Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Rejseguiden opdateret

Rejseguiden opdateret 6 måneder 3 dage siden #1

• Bimse
  • Bimse's profilbillede
  • Junior bruger
Har været i Madrid og bo og set fodbold 17 gange er vi oppe på nu, så hvis nogen ønsker tips og ideer om byen/fodbold og andet er i velkommen til at skrive :)
The administrator has disabled public write access.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Dios, Zyconith

Rejseguiden opdateret 5 måneder 4 uger siden #2

• Bangow
  • Bangow's profilbillede
  • Forum begynder
Fedt med en rejseguide, så vi kan få flere danske madridistas til byen!

Jeg står netop selv i overvejelserne om at tage turen derned i slutningen af april for at se både El Clásico og hjemmekampen mod Valencia.

I skriver, at det ikke kan betale sig at bruge fodboldrejsebureauer ifm. turen derned, medmindre det netop er til kampe såsom El Clasico. Er den bedste løsning i dette tilfælde så sandsynligvis at bruge eks. Travelsense?

Jeg overvejer også hvor på stadion, det kan anbefales at sidde. Travelsense deler stadion op i tre kategorier (Link: www.travelsense.dk/stadionoversigt/santiago-bernabeu/ ), hvor der er stor forskel på priserne. Har nogle af jer erfaring med gode siddepladser, og om det kan betale sig at opgradere billetterne fra de billige kategori 3-sæder?

Håber der er et par erfarne madridistas herinde, der kan hjælpe en kommende debutant på Bernabeu!

Rejseguiden opdateret 5 måneder 4 uger siden #3

• Dios
  • Dios's profilbillede
  • Platin bruger
Bangow skrev:
Fedt med en rejseguide, så vi kan få flere danske madridistas til byen!

Jeg står netop selv i overvejelserne om at tage turen derned i slutningen af april for at se både El Clásico og hjemmekampen mod Valencia.

I skriver, at det ikke kan betale sig at bruge fodboldrejsebureauer ifm. turen derned, medmindre det netop er til kampe såsom El Clasico. Er den bedste løsning i dette tilfælde så sandsynligvis at bruge eks. Travelsense?

Jeg overvejer også hvor på stadion, det kan anbefales at sidde. Travelsense deler stadion op i tre kategorier (Link: www.travelsense.dk/stadionoversigt/santiago-bernabeu/ ), hvor der er stor forskel på priserne. Har nogle af jer erfaring med gode siddepladser, og om det kan betale sig at opgradere billetterne fra de billige kategori 3-sæder?

Håber der er et par erfarne madridistas herinde, der kan hjælpe en kommende debutant på Bernabeu!

Jeg skal selv ned og se den mod Barca i April, så det kunne da være fedt og få en dansk samling foran stadion inden kampen :)

Den eneste kategori jeg ikke har prøvet at sidde på har været den dårligste kat. 3. For mig giver det ingen mening at sidde på stadion, hvor man har dårligt udsyn. Hvis man ikke har pengene til en opgradering, så er det selvfølgelig helt fair, men min erfaring med pladser er, at det simpelthen er for kedeligt ikke at sidde blandt de syngende Madridistas. De er blevet klart bedre med årene på nord siden, men har igen valgt sydsiden når jeg skal derned til April.
Jeg var f.eks. nede og se 1/8 dels kampen imod Lyon i vip sektionen. Den kamp hvor vi endelig gik videre. Der blev vi bedt om at dæmpe os, og blive siddende på vores pladser i stedet for at stå op. Det skal siges, at det var da vi scorede vi rejste os og jublede. Det gør jeg personligt aldrig igen!
De bedste pladser er da helt klart kat. 1, men som sagt, så har jeg stort set siddet på alle sektioner på stadion, og det der tiltaler mig mest er klart bag målene, hvor der er mest stemning.

Angående de rejsebureauer, så er det ikke fordi du sparer 1500kr. pr. mand. Jeg har altid pånær en enkelt gang bestilt igennem et rejsebureau, fordi jeg godt kan lide, at alt er klart når jeg har trykket bestilt. De gange hvor jeg har tjekket op på prisen både for det ene og andet, så har jeg ville spare 200-300 kr. for rejsen. Oftest er det jo sådan, at rejsebureauerne tjener deres penge på de rabatter de forhandler med hotellerne osv..
No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Rejseguiden opdateret 5 måneder 3 uger siden #4

• Thomas
  • Thomas's profilbillede
  • Forum begynder
Hej kære Madridistas!

Jeg har bare lidt et enkelt spørgsmål som jeg ikke synes jeg kan finde svar på, så håber i kan hjælpe mig. Når man bestiller billetter til hjemmekampene fra sin computer, skal man så afhente den ved et billetkontor i Madrid eller er de kommet med på moden og sender den som en email?
Godt nytår!

Mvh

Thomas

Rejseguiden opdateret 5 måneder 3 uger siden #5

Thomas skrev:
Hej kære Madridistas!

Jeg har bare lidt et enkelt spørgsmål som jeg ikke synes jeg kan finde svar på, så håber i kan hjælpe mig. Når man bestiller billetter til hjemmekampene fra sin computer, skal man så afhente den ved et billetkontor i Madrid eller er de kommet med på moden og sender den som en email?
Godt nytår!

Mvh

Thomas

De er langt om længe kommet med på dén front og man ka printe billetter selv

Rejseguiden opdateret 5 måneder 3 uger siden #6

• Julius 7
  • Julius 7's profilbillede
  • Forum begynder
Billetter Napoli kamp

Håber nogle kan hjælpe mig, jeg har en dreng på 11, der elsker Real Madrid og ser næsten alle kampe. Jeg har nu købt fly og hotel, men mangler stadig billetter til Real Madrid-Napoli. Men jeg er meget i tvivl om, hvordan vi skaffer nogle OK billetter, der ikke koster helt vildt (vores max er 1500 kr. per billet). Jeg kan se man gennem rejseselskaber kan købe dem til 1395 (for kategori 3), men jeg synes det virker alt for dyrt. Og tænker I har nogle gode erfaringer, der kan hjælpe mig.

På Real Madrids hjemmeside står der, at man kan købe dem, som Madridistas fra den 24. januar. Tænker på melde min dreng ind i fan-klubben – og så købe billetter derigennem. Men skal man så melde ham ind i den international Madridistas fan-klub eller er der dansk afdeling?

Og hvor mange billetter kan man købe derigennem per medlemskab? – vi er fem der skal afsted (bl.a. også hans bedste ven, som også er Real Madrid fan)

Og tror I stadig, der er muligt at købe billetter til Napoli-kampen, når de bliver frigivet til salg til Madridstas den 24. januar? Og nogle steder står der man skal ansøge om købe billetter 30 dage før?

Som I kan se er jeg lidt i vildrede omkring hvordan jeg bedst muligt får fat i billetter til Napoli kampen…

Håber I kan hjælpe mig.
Sidste redigering: 5 måneder 3 uger siden af Julius 7. Begrundelse: fejl

Rejseguiden opdateret 5 måneder 2 uger siden #7

• Thomas
  • Thomas's profilbillede
  • Forum begynder
Hej

Der findes desværre ingen dansk afdeling. Jeg mener man sagtens kan få 5 billetter hvis du melder dig ind som "Madridista", men jeg har aldrig selv skulle bruge dette antal, så er ikke sikker. Angående om det er muligt at få billetter, vil jeg mene at det er det. Hvis du sidder klar når de frigives. Men igen jeg har ikke selv erfaring med en 1/8 finale så jeg er ikke sikker.
Billetpriser kan jeg ikke svare på, der må vi sætte vores lid til andre kan.

Håber det hjalp lidt

Mvh
Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.