Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Billetter til Real Madrid

Billetter til Real Madrid 2 måneder 3 uger siden #1

Hej

Jeg har besluttet at rejse en tur til Madrid for at se kampen Real Madrid - Alaves (1.-2. april).
Hvor skal jeg købe billetter?
Er det rigtigt at man kun kan købe almindelige billetter på realmadrid.com en uge før kampen spilles?
Er der nogen, der kan kan anbefale madridfodbold.dk, som også sælger billetter til Real Madrids kampe?
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Billetter til Real Madrid 2 måneder 3 uger siden #2

Til en kamp mod Alavés vil det være ærgerlige penge at bruge på dyre rejseselskaber.

Brug i stedet rådene her:

www.madridista.dk/index.php/generelt/rejseguiden

Vi hører gerne om dine erfaringer, hvis du vælger vores forslag.

Billetter til Real Madrid 2 måneder 2 uger siden #3

• SGWL
  • SGWL's profilbillede
  • Forum begynder
Jeg tillader mig lige at låne denne tråd lidt...

Jeg planlægger selv at overraske min 10 årige søn med en tur til Malaga i sidste spille runde, hvor RMCF kommer på besøg.
Jeg tror at jeg har nogenlunde styr på turen . 2 x stadion billettter: 1400,-, fly billetter: 2200,- og hotel: 700. (ca priser).

Selve spilledatoen ligger dog ikke fast - så vidt jeg kan forstå - eller gør den?
Da det er sidste spillerunde, kan man så gå ud fra at alle hold spiller samme dag, samme tidspunkt?
Eller er det stadig fordelt over fredag/lørdag/søndag?
Såfremt det er fredag/lørdag/søndag - hvornår offentliggøres det endelig program? (Jf. jeres erfaringer)

Mvh
Simon

Billetter til Real Madrid 2 måneder 1 uge siden #4

• SGWL
  • SGWL's profilbillede
  • Forum begynder
Ingen bud?

Billetter til Real Madrid 2 måneder 1 uge siden #5

Billetter til Real Madrid 2 måneder 1 uge siden #6

SGWL skrev:
Jeg tillader mig lige at låne denne tråd lidt...

Jeg planlægger selv at overraske min 10 årige søn med en tur til Malaga i sidste spille runde, hvor RMCF kommer på besøg.
Jeg tror at jeg har nogenlunde styr på turen . 2 x stadion billettter: 1400,-, fly billetter: 2200,- og hotel: 700. (ca priser).

Selve spilledatoen ligger dog ikke fast - så vidt jeg kan forstå - eller gør den?
Da det er sidste spillerunde, kan man så gå ud fra at alle hold spiller samme dag, samme tidspunkt?
Eller er det stadig fordelt over fredag/lørdag/søndag?
Såfremt det er fredag/lørdag/søndag - hvornår offentliggøres det endelig program? (Jf. jeres erfaringer)

Mvh
Simon

Hej Simon,

Beklager den her tråd var smuttet for mig

Jeg vil foreslå jer at gøre som de fleste andre. For en sikkerheds skyld i hvert fald:

Nemlig at rejse fredag og tage hjem mandag. Derved er du sikret mod flytninger af kampene.

Læg dertil at LFP (ligaforbundet) her i foråret har svært ved endeligt at planlægge kampene lang tid i forvejen, da de Skal tage hensyn til spilledag i champions League.

Hvis du holder fast i sidste spillerunde, så kan der være lidt problemer med at få billetter. Særligt hvis klubben ligger til guld, som det godt kan ligne nu.
De andre år har de fleste hold spillet samtidig.

/Oscar
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 32 nationale mesterskaber ...
Sidste redigering: 2 måneder 1 uge siden af DarioGomez.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Zyconith

Billetter til Real Madrid 1 måned 1 uge siden #7

• SGWL
  • SGWL's profilbillede
  • Forum begynder
Hej Oscar.

Så er det min tur til at beklage for mit (meget) sene svar.

Vi napper en forlænget weekend (fre-man) i Malaga 19/5-22/5.
Kamp- og flybilletter er i hus, og en ferielejlighed er ligeledes booket.
Tak for konstruktiv feedback.

Mvh Simon
Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.