Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Billetter til Real Madrid vs. Sevilla

Billetter til Real Madrid vs. Sevilla 4 måneder 23 timer siden #1

• Ljen
  • Ljen's profilbillede
  • Forum begynder
Hej Alle,
Jeg står overfor den udfordring, at jeg skal til Madrid med familien til maj, og har så lovet børnene at vi skulle ind og se noget bold, nærmere betegnet Real Madrid vs. Sevilla.
Nu er jeg begyndt at undersøge det med billetter og kan se at det måske ikke er så nemt at få fat i, som først antaget.

Er der nogen som kan berolige mig, med anvisning/erfaring i billetkøb?
The administrator has disabled public write access.

Billetter til Real Madrid vs. Sevilla 4 måneder 23 timer siden #2

www.madridista.dk/index.php/rejseguiden

Bemærk dog, at Sevilla-kampen kan være mesterskabs-afgørende og så vil der være totalt udsolgt.

Billetter til Real Madrid vs. Sevilla 4 måneder 18 timer siden #3

• Madrid777
  • Madrid777's profilbillede
  • Senior bruger
  • HalaMadridYNadaMas
Ljen skrev:
Hej Alle,
Jeg står overfor den udfordring, at jeg skal til Madrid med familien til maj, og har så lovet børnene at vi skulle ind og se noget bold, nærmere betegnet Real Madrid vs. Sevilla.
Nu er jeg begyndt at undersøge det med billetter og kan se at det måske ikke er så nemt at få fat i, som først antaget.

Er der nogen som kan berolige mig, med anvisning/erfaring i billetkøb?

Hej Ljen normalt kan man købe billetterne ved kioskerne uden for Bernabeu, men kampen er stor og har vigtig betydning så det bliver nok den dyre løsning hvor man køber en hel rejsepakke med hotel og billetter. Jeg Håber du finder en god løsning.
Sidste redigering: 4 måneder 18 timer siden af Madrid777.

Billetter til Real Madrid vs. Sevilla 3 måneder 4 uger siden #4

• Ljen
  • Ljen's profilbillede
  • Forum begynder
Hej Igen,
Tak for hurtige svar, på trods af, at det ikke ligefrem var de svar jeg håbede på :-)

Situationen er den at flybilletter og ophold er indkøbt.

Hvis nu vi skulle stå og ikke at få billetter, er der så nogen som kan anbefale hvor/hvordan kampen så ses. Jeg tænker bar/pub, ect?

Billetter til Real Madrid vs. Sevilla 3 måneder 4 uger siden #5

• RJ
  • RJ's profilbillede
  • Bandlyst
Hvis i skulle være så uheldige ikke at få billetter, vil jeg stadig tage ind omkring stadion. Der ligger mange barer rundt omkring, som viser kampen. Og så får i stadig oplevet den fuldstændig fantastiske stemning, der er på og omkring Bernabeu. Det er lidt noget andet end Herfølge stadion ;-)

God tur!

Billetter til Real Madrid vs. Sevilla 3 måneder 3 uger siden #6

• Ljen
  • Ljen's profilbillede
  • Forum begynder
Hej Alle,
Nu har jeg for øvelsen skyld, været inde på Real Madrid hjemmeside for at se på hvordan man bestiller billetter. Jeg valgt næste kamp hvor det var muligt at købe, men selv om at der skulle være billetter til salg, så siger hjemmesiden error og at der ikke er flere til salg.
Er der nogen der ved hvad jeg/der går galt?

Billetter til Real Madrid vs. Sevilla 3 måneder 3 uger siden #7

Jeg tillader mig at låne din tråd.
Min situation er faktisk den, at jeg skal afsted til Madrid i den kommende weekend. Flybillet, hotel mv. er købt (desværre til høje priser, da kampens endelige tidspunkt først blev fastlagt for 14 dages tid siden). Jeg har madridista kort og har hele weekenden forsøgt at købe billetter. Det har dog ikke været muligt at finde to pladser ved siden af hinanden. Efter åbning af salg til "offentligheden" har hjemmesiden idag været fuldstændig umulig at anvende. Det virker nærmest som om alt er udsolgt, hvilket vil være besynderligt til en kamp mod Alaves?! Jeg er ærlig talt ved at være en smule fustreret. Det vil derfor være en stor hjælp, hvis nogen her kan byde ind med eventuelle årsager eller et fornuftigt alternativ til at erhverve billetter. Kan man være sikker på at få billetter ved køb på stadion enten lørdag eller søndag?

På forhånd mange tak for hjælpen.

MVH
Jesper
Sidste redigering: 3 måneder 3 uger siden af Huggeriño.

Billetter til Real Madrid vs. Sevilla 3 måneder 3 uger siden #8

Huggeriño skrev:
Jeg tillader mig at låne din tråd.
Min situation er faktisk den, at jeg skal afsted til Madrid i den kommende weekend. Flybillet, hotel mv. er købt (desværre til høje priser, da kampens endelige tidspunkt først blev fastlagt for 14 dages tid siden). Jeg har madridista kort og har hele weekenden forsøgt at købe billetter. Det har dog ikke været muligt at finde to pladser ved siden af hinanden. Efter åbning af salg til "offentligheden" har hjemmesiden idag været fuldstændig umulig at anvende. Det virker nærmest som om alt er udsolgt, hvilket vil være besynderligt til en kamp mod Alaves?! Jeg er ærlig talt ved at være en smule fustreret. Det vil derfor være en stor hjælp, hvis nogen her kan byde ind med eventuelle årsager eller et fornuftigt alternativ til at erhverve billetter. Kan man være sikker på at få billetter ved køb på stadion enten lørdag eller søndag?

På forhånd mange tak for hjælpen.

MVH
Jesper

Her kom jo så en forklaring: www.madridista.dk/index.php/7046-udsolgt-mod-alaves
Jeg har været heldig at sikre mig to billetter på samme række via hjemmesiden. Se venligst bort fra mit tidligere indlæg ;-)

Billetter til Real Madrid vs. Sevilla 3 måneder 3 uger siden #9

• hare45
  • hare45's profilbillede
  • Forum begynder
Lykkes det dig at købe biletter direkte på hjemmesiden med et dansk kredit kort?

Jeg kan nemlig huske, da jeg var der nede, så var der lukket for danske kredit kort og ip-adresser.
Er der kommet en løsning på det?

Billetter til Real Madrid vs. Sevilla 3 måneder 3 uger siden #10

hare45 skrev:
Lykkes det dig at købe biletter direkte på hjemmesiden med et dansk kredit kort?

Jeg kan nemlig huske, da jeg var der nede, så var der lukket for danske kredit kort og ip-adresser.
Er der kommet en løsning på det?

Jeg benyttede mit EuroCard/Mastercard uden problemer, da først jeg var heldig at få hold i et par billetter. Når det er sagt, så er systemet bestemt ikke brugervenligt. Med det pres, der har været på til denne kamp, så skal man være enormt heldig at komme frem til reservation af billetter. Jeg har ikke tal på alle de gange, hvor den bare meldte fejl og smed mig af, til trods for, at der af oversigten var tilgængelige pladser.
Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.