Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Nyt forum?

Nyt forum? 1 uge 3 dage siden #1

• ZizouMo
  • ZizouMo's profilbillede
  • Platin bruger
  • Real Madrid
Jeg kunne ikke finde et sted at smide det her op. Måske under forbedringer eller nye tiltag?

Men er jeg den eneste der ikke kan læse opslagene i forummet længere efter det er blevet ændret?

Det ser sikkert bedre ud via pc'en, men på mobilen er det umuligt at læse indlæggene.

Jeg er ikke selv så aktiv, men jeg læser dagligt de indlæg der bliver slået op, så jeg håber det bliver ændret igen.

Vh
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
The administrator has disabled public write access.

Nyt forum? 1 uge 3 dage siden #2

• Daniel
  • Daniel's profilbillede
  • Platin bruger
Er du logget ind, når du læser på forum?

Jeg ved ikke om det kan laves om, men når man ikke er logget ind, kan man ikke læse nyeste indlæg. Det kan man omvendt kun, når man er logget på madridista.dk på enten computeren, iPaden, iPhonen, you name it :-)
Følgende bruger(e) har sagt tak: ZizouMo

Nyt forum? 1 uge 3 dage siden #3

• Pelle
  • Pelle's profilbillede
  • Bruger er blokkeret
Jeg forstår heller ikke helt problematikken? :-)
Jeg er stort set aldrig på via PC - altid kun på telefonen. Og der er ingen problemer, når du er logget ind kommer den med et grønt tal ud for hver tråd - det er antallet af indlæg, der er skrevet. Fungerer upåklageligt :-)
"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) har sagt tak: ZizouMo

Nyt forum? 1 uge 3 dage siden #4

• ZizouMo
  • ZizouMo's profilbillede
  • Platin bruger
  • Real Madrid
Daniel skrev:
Er du logget ind, når du læser på forum?

Jeg ved ikke om det kan laves om, men når man ikke er logget ind, kan man ikke læse nyeste indlæg. Det kan man omvendt kun, når man er logget på madridista.dk på enten computeren, iPaden, iPhonen, you name it :-)

Det virker igen :D Så det var åbenbart bare min telefon. I må gerne slette opslaget igen.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Kassow-Rossing
Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.