Bedste skytte

7 år 3 måneder siden #1 af Sebberg
Bedste skytte blev oprettet af Sebberg
Hands down. Jeg er godt klar over, at dette emne hverken er særlig Real Madrid-relevant eller falder godt i den overordnede kultur på vores side mht. ikke at oprette for mange ligegyldige tråde.

Jeg vil da alligevel gerne høre jeres mening. Jeg sad tilfældigvis og kredsede lidt rundt på YouTube, da jeg faldt over en ud af mange Coutinho-videoer. Dér slog det mig, at han jo er fuldstændig vanvittig til det, som mange af os elsker at se på: langskud. Det er efterhånden mere reglen end undtagelsen, at han i sine kampe kanonerer et skud afsted, der enten ender i netmaskerne eller kræver en feberredning.

Det henledte mig til at tænke på vores allesammens Jamés, der jo også har et ganske vanvittigt venstreben. Men hvem er de bedste i verden? Er det Coutinho, Jamés og en tredje?

Og hvem har scoret det bedste? Personligt er jeg sgu ret vild med Asensios i Super Cuppen!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 måneder siden #2 af CRSeven
Besvaret af CRSeven på emne Bedste skytte
CR7. Da han spillede i United, imod Porto. Det er til dags dato stadig noget af det vildeste jeg har set. Kan huske jeg stod på en bar med en ven og kunne se han lagde an til skud, og jeg sagde til min ven 'Hvorfor helvede skyder idioten derfra'.. Da jeg så den bragede afsted og ind i netmaskerne tabte jeg bostaveligtalt kæben. Det var helt idiotisk godt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 måneder siden #3 af R7CR7GB11
Besvaret af R7CR7GB11 på emne Bedste skytte

CRSeven skrev: CR7. Da han spillede i United, imod Porto. Det er til dags dato stadig noget af det vildeste jeg har set. Kan huske jeg stod på en bar med en ven og kunne se han lagde an til skud, og jeg sagde til min ven 'Hvorfor helvede skyder idioten derfra'.. Da jeg så den bragede afsted og ind i netmaskerne tabte jeg bostaveligtalt kæben. Det var helt idiotisk godt.


Maa indroemme, at det ogsaa er det langskudsmaal der staar klarest i hukommelsen for mig, selvom der med garanti findes bedre.

Er ioverigt enig med Sebbergs observering af at Countinho har rigtigt gode langskud. i det hele taget er han en rigtig interessant spiller. Dem har vi bare saa mange af.
Det er virkelig et luksusproblem, men et problem for med ikke desto mindre :-D der er mange spillere jeg gerne saa i klubben, men der er ikke mange jeg ville gaa af i stedet naar det kommer til stykket.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 måneder siden #4 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Bedste skytte
Lidt off-topic.
Kan nogle fortælle mig om Ronaldos ineffektivitet på frispark skyldes, at han er blevet dårlig eller, at boldene er anderledes. At be bare ikke brækker ligesom tideligere bolde?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 måneder siden #5 af Deucex
Besvaret af Deucex på emne Bedste skytte
Jeg ser Seedorfs langskud for RM for et af de vildeste langskudsmål, hvis ikke det vildeste. Ellers husker jeg Gerrards langskud for vanvittigt. Det var måske ikke lige så langt udefra som fx Seedorfs eller Ronaldos, men den boldkontrol og tekniske udførsel af skuddet var vildt!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 måneder siden #6 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Bedste skytte
Zlatan PSG mod Anderlecht i CHL. Det var en vild kasse.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 måneder siden #7 af 2:18
Besvaret af 2:18 på emne Bedste skytte
Lidt atypisk langskud, men svært ikke at være imponeret over Stankovic's mål for Inter mod Schalke. Er som Deucex også ret vild med Gerrards FA Cup mål

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 måneder siden #8 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Bedste skytte
Bedste skytte? Som i nogensinde? Juninho ... no doubt!


Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 måneder siden #9 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Bedste skytte


Nyd nu bare verdenshistoriens bedste venstre back hakke den ind fra 25 meter. Legende siger jeg bare!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 måneder siden #10 af BBB
Besvaret af BBB på emne Bedste skytte
Der er jo mange former. Lige fra Chilavert og Roberto Carlos til Beckham og Van Basten. Hvordan skal man bare vælge én?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 måneder siden #11 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Bedste skytte
Messis mål i weekenden var heller ikke at kimse af.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 måneder siden #12 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Bedste skytte
Coutinho er deadly fra distancen. James er ditto deadly fra distancen. Det er nok verdens bedste to bedste fra distancen. Men der eksisterer jo et væld af dygtigere skyttere fra distancen. Blot for at nævne et par hurtige:

Zlatan
Pogba
Coutinho
James
Bale
Messi
Ronaldo
Hulk
Kroos
Pjanic

Og fra fortiden popper der også en del op:

Adriano
Shearer
Yeboah
Scholes
Carlos
Nakamura
Lampard
Ronaldinho
Gerrard
Stankovic
Beckham
Juninho
Pirlo
Nedved
Del Piero

Jeg har garanteret glemt en masse spillere, der ligeledes har eller havde et fremragende skud fra distancen. Og så skal vi hellere ikke glemme, hvorfor det hedder en Puskas Award, når årets mål skal kåres ;-)

Jeg elsker det her mål af Ronaldinho. Det var godt nok brasilianerens første officielle kamp for Barcelona, men alligevel ;-)



Min personlige all-time favoritskytte er Gerrard - han var magisk på de mest utænkelige tidspunkter.... og fandens kampafgørende!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum