de sidste minutter, hvor han næsten kom alene igennem fra egen banehalvdel. Jeg synes hans løb så lidt stramt derefter.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 4 måneder siden #21 af MatiasP
Besvaret af MatiasP på emne Real Madrid - Sporting Gijón

FanOfMagicalTeams skrev:

Kassow-Rossing skrev:

FanOfMagicalTeams skrev: mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/zidane-fry...ke-ramos-karantaene/

Det er simpelthen for dumt hvis det er sandt.


Hvordan har du det nu? Altså nu hvor Ramos spillede hele kampen og undgik at få gult ;)


Han spillede ikke hele kampen. Mvh. Kværulanten.

Hehe jeg syntes stadig at det var et sats der stod over hvad der (burde) kunne vindes på hjemmebane mod SG. Specielt fordi det er Ramos. Men Zidane slap for alvorlige tæsk og jeg spiller nok lidt penge på et gult kort til Ramos i Barca kampen ;)


Én ting i glemmer er at Ramos ikke har spillet i flere uger og derfor har godt af lidt kamptræning der kan få hans timing til at være perfekt, for hvis den mangler i næste uge så bliver han for nem at komme rundt om. Så helt rigtigt at lade ham spiller det meste af kampen og så lige holde Marcelo i gang de sidste minutter.

Udover det så spillede vi da en forfærdiglig omgang fodbold den sidste times tid, skulle være lukket efter 30 min da vi burde have spillet os til et 3 mål.
Følgende bruger(e) sagde tak: Vinícius

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 4 måneder siden #22 af Vinícius
Tøffe var da til at lukke op og skide i idag. Sikke en klaphat.. Over halvdelen af det han siger i hver kamp handler enten om hvor elendige RM er og hvor heldige de er, og ellers om at spillere bare skal rejse sig op, når de har slået sig for ellers piver de.. Den første halvdel er jeg enig i idag, men den anden halvdel er jeg ikke... Så se da boksning istedet!

Generelt en elendig kamp, især fordi jeg kun så anden halvleg.. Men fuck it.. RM er bedre end det her, men vi skal sq snart vise det!!

Hold da op der er delte meninger om Kovacic' præstation!

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Sidste redigering: 7 år 4 måneder siden ved Vinícius.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 4 måneder siden #23 af Vildfaren

Daniel skrev:

FanOfMagicalTeams skrev: Jeg nåede først hjem til 2. Halvvej. Hvorfor var publikum så meget efter Benzema?


Han var elendig, og han har generelt været elendig denne sæson. Jeg tror, det er derfor.


Vildt at dette emne ikke bliver debatteret mere. Han har været dessideret ringe det meste af sæsonen.
Og det er helt absurd, at man forrige weekend overhovedet ikke har Mariano på banen. Morata skadet og Benz tilbage fra skade torsdagen(så vidt jeg husker) inden kampen lørdag. Personligt var han den største åbenbaring for mig i optakten. Tænk at vi havde en ung knægt med et så fantastisk spark, som turde at afslutte selv, i stedet for at aflevere til Ronaldo.

Et par ting er uforståeligt for mig.
1. Hvor lang snor skal Benzema have?
2. Hvor mange skal være på skadeslisten inden man sætter en Mariano på banen?

Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 måneder siden #24 af Kassow-Rossing

Vildfaren skrev: 1. Hvor lang snor skal Benzema have?
2. Hvor mange skal være på skadeslisten inden man sætter en Mariano på banen?


Zidane og Benzema er landsmænd.
Perez købte Benzema.

Det er som to poler = de udligner hinanden :) Jeg tror desværre vi må takkes af med Benzema så længe han ikke ryger i fængsel eller Perez ser snittet til at satse på en ny stjerne.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce