Real Madrid - Dortmund

7 år 3 måneder siden #1 af Administrationen
Kampen om førstepladsen i gruppen. Real Madrid skal vel gå efter sejren, men hvor hårdt skal man gå efter den?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 måneder siden #2 af Coach
Besvaret af Coach på emne Real Madrid - Dortmund
Der er kun prestige i at vinde den kampen. Jeg synes ikke vi skal gå vildt efter en sejr. Jeg ser hellere vi sparer en masse af de spillere der har fået for meget spilletid. Vi har et hårdt program og det er vigtigt at vores spillere ikke er udbrændt til slutningen af sæsonen.

Håber at se marianno, casemiro, James og Asensio i startopstilling.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 måneder siden #3 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Real Madrid - Dortmund

Coach skrev: Der er kun prestige i at vinde den kampen. Jeg synes ikke vi skal gå vildt efter en sejr. Jeg ser hellere vi sparer en masse af de spillere der har fået for meget spilletid. Vi har et hårdt program og det er vigtigt at vores spillere ikke er udbrændt til slutningen af sæsonen.

Håber at se marianno, casemiro, James og Asensio i startopstilling.


Omvendt er der også noget sjovt i at se Zidane fortsætte sin stime som ubesejret :-)
Medgivet, det bliver lidt corny, men jeg synes nu den slags rekorder er imponerende.

"Maybe they hate me because I'm too good."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 måneder siden #4 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Real Madrid - Dortmund
Jeg ser gerne, at vi stiller stærkest og kører dem over - bare fordi jeg gerne vil se god fodbold :) Stimen er nu også et plus at tage med. Men om hvorvidt vi skal gå efter 1. eller 2. pladsen er jeg ligeglad med - med sejren følger 1. pladsen og den skal vi gå efter, men mest af alt den underholdende fodbold ;). Dortmund har omvendt også et incitament til at blive 1'er, da de jo alligevel ikke kan møde Bayern(og som 1'er heller ikke Atletico), og nok hellere vil møde City end Barca. Men det skjulte spil der skal jeg ikke gøre mig klog på ;)

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 måneder siden #5 af Tohmaldo
Besvaret af Tohmaldo på emne Real Madrid - Dortmund
Hej. Ny på siden.

Jeg synes også man skal gå efter sejren. Mest af alt for at bibeholde det momentum man har opbygget. Men i den sammenhæng synes jeg stadig Mariano i hvert fald har fortjent at få en chance. Om ikke andet for at sende et signal til Benz om at han skal op i omdrejninger.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, ChrillRM14, Fondo_Sur

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 måneder siden #6 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Real Madrid - Dortmund
Må jeg komme med et forslag til ledelsen?

Jeg synes det kunne være en god idé at skrive dato og tidspunkt for kampen i debatoplægget til hver kamp. Evt. også tilføje TV kanal.

Jeg ved godt at man kan finde samme oplysninger på forsiden, men jeg tænker at det er meget rart at have stående i starten af debatten. Det vil også give mening at man har nemmere ved at genkende gamle debatter, når man en sjælden gang imellem skal gå tilbage igennem forumtrådene og finde en gammel debat.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 måneder siden #7 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Real Madrid - Dortmund
At Marianno er på tale, viser vidst hvor lidt Benz har præsteret. Tror I snart Benzema er fortid eller er det bare et længere formdyk?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 måneder siden #8 af Tohmaldo
Besvaret af Tohmaldo på emne Real Madrid - Dortmund

SR4 skrev: At Marianno er på tale, viser vidst hvor lidt Benz har præsteret. Tror I snart Benzema er fortid eller er det bare et længere formdyk?


Jeg synes stadig det er for tidligt at sige. Men jeg er lidt trist over Mariano end ikke er i truppen i morgen. Håber på spilletid til Morata, eller at Benz tager sig gevaldigt sammen.
Han har bare set så ugidelig ud - Langsom og slet ikke tændt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 måneder siden #9 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Real Madrid - Dortmund

Tohmaldo skrev:

SR4 skrev: At Marianno er på tale, viser vidst hvor lidt Benz har præsteret. Tror I snart Benzema er fortid eller er det bare et længere formdyk?


Jeg synes stadig det er for tidligt at sige. Men jeg er lidt trist over Mariano end ikke er i truppen i morgen. Håber på spilletid til Morata, eller at Benz tager sig gevaldigt sammen.
Han har bare set så ugidelig ud - Langsom og slet ikke tændt.


Synes det er skuffende, at Mariano tilsyneladende ikke er med...

Nogle gange synes jeg, at kritikken af Benzema er skruet 10% op ift. hvad der er berettiget. Jeg medgiver, at han spiller elendigt til tider(og ofte i denne sæson), men han er stadig afgørrende, som vi så sidst i CHL. Det samme kompleks som Ronaldo har, men den mand er bare mere konsistent. Det er svært som angriber, for selvtilliden er det vigtigste, når man står 1v1 med målmanden. Troen på, at lobbet er det rigtige, hvilket meget ofte faktisk er utrolig effektivt, men som en angriber uden selvtillid ikke tør.

Det er måske også svært at præstere, hvis man både før og efter får at vide, at man er uduelig.. Det gælder i fodbold, som det også gælder i visse andre gymnastikker/sportsgrene ;) Selvtillid er vigtigt for at kunne præstere.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Sidste redigering: 7 år 3 måneder siden ved Vinícius.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 måneder siden #10 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Real Madrid - Dortmund
Er det mig, eller er Kroos blevet sindssygt hurtigt klar igen? Jeg havde fået den opfattelse, at vi først ville se ham til VM for klubhold - alternativt i det nye år??

Uanset hvad er det skide lækkert! :-)

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 måneder siden #11 af Dios
Besvaret af Dios på emne Real Madrid - Dortmund

Pelle skrev: Er det mig, eller er Kroos blevet sindssygt hurtigt klar igen? Jeg havde fået den opfattelse, at vi først ville se ham til VM for klubhold - alternativt i det nye år??

Uanset hvad er det skide lækkert! :-)


Jeg synes også først der var tale om starten af næste år. Kroos er verdensklasse, men nu kommer problemet. For hvem skal en tur på bænken? :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 måneder siden #12 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Real Madrid - Dortmund
Uafgjort imorgen tak. PSG også nummer 2
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce