Mundo Deportivo: Dybala har sagt ja til Real Madrid

7 år 2 måneder siden #1 af Administrationen

Ifølge catalonske Mundo Deportivo har Real Madrid fået ja fra Juventus-stjernen Paulo Dybala til et sommer-skifte til den spanske hovedstad..

For nogle dage siden kunne man ellers fortælle, at Barcelona havde fået nej fra Juventus på et bud på Paulo Dybala og nu mener man altså at vide, at det skyldes at han står foran et skifte til Real Madrid, som må hente spillere igen til sommer.

Real Madrid skal angiveligt have accelereret maskineriet efter at have fået strafnedsættelse hos CAS og Paulo Dybala har da også for nylig været ude og afvise en kontrakt-forlængelse med Juventus med ordene ”Jeg har ikke skrevet under på noget, vi må se hvad der sker”, hvilket flere steder tolkes som en afvisning af de italienske mestre.

Mundo Deportivo mener at vide, at Juventus dog kræver en handel a la Paul Pogba, som blev solgt for mere end 100 millioner €, Florentino Pérez skal altså være klar til at ryste fodbold-Europa igen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 2 måneder siden #2 af asp3200
Hmmm lyder for godt til at være sandt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 2 måneder siden #3 af MadridistaPorVida
YES!!!Det er jo Real Madrid asp ;)

HALA MADRID Y NADA MAS!!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 2 måneder siden #4 af Matamoro
Han er totalt overvurderet. Han er ligeså langsom som Isco. Det dur ikke hvis man skal være angriber. Han bliver et kæmpe flop i Madrid. Jeg har aldrig forstået hvorfor nogle vægter elegance højere end objektive parametre som fart, antal afslutninger, scoringer, assists, etc. Man er kampafgørende når man træffer de rigtige beslutninger på banen, uanset om det så er elegant eller ej. Dybala er ganske enkelt ikke kampafgørende nok og har heller ikke potentialet til at blive eftersom han ikke har farten i sit spil. Aubaumeyang er på alle objektive parametre et bedre valg.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jonas

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 2 måneder siden #5 af ChrillRM14

Matamoro skrev: Han er totalt overvurderet. Han er ligeså langsom som Isco. Det dur ikke hvis man skal være angriber. Han bliver et kæmpe flop i Madrid. Jeg har aldrig forstået hvorfor nogle vægter elegance højere end objektive parametre som fart, antal afslutninger, scoringer, assists, etc. Man er kampafgørende når man træffer de rigtige beslutninger på banen, uanset om det så er elegant eller ej. Dybala er ganske enkelt ikke kampafgørende nok og har heller ikke potentialet til at blive eftersom han ikke har farten i sit spil. Aubaumeyang er på alle objektive parametre et bedre valg.


Det er du den første, jeg hører sige det om Dybala :)

Men kan ikke helt afkode, om du mener det med farten eller ej??? Og hvad er ALLE de andre objektive parametre, du henviser til, som Aubameyang skulle være bedre til - altså andet end farten, som jeg bestemt ikke mener er den øverste faktor...

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 2 måneder siden #6 af Matamoro
Aubaumeyang er hurtigere, scorer flere mål, har flere assists, og har flere afslutninger på mål. Dvs han er bedre på de parametre som en angriber skal måles på.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 2 måneder siden #7 af ChrillRM14

Matamoro skrev: Aubaumeyang er hurtigere, scorer flere mål, har flere assists, og har flere afslutninger på mål. Dvs han er bedre på de parametre som en angriber skal måles på.


Kan det tænkes, at Dybala er en smule mere alsidig??

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 2 måneder siden #8 af Mathiaska

Matamoro skrev: Aubaumeyang er hurtigere, scorer flere mål, har flere assists, og har flere afslutninger på mål. Dvs han er bedre på de parametre som en angriber skal måles på.


Når man spiller på hold med 2 spillere i top 6 i verden, så bliver man også målt på hvordan man servicerer disse. Her vil jeg vove den påstand, at Dybala bliver en større gevindst end hurtigløberen, omend han naturligivs også er aldeles spændende grundet sine spidskompetencer.

Dybala er pissehamrende interessant og som ChrillRM14 siger, er han alsidig som pokker og ikke mindst arbejdsom. Han vil kunne dække de 3 forreste positioner i vores system.
Følgende bruger(e) sagde tak: ChrillRM14

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 2 måneder siden #9 af ChrillRM14

Mathiaska skrev:

Matamoro skrev: Aubaumeyang er hurtigere, scorer flere mål, har flere assists, og har flere afslutninger på mål. Dvs han er bedre på de parametre som en angriber skal måles på.


Når man spiller på hold med 2 spillere i top 6 i verden, så bliver man også målt på hvordan man servicerer disse. Her vil jeg vove den påstand, at Dybala bliver en større gevindst end hurtigløberen, omend han naturligivs også er aldeles spændende grundet sine spidskompetencer.

Dybala er pissehamrende interessant og som ChrillRM14 siger, er han alsidig som pokker og ikke mindst arbejdsom. Han vil kunne dække de 3 forreste positioner i vores system.


Enig, enig, enig.

Dybala er ikke bare en angriber, men også fantastisk med bolden på en hel del parametre. Jeg vil faktisk sige, at Aubameyang er utypisk ensidig nutidig angriber.
Dybala derimod er en spilstation, en playmaker, en 1-mod-1-udfordrer, en afslutter osv. Okay, nu skal det ikke lyde som om, at han er Guds gave sendt fra himlen, men han er vitterligt den samlede pakke af, hvad man skal kunne i nutidens fodboldeuropa i offensiven.
En angriber skal ikke længere blot kunne sætte sidste fod på, for disse arbejdsbetingelser er blevet væsenligt sværere, eftersom stort set alle hold er blevet bedre til at organisere sig og bedre til at lukke af (se Portugals EM-triumf).
Dybala kan lidt af hvert og vil blive uhyggeligt god i et system, hvor der spilles med power og hurtige fødder, og hvor der er brug for så mange offensive muligheder og idéer som muligt - som i RM. Hvem ville du helst have på holdet, når vi skal op imod Atletico, mod hvem vi de sidste 3-4 år med få undtagelser er blevet nødt til at spark indlæg på indlæg på indlæg mod i stedet for at spille fodbold. En spiller som Dybala kunne muligvis besvare mange af vores kvaler, når vi bliver låst fast i offensive, hvilket - let's face it - sker ok tit. Aubameyang kan løbe hurtigt... jovist...

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Sidste redigering: 7 år 2 måneder siden ved ChrillRM14.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 2 måneder siden #10 af Brylle

Matamoro skrev: Aubaumeyang er hurtigere, scorer flere mål, har flere assists, og har flere afslutninger på mål. Dvs han er bedre på de parametre som en angriber skal måles på.

Hvor skal Aubameyang løbe hen? Ned bag den bagkæde, der står 2 skridt fra baglinjen? Det er trods alt ikke FIFA, hvor elegance ikke er en del af statsne. Det her er fodbold. Der skal ikke bare bruges statistik og hurtighed. Der skal nogen til at give Ronaldo, Aubameyang, Higuain osv. disse flotte scoringsstatistikker. I Juve er Dybala en af dem, der hjælper Higuain til at se så godt ud.
Sidste redigering: 7 år 2 måneder siden ved Brylle.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 2 måneder siden #11 af Matamoro
Hvis der er hold i rygterne om at Dybala skal til Madrid, får vi syn for sagen. Jeg er helt overbevist om at han flopper stort, men jeg håber at i har set noget i ham som jeg ikke kan se. Han er alsidig, men har er ikke eminent til noget. Han er ikke den bedste dribler i Serie A. Han er ikke den bedste playmaker i Serie A. Han er ikke den bedste afslutter i Serie A. Han er ikke den hurtigste i Serie A. Jeg kan faktisk ikke komme i tanke om hvad han er bedst til i en segunda liga som Serie A. Bevares, han er en god allround-spiller. Dem plejer man bare at have på bænken.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 2 måneder siden #12 af Neye
Jeg er ret sikker på at Dybala bliver en topspiller på verdensplan. Potentialet er helt vildt og der er ikke meget han ikke kan men han skal have spilletid

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce