Billetter til Real Madrid

7 år 1 måned siden #1 af Madridista
Hej

Jeg har besluttet at rejse en tur til Madrid for at se kampen Real Madrid - Alaves (1.-2. april).
Hvor skal jeg købe billetter?
Er det rigtigt at man kun kan købe almindelige billetter på realmadrid.com en uge før kampen spilles?
Er der nogen, der kan kan anbefale madridfodbold.dk, som også sælger billetter til Real Madrids kampe?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 måned siden #2 af Administrationen
Til en kamp mod Alavés vil det være ærgerlige penge at bruge på dyre rejseselskaber.

Brug i stedet rådene her:

www.madridista.dk/index.php/generelt/rejseguiden

Vi hører gerne om dine erfaringer, hvis du vælger vores forslag.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 måned siden #3 af SGWL
Besvaret af SGWL på emne Billetter til Real Madrid
Jeg tillader mig lige at låne denne tråd lidt...

Jeg planlægger selv at overraske min 10 årige søn med en tur til Malaga i sidste spille runde, hvor RMCF kommer på besøg.
Jeg tror at jeg har nogenlunde styr på turen . 2 x stadion billettter: 1400,-, fly billetter: 2200,- og hotel: 700. (ca priser).

Selve spilledatoen ligger dog ikke fast - så vidt jeg kan forstå - eller gør den?
Da det er sidste spillerunde, kan man så gå ud fra at alle hold spiller samme dag, samme tidspunkt?
Eller er det stadig fordelt over fredag/lørdag/søndag?
Såfremt det er fredag/lørdag/søndag - hvornår offentliggøres det endelig program? (Jf. jeres erfaringer)

Mvh
Simon

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 måned siden #4 af SGWL
Besvaret af SGWL på emne Billetter til Real Madrid
Ingen bud?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 måned siden #6 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Billetter til Real Madrid

SGWL skrev: Jeg tillader mig lige at låne denne tråd lidt...

Jeg planlægger selv at overraske min 10 årige søn med en tur til Malaga i sidste spille runde, hvor RMCF kommer på besøg.
Jeg tror at jeg har nogenlunde styr på turen . 2 x stadion billettter: 1400,-, fly billetter: 2200,- og hotel: 700. (ca priser).

Selve spilledatoen ligger dog ikke fast - så vidt jeg kan forstå - eller gør den?
Da det er sidste spillerunde, kan man så gå ud fra at alle hold spiller samme dag, samme tidspunkt?
Eller er det stadig fordelt over fredag/lørdag/søndag?
Såfremt det er fredag/lørdag/søndag - hvornår offentliggøres det endelig program? (Jf. jeres erfaringer)

Mvh
Simon


Hej Simon,

Beklager den her tråd var smuttet for mig

Jeg vil foreslå jer at gøre som de fleste andre. For en sikkerheds skyld i hvert fald:

Nemlig at rejse fredag og tage hjem mandag. Derved er du sikret mod flytninger af kampene.

Læg dertil at LFP (ligaforbundet) her i foråret har svært ved endeligt at planlægge kampene lang tid i forvejen, da de Skal tage hensyn til spilledag i champions League.

Hvis du holder fast i sidste spillerunde, så kan der være lidt problemer med at få billetter. Særligt hvis klubben ligger til guld, som det godt kan ligne nu.
De andre år har de fleste hold spillet samtidig.

/Oscar

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Sidste redigering: 7 år 1 måned siden ved DarioGomez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 2 uger siden #7 af SGWL
Besvaret af SGWL på emne Billetter til Real Madrid
Hej Oscar.

Så er det min tur til at beklage for mit (meget) sene svar.

Vi napper en forlænget weekend (fre-man) i Malaga 19/5-22/5.
Kamp- og flybilletter er i hus, og en ferielejlighed er ligeledes booket.
Tak for konstruktiv feedback.

Mvh Simon

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 3 måneder siden #8 af Madridista
Besvaret af Madridista på emne Billetter til Real Madrid
Jeg overvejer at købe billet til Real Madrids hjemmebane-kamp i Champions League 1/8-finalen.
Jeg kunne godt tænke mig at høre fra folk, der har erfaring med at købe billetter til deres kampe.
Hvor har I købt jeres billetter?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 3 måneder siden #9 af Siempre fiel

Madridista skrev: Jeg overvejer at købe billet til Real Madrids hjemmebane-kamp i Champions League 1/8-finalen.
Jeg kunne godt tænke mig at høre fra folk, der har erfaring med at købe billetter til deres kampe.
Hvor har I købt jeres billetter?


det officielle billetsalg gennem realmadrid.com

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 3 måneder siden #10 af Madridista
Besvaret af Madridista på emne Billetter til Real Madrid
Er der nogen, som har erfaring med at købe kampbilletter til Real Madrid på rejsefidus.dk?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 3 måneder siden #11 af Madridista
Besvaret af Madridista på emne Billetter til Real Madrid

Siempre fiel skrev:

Madridista skrev: Jeg overvejer at købe billet til Real Madrids hjemmebane-kamp i Champions League 1/8-finalen.
Jeg kunne godt tænke mig at høre fra folk, der har erfaring med at købe billetter til deres kampe.
Hvor har I købt jeres billetter?


det officielle billetsalg gennem realmadrid.com


Kan man der først købe billetter en uge før kampen spilles eller hvordan er det?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 3 måneder siden #12 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Billetter til Real Madrid

Madridista skrev:

Siempre fiel skrev:

Madridista skrev: Jeg overvejer at købe billet til Real Madrids hjemmebane-kamp i Champions League 1/8-finalen.
Jeg kunne godt tænke mig at høre fra folk, der har erfaring med at købe billetter til deres kampe.
Hvor har I købt jeres billetter?


det officielle billetsalg gennem realmadrid.com


Kan man der først købe billetter en uge før kampen spilles eller hvordan er det?


Ja det er noget i den stil.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce