Om vores rivaler VII

9 år 5 måneder siden #5653 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Om vores rivaler VII
.
Sidste redigering: 9 år 5 måneder siden ved M_linding.
Emnet er blevet låst.
9 år 5 måneder siden #5654 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Om vores rivaler VII

MMM skrev:

JimmyBroe skrev: Våb bobobobob, hov, hov, hvad er nu det? Barca kan måske få en straf hvis Suarez deltager i kampen på lørdag, da hans karantæne først slutter søndag d. 26/10. Kan der være hold i det? Og i så fald hvad kan konsekvensen være? Kan de taberdømmes?

Tilsyneladende har CAS godkendt Barcas forespørgelse om at rykke Suarez' sidste karantænedag til lørdag d.25/10 (altså nu på lørdag), der er bare lige det at CAS ingen beføjelser har, omkring dette emne. Da det 100% er FIFA's beslutning.

Hvis der er sandhed i dette, og Barca underkender FIFA's beslutning. Så bliver det spændene at følge.

Kan nogen give lys over sagen?

www.marca.com/en/2014/10/22/en/football/...lona/1413998417.html


Edit:
Madridismo, du var hurtigst:P Mit link er fra deres engelske side, så kan du selv læse og forstå;)


Det er ønsketænkning fra Marcas side når de påstår CAS ingen beføjelser har, CAS kan og skal fortolke afgørelser fra FIFA, hvilket er hvad de har gjort i det her tilfælde - afgivet en fortolkning af hvordan længden af suspensionen skal forstås. Pedrerol fandt en advokat til at puste til ilden, men jeg tror ikke der er noget at komme efter her, andet end dårlig presse.

edit. @M_Linding Jeg går ud fra, at du mener Madrid aldrig bør appelere en afgørelse, hverken om gule kort, karantæner, bøder, statsstøtte eller hey, byggeforbud? Der er uendelig mange ting FIFA kan klandres for, men at appelmyndigheden i det her tilfælde har handlet som en appelmyndighed er ikke en af dem.


MMM

Hvorfor antager du, at jeg er mentalt handicappet? Hvor skriver jeg at man aldrig skal appellere en hård afgørelse?

Du misforstår mit indlæg - læs igen;)

Det er glimrende at appellerer når dommen falder, hvis man er uenig i afgørelsen. Men vi skal ikke sidde - 2 dage før kampen(!) - og diskutere om ikke Suarez er blevet straffet nok nu, og hvor synd det er for ham. Når en karantæne er lagt fast, så er det det der tæller.

Tænk hvis en civil domstol begyndte at tænke i den slags baner - hold da op, siger jeg bare.
Emnet er blevet låst.
9 år 5 måneder siden #5655 af MMM
Besvaret af MMM på emne Om vores rivaler VII

M_linding skrev:

MMM skrev:

JimmyBroe skrev: Våb bobobobob, hov, hov, hvad er nu det? Barca kan måske få en straf hvis Suarez deltager i kampen på lørdag, da hans karantæne først slutter søndag d. 26/10. Kan der være hold i det? Og i så fald hvad kan konsekvensen være? Kan de taberdømmes?

Tilsyneladende har CAS godkendt Barcas forespørgelse om at rykke Suarez' sidste karantænedag til lørdag d.25/10 (altså nu på lørdag), der er bare lige det at CAS ingen beføjelser har, omkring dette emne. Da det 100% er FIFA's beslutning.

Hvis der er sandhed i dette, og Barca underkender FIFA's beslutning. Så bliver det spændene at følge.

Kan nogen give lys over sagen?

www.marca.com/en/2014/10/22/en/football/...lona/1413998417.html


Edit:
Madridismo, du var hurtigst:P Mit link er fra deres engelske side, så kan du selv læse og forstå;)


Det er ønsketænkning fra Marcas side når de påstår CAS ingen beføjelser har, CAS kan og skal fortolke afgørelser fra FIFA, hvilket er hvad de har gjort i det her tilfælde - afgivet en fortolkning af hvordan længden af suspensionen skal forstås. Pedrerol fandt en advokat til at puste til ilden, men jeg tror ikke der er noget at komme efter her, andet end dårlig presse.

edit. @M_Linding Jeg går ud fra, at du mener Madrid aldrig bør appelere en afgørelse, hverken om gule kort, karantæner, bøder, statsstøtte eller hey, byggeforbud? Der er uendelig mange ting FIFA kan klandres for, men at appelmyndigheden i det her tilfælde har handlet som en appelmyndighed er ikke en af dem.


MMM

Hvorfor antager du, at jeg er mentalt handicappet? Hvor skriver jeg at man aldrig skal appellere en hård afgørelse?

Du misforstår mit indlæg - læs igen;)

Det er glimrende at appellerer når dommen falder, hvis man er uenig i afgørelsen. Men vi skal ikke sidde - 2 dage før kampen(!) - og diskutere om ikke Suarez er blevet straffet nok nu, og hvor synd det er for ham. Når en karantæne er lagt fast, så er det det der tæller.

Tænk hvis en civil domstol begyndte at tænke i den slags baner - hold da op, siger jeg bare.


Hvor så meget som antyder jeg at du er mentalt handicappet? Jeg antyder, at du lader dig besnære af Marcas polemik, der ikke har noget med virkeligheden at gøre. Hvis en en civil domstol, der fortolker datoer og løbetider skræmmer, så skal du nok holde dig fra både jura og retslister - det er groft sagt 1/3 af samtlige civile sager. Spørgsmålet var om dagen for den oprindelige kendelses afsigelse talte med i de fire måneder, CAS fortolkede kendelsen og fandt at det gjorde den. Standard procedure, kendt fra sager om alt fra strafudmåling til kontraktsbrud.

Vi diskuterer to dage før kampen om Surez er blever straffet nok, hverken CAS eller FIFA har diskturet det samme. FIFA har ikke sagt noget som helst om at lade Suarez spille i mod Madrid fordi han er blevet straffet nok, det er Marca der polemiserer og Marca der bringer det på bane to dage før. FIFA og CAS har intet nyt foretaget sig i sagen.
Emnet er blevet låst.
  • Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
9 år 5 måneder siden #5656 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Om vores rivaler VII
La FIFA confirma que Luis Suárez puede jugar el Clásico
www.marca.com/2014/10/23/futbol/madrid-b...lona/1414070393.html

End of discussion.

Desuden vil jeg også helst vinde over Barcelona, hvis de kan stille med de bedste spillere.

I El Clasico skal de bedste spillere bare spille. Længere er den ikke. Husk på, at det er perfekt en og oplagt begivenhed for La Liga at promovere sit brand. For er der noget som du ikke finde nogle steder i andre fodbold lande, så er det El Clasico.
Emnet er blevet låst.
  • Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
9 år 5 måneder siden #5657 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Om vores rivaler VII
Nå, så er det i morgen at det sker. Jeg må være ærlig at sige jeg er blevet en del nervøs. Jeg ved godt, at jeg skrev at vi sagtens kan ta' Barcelona for en uge siden efter deres elendige præstation mod Eibar, men her 24 timer inden, har jeg det slet ikke på den måde længere.

Som jeg ser det afhænger meget af Suarez, som vi den grad som sige er en ukendt faktor. Sidste sæson var han i top 3. Hvor er han nu? Kun Barcelona ved hvilken form han er i og det irriterer mig grænseløst. En offensiv bestående af Neymar-Suarez-Messi kan derfor ikke andet end at være en kæmpe opgave for vores defensive spillere. Derfor håber jeg også, at vi stiller med en enkel defensiv midtbanespiller. Men uden Suarez, så er der ikke andet at sige, end at "We got this". Vi vinder med garanti, hvis Suarez ikke er i samme form. Og så håber jeg fandme at alle arbejder hårdt defensivt. Jeg gider fandme ikke at se både Ronaldo, Benzema og Jamés dovne den af, når vi ikke har bolden. Der er kun én spiller af gangen der ikke behøver at arbejde tilbage på banen. Resten skal med tilbage og lukke fuldstændig af for Barcelonas og især Messis dybdeafleveringer, for det var der i den grad problemer med sidst på Bernabeu.

Ellers er der ikke at sige end god kamp og lad os nu forhelvede vinde. Carlo skylder fandme også en sejr over en af vores rivaler i La Liga, eftersom han har tabt 4 ud af 5 La Liga derbys og spillet en uafgjort. Der er derfor også en smule pres på ham for at hente en sejr hjem.
Emnet er blevet låst.
9 år 5 måneder siden #5658 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om vores rivaler VII
Hvad siger folk herinde til at bale sælges for 800 + millioner og Reus købes, skulle allerede være aftalt med skifte. Lyder vildt men ikke en svækkelse i min optik selvom jeg synes bale er super.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, ZizouMo
Emnet er blevet låst.
9 år 5 måneder siden #5659 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Om vores rivaler VII

asp3200 skrev: Hvad siger folk herinde til at bale sælges for 800 + millioner og Reus købes, skulle allerede være aftalt med skifte. Lyder vildt men ikke en svækkelse i min optik selvom jeg synes bale er super.


Jeg har set rygtet. Den er svær. Jeg var ikke just fortaler for Bale da han kom til, sidste sommer. Han havde dog en fod med i begge vores titler i sidste sæson. Plus at han i perioder viste hvilken fodboldspiller han er, når det spiller for ham. Desværre har vi også set hvor skadesplaget han har været, og hvor ofte han falder helt ud af kampene.

Min konklusion må være nej, han skal ikke sælges, for han har den xfactor som er så sjælden. I løbet af få sæsoner vil Ronaldo miste sin vanvittighed og så bør der stå en som kan tage over. Ikke at Bale kan udfylde den rolle Ronaldo har idag, men han er dog den som med sin hurtighed, fysisk og sparketeknik kommer tættest på. Jeg mener dog stadig man bør hente Reus af den simple årsag, at han tilbyder noget vores hold godt kunne bruge. At kunne udfylde de fire offensive pladser, selvom kanten er hans fortrukne.

Hvis jeg absolut skulle vælge imellem de to ville jeg dog vælge Reus. Da jeg ser langt flere muligheder med ham på holdkortet. Og det er selvom jeg som dig asp3200 (for det meste) også er godt tilfreds med Waliseren.

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 9 år 5 måneder siden ved JimmyBroe.
Emnet er blevet låst.
9 år 5 måneder siden #5660 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Om vores rivaler VII
Hvad er det dummeste i verden? (er der måske nogen der tænker)

Lav en påstand-belæg-analyse af denne artikel, og få svaret....: ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk...d/article5267420.ece
Emnet er blevet låst.
9 år 5 måneder siden #5661 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Om vores rivaler VII
Hvis nogen skulle være i tvivl om hvilken klub der har det bedste angrebspar så har Ronaldo og Benz til sammen scoret 30 mål. Til sammenligning har Messi og Neymar 20 mål ;)
Følgende bruger(e) sagde tak: FranciscoISCO
Emnet er blevet låst.
9 år 5 måneder siden #5662 af FranciscoISCO
Besvaret af FranciscoISCO på emne Om vores rivaler VII

SR4 skrev: Hvis nogen skulle være i tvivl om hvilken klub der har det bedste angrebspar så har Ronaldo og Benz til sammen scoret 30 mål. Til sammenligning har Messi og Neymar 20 mål ;)


Ronaldo har foreløbigt lavet 21 mål, altså ét mere end Messi og Neymar tilsammen! :)

Altid Real Madrid.
Emnet er blevet låst.
9 år 5 måneder siden #5663 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Om vores rivaler VII

FranciscoISCO skrev:

SR4 skrev: Hvis nogen skulle være i tvivl om hvilken klub der har det bedste angrebspar så har Ronaldo og Benz til sammen scoret 30 mål. Til sammenligning har Messi og Neymar 20 mål ;)


Ronaldo har foreløbigt lavet 21 mål, altså ét mere end Messi og Neymar tilsammen! :)


Ja Benz har 9 mål alene svarende til hvad Messi har scoret, endda med pænt færre minutter. Ham som vi altid kritiserer for ikke at score nok. ;) Men ja det sjovt lige at lege med.

BTW Er jeg den eneste der ærligt tænker at en Mou er lige hvad Barca kunne trænge til?
Emnet er blevet låst.
9 år 5 måneder siden #5664 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om vores rivaler VII

SR4 skrev:

FranciscoISCO skrev:

SR4 skrev: Hvis nogen skulle være i tvivl om hvilken klub der har det bedste angrebspar så har Ronaldo og Benz til sammen scoret 30 mål. Til sammenligning har Messi og Neymar 20 mål ;)


Ronaldo har foreløbigt lavet 21 mål, altså ét mere end Messi og Neymar tilsammen! :)


Ja Benz har 9 mål alene svarende til hvad Messi har scoret, endda med pænt færre minutter. Ham som vi altid kritiserer for ikke at score nok. ;) Men ja det sjovt lige at lege med.

BTW Er jeg den eneste der ærligt tænker at en Mou er lige hvad Barca kunne trænge til?


Haha ja, det er du. Barcas filosofi og Mourinhos spillestil kunne nok ikke være mere forskellige.
Barca skal nok finde rytmen - allerede i næste kamp. Og Suarez skal nok få sig spillet ind, de bliver giftige. Men det bliver - heldigvis - aldrig det Barca hold, vi så under Pep.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista, M_linding, ZizouMo
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum
Annonce