Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Truppen mod Sevilla - Copa del Rey, 1/8-finale - første kamp

Truppen mod Sevilla - Copa del Rey, 1/8-finale - første kamp 1 måned 3 uger siden #1

Mariano

Zinedine Zidane har udtaget truppen til årets første kamp, som er hjemme på Estadio Santiago Bernabéu i morgen i Copa del Rey-opgøret mod Sevilla.

Her må Real Madrid se bort fra Ramos, Pepe, Bale, Kovacic og Lucas Vázquez, som alle er ude med skader, men samtidig får Cristiano Ronaldo også lov til at nyde kampen fra sin private loge, idet han slet ikke er udtaget til kampen.

Fraværet af de mange spillere giver plads til Martin Ødegaard i truppen.

Truppen mod Sevilla:

Målmænd: Keylor Navas, Kiko Casilla, Rubén Yáñez.

Forsvar: Carvajal, Danilo, Varane, Nacho, Marcelo, Coentrao.

Midtbane: Casemiro, Kroos, Modric, James, Isco,, Asensio, Ødegaard.

Angreb: Morata, Benzema, Mariano.

Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Truppen mod Sevilla - Copa del Rey, 1/8-finale - første kamp 1 måned 3 uger siden #2

Håber på at få nogle marginal spillere samt unge spillere ar se. Fx:

Casillas2x
Danilo Varane Nacho Coentrao
Casemiro Kroos
Ødegaard James Asensio
Mariano

Der er også mulighed for en 442, ellers kan man rykke rundt på spillerne og lave nogle gode udskiftninger.
Ødegaard gjorde en fin indsats sidst, og kan skifte plads med James i kampens løb. Asensio og James får muligheder for at vise deres kvaliteter, og Mariano virker også brandvarm og fortjener spilletid.
Spar på Marcelo og Carvajal.
Det kunne bære interessant.

Truppen mod Sevilla - Copa del Rey, 1/8-finale - første kamp 1 måned 3 uger siden #3

• BBB
  • BBB's profilbillede
  • Platin bruger
Doc.juego skrev:
Casillas2x
Danilo Varane Nacho Coentrao
Casemiro Kroos
Ødegaard James Asensio
Mariano

Du er klar over, at vi skal spille mod et hold, der er i 1/8-finalen i CL?
Skal vi ikke snart have Dios fjernet igen?!
Følgende bruger(e) har sagt tak: Pelle, Neye

Truppen mod Sevilla - Copa del Rey, 1/8-finale - første kamp 1 måned 3 uger siden #4

• Brylle
  • Brylle's profilbillede
  • Platin bruger
Med 4 kampe på 12 dage kunne det være lækkert at få lukket disse to opgør mod Sevilla allerede i første kamp, eller som minimum få et udgangspunkt, der gør, at man stadig kan spare folk i returen. Jeg håber derfor på følgende:

Casilla
Carvajal - Varane - Nacho - Marcelo
Modric - Casemiro - Isco
James - Morata - Asensio

Det efterlader en masse kreative spillere rundt omkring Morata, og dermed skulle der være rig mulighed for at sætte ham op. Udover Kroos og Navas, så ser jeg dette som stærkeste opstilling. Vi møder Granada hjemme nogle dage efter, og de har været helt væk i denne sæson. Den svære kamp er altså mod Sevilla. Kan man formå at lukke det hele i første opgør, så kan man ligeledes spare i 2. kamp og dermed være klar mod Sevilla igen i ligaen. Jeg håber derudover, at Ødegaard får noget spilletid, hvor det er sammen med disse spillere, så han får muligheden for at være på banen med de allerbedste, så vi virkelig kan se, hvor langt han er kommet. Men det overordnede fokus bør være på at myrde Sevilla, så vi ikke skal bekymre os om returen.

Jeg forstår dog ikke, at Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro (hej Daniel) bliver sparet, hvis han er helt klar.
Sidste redigering: 1 måned 3 uger siden af Brylle.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Dios, BBB

Truppen mod Sevilla - Copa del Rey, 1/8-finale - første kamp 1 måned 3 uger siden #5

• Pelle
  • Pelle's profilbillede
  • Bandlyst
Helt enig Brylle. Jeg forstår heller ikke, at Ronaldo ikke er med. Jeg tror - og håber måske lidt - at Zidane nedprioriterer CdR, for det er godt nok en helvedes ligegyldig turnering i forhold til de to andre. Lad os beholde vores rekord ved at tabe samlet på reglen om udebanemål ;-)

Doc.Juego: Er helt vild med din opstilling - hvis vi altså mødte et hold fra 4. bedste række. Husk lige hvilken størrelse Sevilla egentlig er.

Truppen mod Sevilla - Copa del Rey, 1/8-finale - første kamp 1 måned 3 uger siden #6

• Daniel
  • Daniel's profilbillede
  • Platin bruger
Første lille ting: CdR skal absolut ikke nedprioriteres, og det tror jeg faktisk heller ikke er Zidanes hensigt. Det er på tide, at Real Madrid napper El Triblete!

Den anden lille ting: Den eneste jeg kommer til at savne i aften i æteren, er El Capitán, Sergio Ramos. Han er bare en pisse vigtig figur på Real Madrids holdkort og det har han vist et utal af gange allerede i indeværende sæson. At Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro ikke er med, skal Real Madrid nok bearbejde på en fornuftig måde i aften. Det er jeg slet ikke i tvivl om.

Jeg forventer, at Zidane stiller med stærkeste elleve på dagen; et godt udgangspunkt inden returopgøret på Pizjuán er derfor at prioritere. Granada - et af ligaens dårligste hold - skal køres over på hjemmebane i weekenden. Det kan et mere reservespækket mandskab - det lugter stadig af verdensklasse i Real Madrid - sagtens håndtere.

Derfor ser jeg gerne:

Casilla
Carvajal - Varane - Nacho - Marcelo
Modric - Casemiro - Kroos
Isco - Morata - James

Men jeg vil ikke blive overrasket, hvis Morata kommer til at spille en venstrekant med Benzema på toppen!

Ja, det bliver sgu nok lidt irriterende på den lange bane at skulle skrive: Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro, Brylle ;-)
Følgende bruger(e) har sagt tak: Brylle, Zyconith

Truppen mod Sevilla - Copa del Rey, 1/8-finale - første kamp 1 måned 3 uger siden #7

• Dios
  • Dios's profilbillede
  • Platin bruger
Pelle skrev:
Jeg tror - og håber måske lidt - at Zidane nedprioriterer CdR, for det er godt nok en helvedes ligegyldig turnering i forhold til de to andre. Lad os beholde vores rekord ved at tabe samlet på reglen om udebanemål ;-)

Nu spørger jeg dumt, men hvad er der galt i, at vinde samlet set? :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Truppen mod Sevilla - Copa del Rey, 1/8-finale - første kamp 1 måned 3 uger siden #8

Pelle skrev:
Helt enig Brylle. Jeg forstår heller ikke, at Ronaldo ikke er med. Jeg tror - og håber måske lidt - at Zidane nedprioriterer CdR, for det er godt nok en helvedes ligegyldig turnering i forhold til de to andre. Lad os beholde vores rekord ved at tabe samlet på reglen om udebanemål ;-)

Doc.Juego: Er helt vild med din opstilling - hvis vi altså mødte et hold fra 4. bedste række. Husk lige hvilken størrelse Sevilla egentlig er.

Jeg er godt klar over at Sevilla er dygtige, det var mere fordi at det nu er CdR, og derfor ikke en vild vigtig turnering. For mig vil jeg hellere se "marginal" spillerne få tid. Asensio, kroos, Casemiro og James bør også være dygtige nok til Sevilla. Prøvelsen ville komme mere ved Coentrao, Mariano og ødegaard.
Desuden ville der være mulighed for at skifte en Modric, Morata/Benz eller Isco ind, hvis man er bagud efter første, eller spillet ikke glider. Tanken var så at man kunne tage en føler den første halvleg, og måske få sparet lidt vigtige spiller, da liga'en er vigtigere IMO.
Mine tanker går også på at Sevilla ikke nødvendigvis stiller i stærkeste formation heller ;)

Men mange gode bud på opstillinger,

Truppen mod Sevilla - Copa del Rey, 1/8-finale - første kamp 1 måned 3 uger siden #9

• Dios
  • Dios's profilbillede
  • Platin bruger
Jeg er også helt enig med dem som mener vi bør stille noget nær stærkeste opstilling i aften. Godt nok er jeg ret ligeglad med CdR, men med 14 dages pause, så skal spillerne i omdrejninger igen, og vi burde simpelthen kunne vinde uden problemer i weekenden, så der kunne vi rotere.

I mine øjne scorer Morata for lidt, men aftens opgør er sværere end på lørdag, så derfor bør Benzema starte i aften, og spares på lørdag, for at give lidt spilletid til Morata, som desværre igen har fået jordforbindelse.

Den frække kunne også være, at spille med både Benzema og Morata. Den opstilling er jeg faktisk mest til, hvis jeg skal være ærlig.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Truppen mod Sevilla - Copa del Rey, 1/8-finale - første kamp 1 måned 3 uger siden #10

• Pelle
  • Pelle's profilbillede
  • Bandlyst
Vinder vi samlet set, vil jeg naturligvis ikke begræde det. Jeg mener dog, på trods af vores store bredde, at vi er det tophold i Europa, der døjer mest med diverse skader, så jeg tror desværre én af ligaerne vil blive tabt, hvis vi satser på alle 3. Det mener jeg er for stort et sats, hvorfor jeg langt hellere vil tidligt ud af CdR og gå all in på ligaen og dernæst CL. Jeg vil blive nok så bitter, hvis Modric tilegner sig en skade i en ligegyldig CdR kamp.

Truppen mod Sevilla - Copa del Rey, 1/8-finale - første kamp 1 måned 3 uger siden #11

• Mathiaska
  • Mathiaska's profilbillede
  • Platin bruger
Pelle skrev:
Vinder vi samlet set, vil jeg naturligvis ikke begræde det. Jeg mener dog, på trods af vores store bredde, at vi er det tophold i Europa, der døjer mest med diverse skader, så jeg tror desværre én af ligaerne vil blive tabt, hvis vi satser på alle 3. Det mener jeg er for stort et sats, hvorfor jeg langt hellere vil tidligt ud af CdR og gå all in på ligaen og dernæst CL. Jeg vil blive nok så bitter, hvis Modric tilegner sig en skade i en ligegyldig CdR kamp.

Helt enig. Dog hænger der noget pinligt over CdR lige nu efter vores skamfulde exit sidste år.

Zidane ligner umiddelbart også en, der er enig i din pointe i og med at han hviler CR7. Mon ikke også Kroos/Modric var startet på bænken i denne kamp, hvis Kova var klar. Jeg bliver så lykkelig hvis jeg ser én af de to på bænken. En midtbane kunne jo på papiret godt bestå af James - Casemiro - Kroos/Modric - Isco.

Jeg håber Nacho fortsætter med at vise storspil - det får vi brug for. Derudover glæder jeg mig mest til at se James håndtere det pres han har sat sig selv under og ikke mindst vores gulddreng, Ødegaard. Håber satme han får spilletid, så vi kan se ham an mod en klasse modstander.

Truppen mod Sevilla - Copa del Rey, 1/8-finale - første kamp 1 måned 3 uger siden #12

"En ligegyldig kamp", "lad marginalspillerne starte".... Arh come on.... Vi er ikke Tottenham, der kun går op i ligaen og pisser på resten af turneringerne - Vi er Kongeklubben??? Vi sparer spillere mod Granada, hvis det endelig er, men mod Sevilla efter en vinterpause i pokalen skal vi selvfølgelig gå helhjertet efter at vinde og med stærkest mulige opstilling!
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.