Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Transferdrømme 2017

Transferdrømme 2017 1 måned 2 uger siden #1

• alber11
  • alber11's profilbillede
  • Forum begynder
Real Madrids transferkarantæne er efter transfervinduets lukning nu officielt overstået, og vi kan i sommeren 2017 igen købe nye spillere. Selv om der er god tid til, og der lige er en yderst spændende forårssæson der skal overståes først, så glæder jeg mig altid som et lille barn, til at se hvilke nye ansigter der kommer ind, og hvilke der forhåbentlig smutter (DANILO). Derfor tænkte jeg ville starte denne tråd for at høre hvad i andre Madristas drømmer om til sommer. Jeg synes selv nedestående 25-mand trup virker rimelig realistisk, ift. spillerhandler og hvilket budget jeg tror klubben har til rådighed efter de forskellige spillersalg osv.

Ind:
Clyne (Liverpool)
Vallejo (retur leje)
Azpilicueata (Chelsea)
Aubemeyang (BvB)
Julian Weigl (BvB)
Llorente (retur leje)

Ud:
Danilo
Pepe
Coentrao
Benzema
James

Trup:
Navas/Casilla/Yanez
Carvahal/Clyne Varane/Vallejo Ramos/Nacho Marcelo/Azpilicueata
Casemiro/Weigl/Llorente
Modric/Kovacic Kroos/Isco
Bale/Vasguez Aubemeyang/Assensio
Ronaldo/Morata/Mariano

Jeg synes denne trup kunne være yderst kompetent og vil være meget rustet til at imødekomme diverse skader og Zizou's rotationsprincip. Forsvaret er utrolig stærkt og så kombineret med en vanvittig dygtig midtbane krydret med en stor talentmasse, og så måske jordens hurtigste 3-kløver oppe foran. Ser frem til at høre jeres meninger!
Sidste redigering: 1 måned 2 uger siden af alber11.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Transferdrømme 2017 1 måned 2 uger siden #2

Jeg tror desvaerre, det er en smule optimisk at tro, at hhv. Clyne og Azpilicueta vil spille 2. violin.

Transferdrømme 2017 1 måned 2 uger siden #3

"måske jordens hurtigste 3-kløver oppe foran."

Bale, Aubameyang... hvem er den tredje...?

Iøvrigt ville det være træls for Llorente at vende tilbage fra fast spilletid til at være 3. valg (Både Casemiro og Weigl vil være foran ham).

Ud:
- Benzema (fylder 30 i år og har toppet)
- Isco (har et enormt potentialet som han simpelthen ikke er i stand til at udløse hos Real Madrid)
- Ronaldo (alderen har desværre indhentet/overhalet ham)
- Mariano (kynisk og god men ikke god nok til konge klubben)
- James (passer simpelthen ikke til ZIdane' spillestil + man kan få +400 mio kr. for ham).

Hvis Danilo og Coentrao ikke har problemer med at være 2. valg, ser jeg ingen problemer i, at de skal blive..
Pepe fylder 34 år men er stadig blandt verdens bedste, hvilket han har været i næsten et årti. Han fortjener selv at bestemme om han vil forsætte i klubben eller ej.
Navas må gerne forsætte 1-2 år endnu. Samtidig skal man holde øje med Donnadrumas udvikling (knægten er kun 17 år!!)

Ind:
- Llorente (forhåbentlig give Casemiro noget konkurrence)
- Hazard
- Coutinho
- Aguero (Blandt verdens bedste hvis han altså forbliver skadesfri. Måske kommet i OVERSKUD hos City! Jææsus.

Trup:
Navas/Casilla/Yanez
Carvajal/Danilo Varane/Pepe Ramos/Nacho Marcelo/Coentrao
Casemiro//Llorente
Modric/Kovacic Kroos/Coutinho
Bale/Vasquez Hazard/Asensio
Aguero/Morata
Sidste redigering: 1 måned 2 uger siden af Raul7-2880.

Transferdrømme 2017 1 måned 2 uger siden #4

Benzema, Danilo og Coentrao skal væk. Disse tre er helt håbløse. Vi har næsten spillet halvdelen af sæsonen og Coentrao er ikke fysisk i stand til at spille 10 minutter. Han var jo pissegod før han smuttede til Monaco, men nu ser det helt håbløst ud. Danilo er bare en af de spiller, hvor talentet bare ikke er der, men har på en eller anden måde snydt nogen til at tro anderledes. Lidt ligesom Illaramendi og Gago.

En klub som Real Madrid skal have en bedre angriber end Benzema specielt når nu Ronaldo er halv så hurtig som før.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Macon, andreashn, Chamartin, alber11

Transferdrømme 2017 1 måned 2 uger siden #5

• Daniel
  • Daniel's profilbillede
  • Platin bruger
Jeg ser ikke Real Madrid bruge vanvittige summer til sommer. Nuvel, der mangler et par fornyelser hist og her, men Real Madrid har en trup, der har en uhørt kvalitet, såvel i startelleveren som på bænken.

Målmænd
Keylor Navas, Kiko Casilla og Rubén Yáñez

Forsvar
Carvajal, Danilo, Pepe, Sergio Ramos, Varane, Nacho, Marcelo og Coentrão

Midtbane
Casemiro, James, Modric, Kovacic, Kroos, Isco, Asensio og Lucas

Angreb
Ronaldo, Benzema, Bale, Morata og Mariano

Det er en stærk trup. Måske verdens bedste! Derfor er jeg også mere tilbøjelig til at være kræsen. Jeg har dog forsøgt at illustrere, hvem jeg gerne se væk fra klubben til sommer - det er dem, der sjovt nok er streget over. Jeg mener kun, at tre spillere, på nuværende tidspunkt, ikke har den fornødne energi og sult til at spille i Real Madrid. Det kan naturligvis ændre sig. Dertil kommer nok et par "naturlige" udskiftninger. Pepe ser ud til at være tabt, ligesom Isco eller James nok fordufter.

Disse bliver erstattet af Llorente og Vallejo, hvilket - i min verden - stiller Real Madrid en anelse bedre på bredden. Vallejo mangler selvfølgelig erfaring mm. for at kunne matche Pepe på kvalitet, men han imponerer i Tyskland og som 3. reserve, måske endda 4. reserve, er han en fandens godt aktiv. Mon ikke Nacho rykker en anelse op i hierarkiet, når Pepe smutter til Kina? Llorente for Isco eller James bliver en forstærkning, da Real Madrid således vil have to 6'ere til næste sæson - kvaliteten på de to 8'ere forbliver enorm!

På 9'eren skal der skel fornyelse. Benzema er udbrændt. Ronaldo ligner heller ikke sig selv, men jeg ville ikke turde at smide mange års Real Madrid-erfaring, mål og klasse til andre klubber i ét transfervindue. Derfor foretrækker jeg at lade Benzema søge nye græsgange før Ronaldo. Og hvem skal Real Madrid så hente? Dybala er nævnt, Agüero er nævnt og Aubameyang er nævnt. Jeg ville satse på førstnævnte af disse, men egentlig ville det være frækt, hvis Real Madrid satsede endeligt på Ronaldo på toppen og købte Hazard til venstrekanten. Det ville være guf!

Achraf og Tejero kan snildt indtræde permanent i førsteholdstruppen, som garderinger for Carvajal og Marcelo på backsne. Danilo og Coentrão skal for alt i verden ud af vagten til sommer. Magen til elendighed skal man lede længe efter :-)

Og selvom jeg ikke mener, at det er en absolut nødvendighed, så kommer vi nok til at vidne et målmands skift til sommer. Jeg tror, at det er uundgåeligt med alle de florerende rygter!
Følgende bruger(e) har sagt tak: El_Juan

Transferdrømme 2017 1 måned 2 uger siden #6

• alber11
  • Forum begynder
R7CR7GB11
"Jeg tror desvaerre, det er en smule optimisk at tro, at hhv. Clyne og Azpilicueta vil spille 2. violin"

Af de spillerhandler jeg håber på, tror jeg også du har ret i at disse vil være de 2 sværeste at overbevise om et skifte. Dog tror jeg stadig at der vil være masser af spilletid til dem grundet deres niveau og Zizou rotationsprincip. Azpilicueta vil i hvert fald styrke venstrebacken rent defensivt, hvilket vil være meget mere optimalt at bruge til de svære udekampe i både La Liga og CHL. Der synes jeg Marcelo har sine mangler, selv om han er verdens bedste offensive back.

Transferdrømme 2017 1 måned 2 uger siden #7

• alber11
  • Forum begynder
#Raul7-2880

Bale, Aubemeyang og Ronaldo vil uden tvivl være den hurtigste 3-kløver i verden (samlet set). Ronaldo har mistet en del fart, men er stadig rimelig hurtig.

Jeg kan sagtens følge dine synspunkter og synes dine mange af dine forslag er interressante. Dog er jeg uenig med dig i at det ville være en gevinst at beholde Danilo og Coentrao som backup. Hvis man skal have en bred nok trup til at spille med om alle turneringer, så er disse bare ikke gode nok. Coutinho tror jeg heller ikke er realistisk da han seneste han udtalt i forbindelse med hans kontrakforlængelse at "han drømmer om at blive en Liverpool legende".

Transferdrømme 2017 1 måned 2 uger siden #8

• alber11
  • Forum begynder
# Daniel

Jeg synes også du har nogle spændende forslag. Hvis de 2 backs fra vores ungdomsakademi har niveauet og potentialet synes jeg også det er værd at give dem chancen som erstatning for Danilo og Coentrao, da de har et stærkere tilhørsforhold til klubben grundet deres fodboldopvækst (sammenlignet med Clyne, Azpiculeta)

Det jeg så er uenig med dig er i din midtbanekonstallation. Jeg synes ikke Real har en 100 % fuldgyldig erstatning for Casemiro. Jo vel at Kroos, Modric, Kovacic kan spille positionen, men jeg synes ikke de har helt de samme "skraldemands-færdigheder" i deres spil som Casemiro har. Derfor er der brug for en back-up. Derudover synes jeg heller ikke at James passer ind i vores spillespil, og hvis man kan sælge ham for 300-400 mil. synes jeg man skal gøre dette, og øge transferbudgettet.

Transferdrømme 2017 1 måned 2 uger siden #9

• asp3200
  • asp3200's profilbillede
  • Platin bruger
Målmænd
Courtois, Kiko Casilla og Rubén Yáñez

Forsvar
Carvajal, Vallejo, Ramos, Varane, Nacho, Marcelo, Ukendt castilla spiller:)

Midtbane
Casemiro, Llorente , Modric, Kovacic, Kroos, Isco, Asensio, Verratti og Lucas

Angreb
Ronaldo, Dybala, Bale og Mariano

IND:
Courtois
Vallejo
Llorente
Verratti
Dybala

UD:
Keylor Navas
Danilo
Pepe
James
Benzema
Morata

Det burde gå lige op, nok plus på kontoen. Evt gå efter Hazard og så afsted med Isco til UK.
Sidste redigering: 1 måned 2 uger siden af asp3200.

Transferdrømme 2017 1 måned 2 uger siden #10

• nono
  • nono's profilbillede
  • Guld bruger
Ud: James, Benzema, Pepe
Ind: Kanté, Aguero, Vallejo

Navas
Carvajal Varane Ramos Marcelo
Kante
Modric Kroos
Bale Aguero Ronaldo

Courtois ind i stedet for Navas, hvis muligt.

Med andre ord - få, men markante forstækninger på de pladser hvor det halter i Madrid: Den defensive midtbane og angrebet.
Sidste redigering: 1 måned 2 uger siden af nono.

Transferdrømme 2017 1 måned 2 uger siden #11

• El_Juan
  • El_Juan's profilbillede
  • Platin bruger
Målmandsposten:
Thibaut Courtois / David de Gea - Kiko Casilla

Ud med: Keylor Navas. Ind med: En ny keeper, gerne Courtois eller De Gea. Rubén Yáñez kan få lov til at skifte, hvis der er interesse for ham og han gerne selv vil videre. En eventuel ny tredjemålmand kan findes i egne rækker.

Forsvaret:
Dani Carvajal - Danilo
Raphaël Varane - Jesús Vallejo / Diego Llorente
Sergio Ramos - Nacho
Marcelo - Ricardo Rodríguez / Aaron Caricol / Alberto Moreno / José Gaya

Ud med: Pepe og Fábio Coentrão. Ind med: Jesús Vallejo eller Diego Llorente må overtage pladsen fra Pepe. Nacho kan ligeledes få løbepas, men så ser jeg gerne, at både Vallejo og Diego Llorente bliver, med Vallejo som erstatning for Pepe og Llorente som erstatning for Nacho. Så skal der selvfølgelig hentes en erstatning for Coentrão. Alaba kunne være interessant, men han er også en dyr løsning. Ricardo Rodríguez har tidligere været nævnt og senest Espanyols Aaron Caricol. Alberto Moreno og José Gaya kunne også være interessante emner.

Midtbanen:
Casemiro - Marcos Llorente
Luka Modrić - Mateo Kovačić
Toni Kroos - Isco

Ud med: James Rodríguez. Ind med: Marcos Llorente skal indlemmes i truppen i stedet for James. Der har i den grad manglet en gardering for Casemiro og det er ikke holdbart på sigt kun at have en decideret 6'er. Det eneste der kan overbevise mig om, at James skal blive, er hvis Isco gerne vil væk og sælges i stedet. Så kan James få lov at blive. Ryger de begge to afsted, så må Asensio blive den direkte erstatning for de to, men så skal Gelson Martins fra Sporting CP hentes ind til offensiven. Jeg hælder dog mest til at Isco bliver.

Angrebet:
Gareth Bale - Lucas Vázquez
Paulo Dybala / Pierre-Emerick Aubameyang - Álvaro Morata / Mariano
Cristiano Ronaldo - Marco Asensio

Ud med: Karim Benzema. Ind med: Der skal hentes en klasseangriber som erstatning for Benzema. Dybala eller Aubameyang. Jeg hælder mest til Dybala, som minder mig mere om Benzema. Benzema er ikke en typisk 9'er, akkurat som Dybala ej heller er det. Han er mere en 10'er, eller en 9,5'er, som gerne går dybere ned i banen og deltager i det opbyggende spil. Det samme som i høj grad har gjort sig gældende hos Benzema. Noget som han har gjort fremragende på sine bedste dage. Dybala kan så forhåbentlig bringe lidt mere gå-på-mod, ungdommelighed og aggressivitet end det Benzema præsterer, men der skal heller ikke så meget til, sådan som franskmanden har præsteret på det seneste. Derfor er Dybala i min optik den bedst tænkelige og mest naturlige erstatning for Benzema. Vores egen Sergio Diaz fra Castilla-mandskabet er i øvrigt også lidt samme type som de to. Med Aubameyang er det en helt anden sag, for han er en helt anden type spiller, som i højere grad - med sin fart - passer bedre ind på et hold som spiller mere kontrabaseret fodbold. Han har åbenlyst nogle andre forcer end Benzema og Dybala. Så er det bare om man er til det ene eller det andet. Jeg foretrækker som sagt Dybala.

Bliver det hverken Dybala eller Aubameyang, så kunne andre emner være: Robert Lewandowski, Sergio Agüero, Alexis Sánchez, Harry Kane, Edinson Cavani, Mauro Icardi eller Alexandre Lacazette.

Derudover må klubben overveje hvad man skal gøre med Morata, Mariano og Borja Mayoral (som vender tilbage fra Wolfsburg). Jeg vil ikke begræde et salg af Morata, hvorfor Mariano i stedet får lov til at blive som andenangriber. Mayoral mener jeg under alle omstændigheder skal sælges med en tilbagekøbsklausul eller udlejes igen. Bliver Morata skal Mariano på græs et andet sted. En tredje løsning kan selvfølgelig være, at lade Benzema blive og sælge Morata i stedet. Og så lade Benzema være reserve for den angriber der hentes ind. Jeg hælder dog mest til et salg af Benzema. Faktisk dem begge, hvis Chelsea vil sprænge boksen for Morata. I så fald kan jeg godt leve med Dybala og Mariano som de to angribere.

Så vil jeg igen godt tilføje, at Gelson Martins kan være et emne til offensiven. I min optik dog kun hvis BÅDE James og Isco sælges, så Asensio overtager pladsen på midtbanen og efterlader en plads i angrebet/offensiven til Gelson Martins.
Sidste redigering: 1 måned 2 uger siden af El_Juan.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Real Madrid

Transferdrømme 2017 1 måned 2 uger siden #12

Af alle de spillere folk vil have væk, så er Pepe den jeg slet ikke kan forstå. Han er oppe i alderen, men mener folk seriøst ikke at han stadig kan begå sig på Real Madrids hold? Det ikke mere end en slutrunde siden, at han blev betragtet som verdens bedste CB.

Det ville gavne spillere som Varane og Vallejo så meget, at have Pepe i truppen. Jeg mener han er den perfekte coach for dem, og de kan begge lære rigtig meget af ham. Man smider ikke kvalitet væk, når produktet stadig producerer på højt niveau.

Med hensyn til andre spillere som Danilo og Benzema, så må jeg være i undertal, når jeg mener at begge to absolut burde blive. Danilo er undervurderet, og mens han nok aldrig kommer til at være en fast del af start-elleveren, så har han kvalitet nok til at være back-up for Carvajal og evt. Marcelo på venstre back.

Benzema er efter min mening stadig i top 5 over verdens bedste angribere, det ændre en halv dårlig sæson ikke på. Ville ikke have noget imod et køb af Aubameyang, men det skal ikke være på bekostning af Benzema.
Real Madrid since 2002

Raul & Zidane.

Pepe, Marcelo & Benzema.

CAAAAASEEEEEEEMIIIIIIIIIIIROOOOOOOOO!!!
Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.