Sæson 2017/2018

6 år 8 måneder siden #349 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Sæson 2017/2018

Zyconith skrev: Ifølge Diario Gol vil Florentino sælge Benz for 70 millioner og købe M'pappe.

Og Mourinho menes at have prikket til Bale vedrørende et skifte til United under venskabskampen.

Hvorfor kan jeg ikke finde rygtebørsen...


Jeg fandt lige dette link, hvor Mourinho angiveligt skulle have sagt til Bale, at han ikke kunne købe ham fordi han ikke selv havde ønsket et skifte? Jeg kan ikke selv spansk, men det lyder ikke som om han siger det der står på underteksterne?

Mourinho to Bale: I couldn't buy you because you didn't speak out

Florentino Pérez
Sidste redigering: 6 år 8 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #350 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Sæson 2017/2018

Sahinovic skrev: Jeg fandt lige dette link, hvor Mourinho angiveligt skulle have sagt til Bale, at han ikke kunne købe ham fordi han ikke selv havde ønsket et skifte? Jeg kan ikke selv spansk, men det lyder ikke som om han siger det der står på underteksterne?

Mourinho to Bale: I couldn't buy you because you didn't speak out


Det lyder på mig som at Mourinho siger: "I can't buy you because you don't talk".

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Sidste redigering: 6 år 8 måneder siden ved Jaken.
Følgende bruger(e) sagde tak: Sahinovic

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #351 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæson 2017/2018

Carlos3 skrev:

Zyconith skrev: Ifølge Diario Gol vil Florentino sælge Benz for 70 millioner og købe M'pappe.

Hvorfor kan jeg ikke finde rygtebørsen...


Så vi sælger begge vores angribere for at få en på 18, virker langt ude.


Yes, salget kommer ikke til at ske.

Selv er man meget ærgerlig over at have sluppet Morata. Mbappé ville være skønt, men man forstår, hvis han vil blive i Monaco ét år mere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #352 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Sæson 2017/2018

Carlos3 skrev:

Zyconith skrev: Ifølge Diario Gol vil Florentino sælge Benz for 70 millioner og købe M'pappe.

Hvorfor kan jeg ikke finde rygtebørsen...


Så vi sælger begge vores angribere for at få en på 18, virker langt ude.


Ja, ikke? Så er der også dem der mener vi skal gå skridtet videre og fyre hele BBC til fordel for vidunderdrengen M'bappe.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 6 år 8 måneder siden ved Zyconith.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #353 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Sæson 2017/2018

Sahinovic skrev:

Zyconith skrev: Ifølge Diario Gol vil Florentino sælge Benz for 70 millioner og købe M'pappe.

Og Mourinho menes at have prikket til Bale vedrørende et skifte til United under venskabskampen.

Hvorfor kan jeg ikke finde rygtebørsen...


Jeg fandt lige dette link, hvor Mourinho angiveligt skulle have sagt til Bale, at han ikke kunne købe ham fordi han ikke selv havde ønsket et skifte? Jeg kan ikke selv spansk, men det lyder ikke som om han siger det der står på underteksterne?

Mourinho to Bale: I couldn't buy you because you didn't speak out


Ja, han blaimer ham for selv ikke at fremtvinge et skifte ved at kæfte op.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #354 af p0kerNiNja
Besvaret af p0kerNiNja på emne Sæson 2017/2018
rooooolig nu :D fyre dem alle er lige i overkanten. Vi havde kæmpe problemer med benzema og bale sidste sæson....Ronaldo var i lange perioder også ret anonym, heldigvis viste han i den sidste tredjedel af sæsonen VIRKELIG verdensklasse!

vores angreb skal helt sikkert piftes op

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #355 af Neye
Besvaret af Neye på emne Sæson 2017/2018
BBC som et fasttømret 3 mandsangreb der for enhver pris skal starte hver gang, er afgået ved døden i 2016/-17. Ja faktisk håber jeg hele ideen om et tremandsangreb er død og begravet og vi gå over til et tomandsangreb og hvor vi spiller med en 10 i skikkelse af Isco/Asensio. Og her passer Bale ikke ind. Han kan hverken spille 10´er eller angriber i et tomandsangreb (som jeg ser det) og derfor en utrolig dødvægt at trække rundt med, når nu andre kan bruge ham og det han nu engang kan.
Sidste redigering: 6 år 8 måneder siden ved Neye.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #356 af p0kerNiNja
Besvaret af p0kerNiNja på emne Sæson 2017/2018
Bale har fået et fantastisk hovedspil i sin tid i real madrid. vi spiller med rigtig mange sideskift og indlæg :) plus vi har nogen genier som kan finde ham i dybden. Så kan vi virkelig få udnyttet hans fart og power...bale er også stærk 1vs1 han skal bare have lidt mere plads til det. jeg tror på man kan lære ham op som angriber! :)

Han spillede 10'eren i tottenham sidste sæson, benitez eksperimenterede også med det lidt.

den højrekant for bale er GONE i mine øjne, han er alt for usynlig.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #357 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Sæson 2017/2018
RM kamp til morgenmad.

Vi skal op imod vores egen Danilo, han starter inde for City. Det må være første gang RM fans er trygge ved, at Danilo starter inde :p

RM opstilling:
Navas, Carvajal, Nacho, Varane, Marcelo, Casemiro, Kovacic, Modric, Isco, Bale og Benzema.

Ved dog ikke om vore u-21 drenge sidder på bænken.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #358 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Sæson 2017/2018

madrid2000 skrev: RM kamp til morgenmad.

Vi skal op imod vores egen Danilo, han starter inde for City. Det må være første gang RM fans er trygge ved, at Danilo starter inde :p

RM opstilling:
Navas, Carvajal, Nacho, Varane, Marcelo, Casemiro, Kovacic, Modric, Isco, Bale og Benzema.

Ved dog ikke om vore u-21 drenge sidder på bænken.


Det går jo super fint... Danilo har gjort det udemærket for City, bortset fra det.

Jeg er her stadig XOXO

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #359 af RGBlanco
Besvaret af RGBlanco på emne Sæson 2017/2018
Det er jo pinligt for hvad det er. Jeg begriber ikke man kan spille så udueligt, efter at have verdens markant bedste hold for 2 måneder siden.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #360 af nono
Besvaret af nono på emne Sæson 2017/2018

RGBlanco skrev: Det er jo pinligt for hvad det er. Jeg begriber ikke man kan spille så udueligt, efter at have verdens markant bedste hold for 2 måneder siden.


Det hedder pre-season og Pintus er jo kendt for at køre spillerne HELT i sænk. Jeg har ikke en flig sf bekymring i kroppen. Spillerne finder formen uden skader og så længe vi er klar til sæsonstart skal der ikke lyde et ondt ord herfra.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista, El_Juan

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce