Billetter til Real Madrid - Sevilla d. 14/5??

6 år 11 måneder siden #13 af Hugol

Jacob_Bentzen skrev:

Hugol skrev:

Jacob_Bentzen skrev:

Redando skrev:

Jacob_Bentzen skrev: Har desværre ikke noget kort og ville meget gerne have til langsiden, bag spillerne.
Kan billetten nå at komme til Danmark?

Du får den pr. mail, og skal selv printe eller gemme den på mobilen.
Skal du kun ha' en billet? Det er nærmest umuligt at få på den langside nu.


Men jeg skal vel købe til East Stand?? :)
Men hvilken af disse skal det så være??
Grada Baja
Grada Alta
Primer Anfiteatro
Segundo Anfiteatro


Grada baja er helt nede, grada alta er lidt længere oppe men stadig på den 1 tribune. Primer og Segundo anfiteatro er tribunen ovenover hvor du sidder tættest på banen ved primer anfiteatro.


Ok så bliver det Grada Baja, men får man rabat ved at være Madrista eller får man bare love til at købe billet lidt før?? :)


Jeg vil lige kommentere på dit valg, det er sådan nemlig at du sidder så langt nede at det kan være svært at se hvad der sker på modsatte side.

Du får ingen discount på billetter. Det gør man kun som Socio og sæson kort holdere.

Har valgt at takke af på forum!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #14 af Jacob_Bentzen

Hugol skrev:

Jacob_Bentzen skrev:

Hugol skrev:

Jacob_Bentzen skrev:

Redando skrev:

Jacob_Bentzen skrev: Har desværre ikke noget kort og ville meget gerne have til langsiden, bag spillerne.
Kan billetten nå at komme til Danmark?

Du får den pr. mail, og skal selv printe eller gemme den på mobilen.
Skal du kun ha' en billet? Det er nærmest umuligt at få på den langside nu.


Men jeg skal vel købe til East Stand?? :)
Men hvilken af disse skal det så være??
Grada Baja
Grada Alta
Primer Anfiteatro
Segundo Anfiteatro


Grada baja er helt nede, grada alta er lidt længere oppe men stadig på den 1 tribune. Primer og Segundo anfiteatro er tribunen ovenover hvor du sidder tættest på banen ved primer anfiteatro.


Ok så bliver det Grada Baja, men får man rabat ved at være Madrista eller får man bare love til at købe billet lidt før?? :)


Jeg vil lige kommentere på dit valg, det er sådan nemlig at du sidder så langt nede at det kan være svært at se hvad der sker på modsatte side.

Du får ingen discount på billetter. Det gør man kun som Socio og sæson kort holdere.


Ville det så være smartere og købe til Grada Alta??
Kan man egentlig låne en andens Madrista kort og købe 2 billetter før??

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #15 af Hugol

Jacob_Bentzen skrev:

Hugol skrev:

Jacob_Bentzen skrev:

Hugol skrev:

Jacob_Bentzen skrev:

Redando skrev:

Jacob_Bentzen skrev: Har desværre ikke noget kort og ville meget gerne have til langsiden, bag spillerne.
Kan billetten nå at komme til Danmark?

Du får den pr. mail, og skal selv printe eller gemme den på mobilen.
Skal du kun ha' en billet? Det er nærmest umuligt at få på den langside nu.


Men jeg skal vel købe til East Stand?? :)
Men hvilken af disse skal det så være??
Grada Baja
Grada Alta
Primer Anfiteatro
Segundo Anfiteatro


Grada baja er helt nede, grada alta er lidt længere oppe men stadig på den 1 tribune. Primer og Segundo anfiteatro er tribunen ovenover hvor du sidder tættest på banen ved primer anfiteatro.


Ok så bliver det Grada Baja, men får man rabat ved at være Madrista eller får man bare love til at købe billet lidt før?? :)


Jeg vil lige kommentere på dit valg, det er sådan nemlig at du sidder så langt nede at det kan være svært at se hvad der sker på modsatte side.

Du får ingen discount på billetter. Det gør man kun som Socio og sæson kort holdere.


Ville det så være smartere og købe til Grada Alta??
Kan man egentlig låne en andens Madrista kort og købe 2 billetter før??


Ja det er det. Men problemet er jo at der næsten er udsolgt.. Du kan ikke engang vælge til nogle af stederne lige nu på siden. Jeg tester selv lige nu.

I morgen er det muligt fra klokken 10.00 for normale tilskuere. Jeg ved ikke om nogle er interesseret i at låne deres kort ud, ej heller om der er risiko ved det.. Nok ikke så smart at låne det ud, når man tænker på hvad der lige er sket til Real Madrid FCB

Har valgt at takke af på forum!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #16 af Hugol
Jeg snakker med min contacts lige nu også, de siger at købe igennem web siden er normalt mega svært op til de her afgørende kampe. Prøv i morgen ellers skal du satse ved stadion op til kampen ved billet salg.

Har valgt at takke af på forum!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #17 af Fondo_Sur
Får næsten helt lyst til at tage til Madrid og opleve de sidste kampe dernede...

Cibeles ... Cibeles ... Cibeles.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #18 af Jacob_Bentzen
Deres side er godt nok underlig, for engang imellem er der udsolgt og pludselig er der lidt billetter igen.
Men selvom man prøver at trykke sig ind der hvor der skulle være en billet, får man at vide at der ikke er nogen :(

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #19 af raul7=kongen

Jacob_Bentzen skrev: Deres side er godt nok underlig, for engang imellem er der udsolgt og pludselig er der lidt billetter igen.
Men selvom man prøver at trykke sig ind der hvor der skulle være en billet, får man at vide at der ikke er nogen :(


Det skyldes at billetterne løbende sættes til salg efterhånden som sæsonkortholderne melder dem fra. Dog bliver de nok hurtigt solgt igen, da der virker til at være ekstrem efterspørgsel på billetter i denne uge.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #20 af Hugol

Jacob_Bentzen skrev: Deres side er godt nok underlig, for engang imellem er der udsolgt og pludselig er der lidt billetter igen.
Men selvom man prøver at trykke sig ind der hvor der skulle være en billet, får man at vide at der ikke er nogen :(


Du kan være heldig at den pludselig lykkes et sted. Bare bliv ved med at prøv. Sådan lykkedes det mig at få billet til 3 semifinaler i ChL

Har valgt at takke af på forum!
Sidste redigering: 6 år 11 måneder siden ved Hugol.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jacob_Bentzen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #21 af Jacob_Bentzen
Håber virkelig jeg kan skaffe nogle billetter :(

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #22 af Hugol

Jacob_Bentzen skrev: Håber virkelig jeg kan skaffe nogle billetter :(


Ja det ser ud til at du skal prøve dernede. Det er synd, ikke engang VIP billetter er ledige !

Har valgt at takke af på forum!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce