Transferdrømme 2017

7 år 1 måned siden #13 af RGBlanco
Besvaret af RGBlanco på emne Transferdrømme 2017
Jeg forstår ikke helt hvorfor brugerne herinde ikke har noget mere fokus på Kante.

Vi skal helt sikkert have en ny angriber, da Benzema er for sløv. Vi skal også have Vallejo tilbage for at gardere for Pepes exit, og vi mangler sandsynligvis en kantspiller, medmindre CR7 blomstrer op på ny.

Men med de rygter der var om Kante til Madrid i sommers, er det simpelthen den største fejl i nyere tid at vi ikke fik hentet ham. Manden dominerer Chelseas kampe, og den balance han skaber er uden tvivl helt central i holdets succes i indeværende sæson. Vi har en god DFM i Case, men Kante er simpelthen fra en anden liga. Efter de seneste kampe jeg har set Chelsea spille mod andre engelske tophold, er jeg ikke i tvivl om at han må være den mest indflydelsesrige spiller at have på et fodboldhold. Læg dertil at han førte Leicester til mesterskab i sidste sæson, Chelsea i denne. Og derudover på de seneste 1,5 sæson i Premier League har flere bolderobringer end nogen anden spiller har haft det de seneste 3 sæsoner. Uden tvivl fænomenal.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 måned siden #14 af RJ
Besvaret af RJ på emne Transferdrømme 2017
Kanté er fuldstændig fantastisk og vel nok den bedste 6'er i verden. Men han er lost cause for Real Madrid. Han nyder tydeligvis tilværelsen i England, skal spille CL med et utroligt formstærkt mandskab i næste sæson, og har stort set allerede vundet PL med to forskellige hold på to sæsoner. Hvad kan vi give ham, som Chelsea ikke kan?

Vi bør i den grad fokusere på offensiven. Hent Hazard ind som erstatning for Ronaldo. Hvis FPP kan overholdes, så naturligvis også Dybala istedet for en inkompetent franskmand, hvis mæthed kommer før hans personlige og sportslige ambitioner. Forsøg for alt i verden at holde fast i Isco, få James solgt. Ny HB ind istedet for Danilo.
Lad Vallejo og Llorente komme retur, så står vi fantastisk godt med en bred trup og to garderinger på hver plads :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 måned siden #15 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Transferdrømme 2017
Med til den ligning er jo også at han har spillet på to hold(med to italienske managers) der har organisationen som første prioritet. Det gør det trods alt lettere at være 6er. Sådan kommer det ikke til at være hvis han kom til Real Madrid. Så ville være lidt forsigtig med at tro at han ville være ligeså sublim i Real Madrid som han nu har været i snart 2 sæsoner i England. For det er jeg helt enig i at han er.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 måned siden #16 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Transferdrømme 2017

YunisTaker skrev: Af alle de spillere folk vil have væk, så er Pepe den jeg slet ikke kan forstå. Han er oppe i alderen, men mener folk seriøst ikke at han stadig kan begå sig på Real Madrids hold? Det ikke mere end en slutrunde siden, at han blev betragtet som verdens bedste CB.

Det ville gavne spillere som Varane og Vallejo så meget, at have Pepe i truppen. Jeg mener han er den perfekte coach for dem, og de kan begge lære rigtig meget af ham. Man smider ikke kvalitet væk, når produktet stadig producerer på højt niveau.


Hvis vi skal holde os til realiteterne, så peger pilen i retning af at Pepe ikke forlænger sin kontrakt og dermed skifter væk. Du har en god pointe. Personligt så jeg gerne Pepe tage en sæson, men realistisk set, så er der lige pt. ikke særlig store chancer for at han bliver i Real Madrid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 måned siden #17 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Transferdrømme 2017

RGBlanco skrev: Jeg forstår ikke helt hvorfor brugerne herinde ikke har noget mere fokus på Kante.

Vi skal helt sikkert have en ny angriber, da Benzema er for sløv. Vi skal også have Vallejo tilbage for at gardere for Pepes exit, og vi mangler sandsynligvis en kantspiller, medmindre CR7 blomstrer op på ny.

Men med de rygter der var om Kante til Madrid i sommers, er det simpelthen den største fejl i nyere tid at vi ikke fik hentet ham. Manden dominerer Chelseas kampe, og den balance han skaber er uden tvivl helt central i holdets succes i indeværende sæson. Vi har en god DFM i Case, men Kante er simpelthen fra en anden liga. Efter de seneste kampe jeg har set Chelsea spille mod andre engelske tophold, er jeg ikke i tvivl om at han må være den mest indflydelsesrige spiller at have på et fodboldhold. Læg dertil at han førte Leicester til mesterskab i sidste sæson, Chelsea i denne. Og derudover på de seneste 1,5 sæson i Premier League har flere bolderobringer end nogen anden spiller har haft det de seneste 3 sæsoner. Uden tvivl fænomenal.


... og skal vi forblive realistiske, så er det vel ikke svært at forstå, at kun få har fokus på Kanté. Lad os være realistiske og erkende: 1) Chelsea vi ikke sælge. 2) Kanté virker ikke særligt utilfreds med sin tilværelse i Chelsea, så hvorfor skulle han selv ønske sig væk? 3) Chelsea kan sikkert godt overtales til at sælge, men så vil de formentlig referere til Pogbas pris og kræve noget i omegnen for at slippe ham. Og det vil Pérez selvfølgelig under ingen omstændigheder betale for Kanté, særligt når man kigger på hvordan Real Madrid i forvejen er besat på midtbanen.

Det er ikke værd at fokusere på noget, som realistisk set ikke kommer til at ske. Det må forblive ved drømmen - indtil videre...
For jeg tror hurtigt de fleste herinde kan blive enige om, at Kanté er en fantastisk spiller.
Sidste redigering: 7 år 1 måned siden ved El_Juan.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 måned siden #18 af RGBlanco
Besvaret af RGBlanco på emne Transferdrømme 2017
Jeg køber gerne præmissen om at Kante ikke vil væk, grundet han spiller på et homogent hold, der pt klarer sig godt, osv. osv.

Men så må vi vel antage det samme er gældende for Hazard? Så skal vi vel kigge andre veje når vi ønsker os en ny kantspiller i Madrid til sommer.

El_Juan skrev:

RGBlanco skrev: Jeg forstår ikke helt hvorfor brugerne herinde ikke har noget mere fokus på Kante.

Vi skal helt sikkert have en ny angriber, da Benzema er for sløv. Vi skal også have Vallejo tilbage for at gardere for Pepes exit, og vi mangler sandsynligvis en kantspiller, medmindre CR7 blomstrer op på ny.

Men med de rygter der var om Kante til Madrid i sommers, er det simpelthen den største fejl i nyere tid at vi ikke fik hentet ham. Manden dominerer Chelseas kampe, og den balance han skaber er uden tvivl helt central i holdets succes i indeværende sæson. Vi har en god DFM i Case, men Kante er simpelthen fra en anden liga. Efter de seneste kampe jeg har set Chelsea spille mod andre engelske tophold, er jeg ikke i tvivl om at han må være den mest indflydelsesrige spiller at have på et fodboldhold. Læg dertil at han førte Leicester til mesterskab i sidste sæson, Chelsea i denne. Og derudover på de seneste 1,5 sæson i Premier League har flere bolderobringer end nogen anden spiller har haft det de seneste 3 sæsoner. Uden tvivl fænomenal.


... og skal vi forblive realistiske, så er det vel ikke svært at forstå, at kun få har fokus på Kanté. Lad os være realistiske og erkende: 1) Chelsea vi ikke sælge. 2) Kanté virker ikke særligt utilfreds med sin tilværelse i Chelsea, så hvorfor skulle han selv ønske sig væk? 3) Chelsea kan sikkert godt overtales til at sælge, men så vil de formentlig referere til Pogbas pris og kræve noget i omegnen for at slippe ham. Og det vil Pérez selvfølgelig under ingen omstændigheder betale for Kanté, særligt når man kigger på hvordan Real Madrid i forvejen er besat på midtbanen.

Det er ikke værd at fokusere på noget, som realistisk set ikke kommer til at ske. Det må forblive ved drømmen - indtil videre...
For jeg tror hurtigt de fleste herinde kan blive enige om, at Kanté er en fantastisk spiller.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 måned siden #19 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Transferdrømme 2017
Præcis. Jeg forstår heller ikke hvorfor folk nævner Hazard. Og i samme ombæring nævner et salg af Ronaldo og/eller Bale. Lad os nu være ærlige og realistiske... Ronaldo og Bale forsvinder ingen steder - uanset hvor meget nogle ønsker en eller begge af dem væk - og chancen for at Hazard forlader Chelsea kan ligge på et stort set lige så lille sted.

Nuvel, tråden hedder Transferdrømme, men jeg finder større værdi og interesse i at kigge på en realistisk sammensætning af truppen, frem for en sammensætning som ikke er videre realistisk og er uden den store sans for markedet. Og jovist, der sker transferbomber ud af det blå i ny og næ, men meget sjældent går det forbi pressen eller andres næse.

Skal vi drømme lidt, så vil jeg i øvrigt til hver en tid foretrække Kanté frem for Hazard ;-)
Sidste redigering: 7 år 1 måned siden ved El_Juan.
Følgende bruger(e) sagde tak: Mathiaska

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 måned siden #20 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Transferdrømme 2017

El_Juan skrev: Præcis. Jeg forstår heller ikke hvorfor folk nævner Hazard. Og i samme ombæring nævner et salg af Ronaldo og/eller Bale. Lad os nu være ærlige og realistiske... Ronaldo og Bale forsvinder ingen steder - uanset hvor meget nogle ønsker en eller begge af dem væk - og chancen for at Hazard forlader Chelsea kan ligge på et stort set lige så lille sted.

Nuvel, tråden hedder Transferdrømme, men jeg finder større værdi og interesse i at kigge på en realistisk sammensætning af truppen, frem for en sammensætning som ikke er videre realistisk og er uden den store sans for markedet. Og jovist, der sker transferbomber ud af det blå i ny og næ, men meget sjældent går det forbi pressen eller andres næse.

Skal vi drømme lidt, så vil jeg i øvrigt til hver en tid foretrække Kanté frem for Hazard ;-)


Du skriver mine tanker fuldstændig - jeg drømmer dog mere om Hazed end Kanté.

Jeg er nysgerrig. Er du oprigtigt mere lun på at det fra næste sæson på 6eren hedder sig Casemiro & Kanté end Casemiro & Llorente?

At få en spansk, egen avl på 6eren, kørt i stilling fra så ung en alder lyder SÅ sindssygt fedt i mine ører. Er det håbløst romantisk? :D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 måned siden #21 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Transferdrømme 2017

Mathiaska skrev: Du skriver mine tanker fuldstændig - jeg drømmer dog mere om Hazed end Kanté.

Jeg er nysgerrig. Er du oprigtigt mere lun på at det fra næste sæson på 6eren hedder sig Casemiro & Kanté end Casemiro & Llorente?

At få en spansk, egen avl på 6eren, kørt i stilling fra så ung en alder lyder SÅ sindssygt fedt i mine ører. Er det håbløst romantisk? :D


Nej, det er jeg ikke. I mit eget indlæg, som jeg skrev her , har jeg også en løsning der hedder Casemiro og Marcos Llorente :-)

Jeg mener der mangler en backup for Casemiro - ikke en decideret erstatning som Kanté eller Weigl vil være det - og jeg mener Marcos Llorente er den perfekte mand til jobbet. Nu kan jeg så også rigtig godt lide Marcos Llorente, jeg synes han er en dygtig ung spiller med et stort potentiale og har gjort det over al forventning i Alaves, hvor han har stået og præsteret stærkt. Selvfølgelig skal han hentes tilbage. Det er den mest realistiske og oplagte løsning efter min mening.

En lille krølle på historien om Marcos Llorente: En kort overgang brugte Zidane ham faktisk i midterforsvaret hos Real Madrid Castilla, hvor han præsterede ganske habilt, så hvis det igen skulle komme så vidt at stort set alle midterforsvarere er skadede (Gud forbyde det), så er Marcos Llorente så alsidig og intelligent en spiller, at han også kan gøre sig der. Det gik mig bekendt ikke alt for godt med Casemiro da han skulle vikariere i midterforsvaret.
Sidste redigering: 7 år 1 måned siden ved El_Juan.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 måned siden #22 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Transferdrømme 2017
Det kan virke lidt som om mange gerne vil have Kanté mere pga. spilleren end af behov. Jeg så i sidste eller forrige uge en sammenligning (som jeg ikke lige kan finde igen pt. selvfølgelig) mellem Casemiro, Kanté, N´Zonzi og vidst nok også Busquets, hvor Casemiro lå øverst ifht. pasningsprocent, tacklinger, interceptions, osv. for sæsonen indtil videre. Jeg siger ikke stats er alt, langt fra, jeg betvivler bare hvor meget mere værdi vi vil få ved at kaste en €40€M+ efter Kanté. Hvis vi skulle have have købt ham, var det vidst sidste sæson. Men en rigtig god spiller, uden tvivl.

Derfor er jeg enig med andre omkring at hente Marcos Llorente tilbage, få noget spansk hjem og lade Casemiro fortsætte sin udvikling. Og midtbanen mener jeg desuden heller ikke er stedet hvor vi desperat har brug for forstærkning, men nærmere nogle offensive kræfter og på vores back-pladser, hvor andre har nævnt masser af gode muligheder.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Sidste redigering: 7 år 1 måned siden ved El Siete.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 måned siden #23 af Taxii89
Besvaret af Taxii89 på emne Transferdrømme 2017
Jeg ville enormt gerne se en Benzema på et hold uden Ronaldo. Det kunne være, han ville vokse ved ikke at skulle søge Ronaldo hele tiden og have en mere udpræget venstre kant ved siden af sig. Hazard, Sanchez eller måske Insigne? (Viden om Insigne kommer fra Fifa 17 - ved ikke hvor reelt det er)

Men, Ronaldo ud, ind med en ny venstrekant.

Anden prioritet må være en ny keeper.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 måned siden #24 af Taxii89
Besvaret af Taxii89 på emne Transferdrømme 2017

El Siete skrev: Det kan virke lidt som om mange gerne vil have Kanté mere pga. spilleren end af behov. Jeg så i sidste eller forrige uge en sammenligning (som jeg ikke lige kan finde igen pt. selvfølgelig) mellem Casemiro, Kanté, N´Zonzi og vidst nok også Busquets, hvor Casemiro lå øverst ifht. pasningsprocent, tacklinger, interceptions, osv. for sæsonen indtil videre. Jeg siger ikke stats er alt, langt fra, jeg betvivler bare hvor meget mere værdi vi vil få ved at kaste en €40€M+ efter Kanté. Hvis vi skulle have have købt ham, var det vidst sidste sæson. Men en rigtig god spiller, uden tvivl.

Derfor er jeg enig med andre omkring at hente Marcos Llorente tilbage, få noget spansk hjem og lade Casemiro fortsætte sin udvikling. Og midtbanen mener jeg desuden heller ikke er stedet hvor vi desperat har brug for forstærkning, men nærmere nogle offensive kræfter og på vores back-pladser, hvor andre har nævnt masser af gode muligheder.


Følgende lå på Real Madrid Support DK på Facebook. Kender ikke kilden.

CASEMIRO HAR IMPONERET I DENNE SÆSON!

Casemiro har imponeret i denne sæson på den defensive midtbane, hvor han har fungeret som skraldemanden og skabt balance på midtbanen i Real Madrid. Vi har sammenlignet ham med nogle andre spillere på hans position.

Casemiro (Real Madrid)

- Tacklinger vundet pr. kamp: 4,70.
- Chancer skabt pr. kamp: 0,50.
- Succesfulde dueller: 61 %.
- Afleveringsprocent: 86 %.
- Luftdueller: 63 %.

Sergio Busquets (FC Barcelona)

- Tacklinger vundet pr. kamp: 2,20.
- Chancer skabt pr. kamp: 0,28.
- Succesfulde dueller: 55 %.
- Afleveringsprocent: 90 %.
- Luftdueller: 44 %.

Steven N'Zonzi (Sevilla)

- Tacklinger vunder pr. kamp: 1,6.
- Chancer skabt pr. kamp: 0,44.
- Succesfulde dueller: 63 %.
- Afleveringsprocent: 89 %.
- Luftdueller: 75 %.

N'Golo Kanté (Chelsea)

- Tacklinger vundet pr. kamp: 1,86.
- Chancer skabt pr. kamp: 0,64.
- Succesfulde dueller: 53 %.
- Afleveringsprocent: 88 %.
- Luftdueller: 39 %.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce