Jeg undrer mig...

7 år 1 måned siden #1 af Friisen
Jeg undrer mig... blev oprettet af Friisen
Hej alle :)

Jeg læser meget med herinde, men fravælger tit at deltage i debatten, idet den tit kører for hurtigt af sporet. Jeg har dog en opfordring til administrator af siden, idet jeg mener at han/hun/dem undlader at lægge de største diskussionsemner ift. vores klub ud i plenum. Jeg har i denne uge læst to artikler på siden, som jeg gerne ville kommentere på, idet jeg synes det er emner hvor vores klubs historie og blakkede ry er oppe til diskussion. Jeg tolker det dog lidt som om, at man ikke ønsker debat ift. dette, og i stedet undertrykker emnet i stedet for at stå ved det...

De to emner jeg refererer til er:

- Vores såkaldte gaver til dommerne
- Piques tweet's efter kampen i søndags

Jeg synes ikke at det klæder vores side, at gode diskussionsemner undertrykkes, men i stedet bruger krudt på mere lige gyldige diskussionsemner.

Mvh Friisen
Emnet er blevet låst.
7 år 1 måned siden #2 af Indkast
Besvaret af Indkast på emne Jeg undrer mig...
Kunne du ikke bare selv starte debatten. Jeg prøvede selv første gang med Præsident valget til sommer.

Vores såkaldte gaver til dommerne er noget alle klubber gør i Spanien til hver kamp. Så der jo ikke den store farce omkring dette emne overhovedet. Det er nogle små ting de får som kuglepenne og t-shirts. Det er en form for tak fordi du dømmer kampen under svære vilkår.

Så det er ikke "vores" gaver til dommeren, men man kunne i stedet diskutere, om det er smart at dommeren går offentligt rundt med poserne, som det sket i 2012 bare med en Villarreal pose efter kampen mod Real Madrid.

Piques tweets, Ramos sagde det meget klart og tydeligt, ingen grund til at bruge tid på en spiller, der føler alt er en konspiration i mod ham.
Sidste redigering: 7 år 1 måned siden ved Indkast.
Emnet er blevet låst.
7 år 1 måned siden #3 af Administrationen
Besvaret af Administrationen på emne Jeg undrer mig...

Friisen skrev: Hej alle :)

Jeg læser meget med herinde, men fravælger tit at deltage i debatten, idet den tit kører for hurtigt af sporet. Jeg har dog en opfordring til administrator af siden, idet jeg mener at han/hun/dem undlader at lægge de største diskussionsemner ift. vores klub ud i plenum. Jeg har i denne uge læst to artikler på siden, som jeg gerne ville kommentere på, idet jeg synes det er emner hvor vores klubs historie og blakkede ry er oppe til diskussion. Jeg tolker det dog lidt som om, at man ikke ønsker debat ift. dette, og i stedet undertrykker emnet i stedet for at stå ved det...

De to emner jeg refererer til er:

- Vores såkaldte gaver til dommerne
- Piques tweet's efter kampen i søndags

Jeg synes ikke at det klæder vores side, at gode diskussionsemner undertrykkes, men i stedet bruger krudt på mere lige gyldige diskussionsemner.

Mvh Friisen


Det står enhver frit for at starte debatter i de nyheder, som vi lægger op. Vi har naturligvis ingen interesse i at undertrykk gode diskussionsemner, så det er bare at komme i sving.

Under hver artikel er et lille felt, hvor der står:

Besked:
Sidste redigering: 7 år 1 måned siden ved Administrationen.
Emnet er blevet låst.
7 år 1 måned siden #4 af Administrationen
Besvaret af Administrationen på emne Jeg undrer mig...
Debatten kan fortsætte under den respektive artikel.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum
Annonce