Sæson 2017/2018

6 år 8 måneder siden #337 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæson 2017/2018
Er noget imponeret over disse unge Castilla-spillere, sjovt at se dem gøre et dyrt United-hold godt frustrerede :)
Achraf bliver spændende at følge og se om han kan dække for Danilo. Han tørrede dog Blind et par gange.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #338 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Sæson 2017/2018
God præstation i forhold til, at det er første træningskamp, hvor United er længere fremme. Spillerne fik lidt kamp i benene og de unge fik vist sig frem. 2. halvleg blev mere interessant fordi vi fik en masse talenter at se, og at de tilmed gjorde en så god figur mod rutinerede spillere er dejligt at se. Hakimi som bedste mand synes jeg. Han havde godt styr på Martial og Pogba, når de forsøgte at komme forbi ham. Flot defensiv indsats. Han må have spillede sig tættere på pladsen som backup for Carvajal. Derudover var Manu Hernando og Tejero gode i forsvaret, mens Franchu så rigtig spændende ud med den teknik og fart, han viste. Jeg håber, at vi får lidt mere at se til nogle af de unge spillere i USA, for de ser godt nok spændende ud!

Benzema og Lucas var godt nok skidt kørende i første halvleg. Benzema fik serveret to gode bolde, hvor han som minimum bør afslutte, men når han forsøger at sætte sålen på bolden, så kan han ikke ramme den, og afslutte formåede han slet ikke. Lucas var god til at finde en rød spiller, når det for alvor var ved at blive farligt. Der mangler et slutprodukt, og skulle man omskole ham til back, så skal han simpelthen være i stand til at slå et bedre indlæg.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #339 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Sæson 2017/2018
Taget omstændighederne i betragtning, altså at Benzema skulle spille sammen med Bale og Vázquez så synes jeg egentligt han gjorde det fint nok. Jeg tror der er to situationer, hvor Benzema modtager en bold, spiller den tilbage til Bale, for så at løbe sig fri i dybden, men når Bale vælger at tage et træk som ender hos en Manchester United spiller, så ved jeg virkeligt ikke hvad Benzema skal gøre i situationen? Det er i disse situationer han er farlig, men det er lidt svært når han har en medspiller som ødelægger alt der er ved at blive farligt.

Bale var intet mindre end katastrofal, selvom det var første træningskamp er jeg rystet over nogle af hans pasninger, boldberøringer samt nogle af de træk han tager som altid ender med at være 10 meter for lange.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 6 år 8 måneder siden ved Sahinovic.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #340 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Sæson 2017/2018
SLET

Florentino Pérez
Sidste redigering: 6 år 8 måneder siden ved Sahinovic. Begrundelse: Dobbel post.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #341 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæson 2017/2018
Sidder og ser kampen nu, og jeg skal da på ingen måder sige, at det er kønt udover Modric præstation hidtil. Jeg vil nu alligevel mene, at det er uhørt, at forvente andet i første træningskamp. Spillerne skal i omdrejninger, og for dem, som ligesom jeg selv, altid spiller fodbold i en halv dårlig kondi ved, hvor svært det er teknisk at følge med til en vis grad. Bentøjet vil bare ikke det samme, hvis du ikke er i form, og spillerne har vel dårligt rørt en bold i 2 måneder.
Vi skal lige tage en slapper, og skrue helt ned for forventningerne! Lad os tage den D. 8 august, hvor det gælder. Nu handler det om kondition og stort set intet andet. Spillerne skal ikke presse dem selv, så de får noget der minder om overbelastning. De skal i form, og være klar til næste træning!

Derudover, så behøver Modric åbenbart ikke, at være i form for at spille fodbold på højeste niveau. Er du dum hvor er han bare overlegen ift. de andre 18 spillere!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #342 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Sæson 2017/2018
Casemiro har været flittigt nævnt ovenpå kampen i nat. Jeg synes egentlig det er meget naturligt, at han tager yderligere et skridt op nu og hæver sit niveau yderligere. Derfor er jeg også glad for tilgangen af Marcos Llorente. Ikke alene kommer der en stærk - og længe ventet - gardering til for Casemiro, der kommer også en som presser Casemiro yderligere til at præstere endnu bedre. Både til træning og i kamp. Konkurrencen på den position glæder for. Det er begge to fantastiske unge spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Zyconith

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #343 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Sæson 2017/2018

Dios skrev: Sidder og ser kampen nu, og jeg skal da på ingen måder sige, at det er kønt udover Modric præstation hidtil. Jeg vil nu alligevel mene, at det er uhørt, at forvente andet i første træningskamp. Spillerne skal i omdrejninger, og for dem, som ligesom jeg selv, altid spiller fodbold i en halv dårlig kondi ved, hvor svært det er teknisk at følge med til en vis grad. Bentøjet vil bare ikke det samme, hvis du ikke er i form, og spillerne har vel dårligt rørt en bold i 2 måneder.
Vi skal lige tage en slapper, og skrue helt ned for forventningerne! Lad os tage den D. 8 august, hvor det gælder. Nu handler det om kondition og stort set intet andet. Spillerne skal ikke presse dem selv, så de får noget der minder om overbelastning. De skal i form, og være klar til næste træning!

Derudover, så behøver Modric åbenbart ikke, at være i form for at spille fodbold på højeste niveau. Er du dum hvor er han bare overlegen ift. de andre 18 spillere!


Bare vent til 2. halvleg, så bliver du glad :) Undtagen lige straffesparkskonkurrencen ;)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #344 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæson 2017/2018

Real HWL skrev:

Dios skrev: Sidder og ser kampen nu, og jeg skal da på ingen måder sige, at det er kønt udover Modric præstation hidtil. Jeg vil nu alligevel mene, at det er uhørt, at forvente andet i første træningskamp. Spillerne skal i omdrejninger, og for dem, som ligesom jeg selv, altid spiller fodbold i en halv dårlig kondi ved, hvor svært det er teknisk at følge med til en vis grad. Bentøjet vil bare ikke det samme, hvis du ikke er i form, og spillerne har vel dårligt rørt en bold i 2 måneder.
Vi skal lige tage en slapper, og skrue helt ned for forventningerne! Lad os tage den D. 8 august, hvor det gælder. Nu handler det om kondition og stort set intet andet. Spillerne skal ikke presse dem selv, så de får noget der minder om overbelastning. De skal i form, og være klar til næste træning!

Derudover, så behøver Modric åbenbart ikke, at være i form for at spille fodbold på højeste niveau. Er du dum hvor er han bare overlegen ift. de andre 18 spillere!


Bare vent til 2. halvleg, så bliver du glad :) Undtagen lige straffesparkskonkurrencen ;)


Hakimi er ihvertfald god. Nu har jeg kun set denne ene halvleg med ham, men ham er jeg fan af :)

Min optagelse stoppede selvfølgelig lige før straffesparkskonkurrencen haha :D Hader yousee :P

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #345 af Carlos3
Besvaret af Carlos3 på emne Sæson 2017/2018

Dios skrev:

Real HWL skrev:

Dios skrev: Sidder og ser kampen nu, og jeg skal da på ingen måder sige, at det er kønt udover Modric præstation hidtil. Jeg vil nu alligevel mene, at det er uhørt, at forvente andet i første træningskamp. Spillerne skal i omdrejninger, og for dem, som ligesom jeg selv, altid spiller fodbold i en halv dårlig kondi ved, hvor svært det er teknisk at følge med til en vis grad. Bentøjet vil bare ikke det samme, hvis du ikke er i form, og spillerne har vel dårligt rørt en bold i 2 måneder.
Vi skal lige tage en slapper, og skrue helt ned for forventningerne! Lad os tage den D. 8 august, hvor det gælder. Nu handler det om kondition og stort set intet andet. Spillerne skal ikke presse dem selv, så de får noget der minder om overbelastning. De skal i form, og være klar til næste træning!

Derudover, så behøver Modric åbenbart ikke, at være i form for at spille fodbold på højeste niveau. Er du dum hvor er han bare overlegen ift. de andre 18 spillere!


Bare vent til 2. halvleg, så bliver du glad :) Undtagen lige straffesparkskonkurrencen ;)


Hakimi er ihvertfald god. Nu har jeg kun set denne ene halvleg med ham, men ham er jeg fan af :)

Min optagelse stoppede selvfølgelig lige før straffesparkskonkurrencen haha :D Hader yousee :P


Tro mig, du gik ikke glip af noget. Men ja hakimi og Theo overraskede positivt, og casemiro og kovacic beviste bare at de er og bliver klasse spillere, kovacic ser mere og mere ud som den naturlige arvtager til modric.

"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"

- Alfredo Di Stefano
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #346 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Sæson 2017/2018

Dios skrev:

Real HWL skrev:

Dios skrev: Sidder og ser kampen nu, og jeg skal da på ingen måder sige, at det er kønt udover Modric præstation hidtil. Jeg vil nu alligevel mene, at det er uhørt, at forvente andet i første træningskamp. Spillerne skal i omdrejninger, og for dem, som ligesom jeg selv, altid spiller fodbold i en halv dårlig kondi ved, hvor svært det er teknisk at følge med til en vis grad. Bentøjet vil bare ikke det samme, hvis du ikke er i form, og spillerne har vel dårligt rørt en bold i 2 måneder.
Vi skal lige tage en slapper, og skrue helt ned for forventningerne! Lad os tage den D. 8 august, hvor det gælder. Nu handler det om kondition og stort set intet andet. Spillerne skal ikke presse dem selv, så de får noget der minder om overbelastning. De skal i form, og være klar til næste træning!

Derudover, så behøver Modric åbenbart ikke, at være i form for at spille fodbold på højeste niveau. Er du dum hvor er han bare overlegen ift. de andre 18 spillere!


Bare vent til 2. halvleg, så bliver du glad :) Undtagen lige straffesparkskonkurrencen ;)


Hakimi er ihvertfald god. Nu har jeg kun set denne ene halvleg med ham, men ham er jeg fan af :)

Min optagelse stoppede selvfølgelig lige før straffesparkskonkurrencen haha :D Hader yousee :P


Typisk Yousee... Jeg har også fornøjelsen af deres produkt.

Hakimi var en fryd for øjet, og det samme var Tejero. På trods af sine 1,72 holder han bomstærke Lukaku total ude af kampen, imponerende. Óscar Rodríguez og Theo gjorde det også rigtig godt. Håber vi får vores U21 drenge at se på onsdag mod City.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #347 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Sæson 2017/2018
Ifølge Diario Gol vil Florentino sælge Benz for 70 millioner og købe M'pappe.

Og Mourinho menes at have prikket til Bale vedrørende et skifte til United under venskabskampen.

Hvorfor kan jeg ikke finde rygtebørsen...

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 6 år 8 måneder siden ved Zyconith.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #348 af Carlos3
Besvaret af Carlos3 på emne Sæson 2017/2018

Zyconith skrev: Ifølge Diario Gol vil Florentino sælge Benz for 70 millioner og købe M'pappe.

Hvorfor kan jeg ikke finde rygtebørsen...


Så vi sælger begge vores angribere for at få en på 18, virker langt ude.

"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"

- Alfredo Di Stefano
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul7-2880

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce