Det betyder IPIC-aftalen for Real Madrid
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Storken
- Gæst
Uniteds aftale med Adidas er fra 2014 og aftalen med Chevrolet blev indgået i 2012, men gjaldt først fra 14/15 sæsonen. Aftalen med Chevrolet inkluderer dog ikke træningstøjet. Her har United en 4-årig aftale med transportfirmaet DHL fra 2011 på £10 mio om året.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Kassow-Rossing
- Offline
- Bruger er blokkeret
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- sNielsenRM
- Offline
- Junior bruger
Como no te voy a querer si eres campeón de Europa una y otra vez
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Inspektøren
- Gæst
Kassow-Rossing skrev: Jo det er vidst ikke meget mere end et år siden, at vi forhandlede den seneste aftale på plads. Der er ikke de store udsigter til at kunne ændre på dette før om 3-4 år. Til den tid må aftalen selvfølgelig prissættes en DEL højere men vi kommer nok aldrig op på United højder medmindre der sker ting og sager inden for de næste fem år. Deres brand er åbenbart blevet stærkere. Man kan selvfølgelig 'håbe på' at United ikke gør det godt i de kommende år med manglede CHL hvorefter vi kan stå alene tilbage på den økonomiske trone.
First of all, where's your source?
Second of all, Real Madrid er en større klub med bedre og mere populære spillere end United. Cristiano Ronaldo behøver jeg vel ikke at beskrive, hvor han er fra et pr-perspektiv. Alligevel har United forhandlet sig frem til mere lukrative aftaler med deres sponsore end vi har. Det kan jeg ikke forstå. I mine burde vi helt klart få mere af Fly Emirates end det United får af Chevrolet.
Når vi skal genforhandle vores kontrakt med Fly Emirates, så skal citronen presses helt og vi skal have max dollars. No more low payments. Vi er Real Madrid for helvede.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen