Truppen mod Sevilla - Copa del Rey, 1/8-finale - første kamp

7 år 3 måneder siden #13 af Pelle

ChrillRM14 skrev: "En ligegyldig kamp", "lad marginalspillerne starte".... Arh come on.... Vi er ikke Tottenham, der kun går op i ligaen og pisser på resten af turneringerne - Vi er Kongeklubben??? Vi sparer spillere mod Granada, hvis det endelig er, men mod Sevilla efter en vinterpause i pokalen skal vi selvfølgelig gå helhjertet efter at vinde og med stærkest mulige opstilling!


Nogensinde hørt om Murphys lov? Det, der kan gå galt, går galt. Der er ingen grund til at satse ligaen, selv om det er mod Granada. Vi går nogle ekstremt svære udekampe i møde, og vi har brug for alle de nemme point, vi kan rage til os. Også selv om det er mod Granada. Alle husker vel hvordan det gik sidst, Zidane sparede i ligaen. Der måtte Ramos rage kastanjerne ud af ilden igen, igen, igen..

"Maybe they hate me because I'm too good."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 måneder siden #14 af Kassow-Rossing
God start af holdet. Presspillet ser ud til at fungere og James viser som sædvanlig et fantastisk slutprodukt.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 måneder siden #15 af Pelle
Hvor er det vildt at se, hvad en løbevillig trio oppe foran kan gøre af forskel. Benzema og Ronaldo kan i den grad lære noget her.

"Maybe they hate me because I'm too good."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 måneder siden #16 af Matamoro
Hvor er det åndsvagt at man vil skille sig af med James.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, mohbar

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 måneder siden #17 af Dios

Pelle skrev: Hvor er det vildt at se, hvad en løbevillig trio oppe foran kan gøre af forskel. Benzema og Ronaldo kan i den grad lære noget her.


Blev vi ikke alle lige enige om Ronaldo var den der løb mest! Og der kun var 200? meter fra Benzema til Bale.

Nu må du da lige nævne Bale i negativ forstand. Altså bare engang imellem ;)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 7 år 3 måneder siden ved Dios.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 måneder siden #18 af Kassow-Rossing

Matamoro skrev: Hvor er det åndsvagt at man vil skille sig af med James.


Hvor har du læst at klubben vil skille sig af med James?

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 måneder siden #19 af mohbar
Er du gal hvor spiller James godt. Han skal ingen vegne. Til gengæld synes jeg man bør overveje om Bale er værd nok ift at han er skadet 40 % af kampene..
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 måneder siden #20 af Dios
Nu siger jeg det igen. Kan det måske være muligt, at man kan undvære Ronaldo og Bale? Jeg gider ikke at bruge tid på Benzema, for han er allerede sat for længst af Dybala.

Jeg siger bare, at mål ikke er alt. Vi har en efter min mening den nok dårligste Real Madrid angriber i front med Asensio ved siden siden, som jeg desværre ikke kan se fidusen i. Alligevel spiller vi noget af det bedste angrebsfodbold under Zidane. Vi fører sikkert, om end kommentatorerne har helt ret i, at Real Madrid igen sjusker for meget.

Det er Sevilla, og de burde kunne slåes uden Ronaldo, men min pointe har altid været, at man kan få andre bevægelige spillere ind, som kan gøre holdet bedre. Der findes rent faktisk spillere som er bevægelige og bedre end Morata oppe foran, så vi ikke er så afhængige af hans mange mål. Bale er rimelig nem at erstatte IMO.

Ellers en rigtig flot halvleg af holdet. Så meget gerne Ødegaard og Isco komme ind i den her kamp. Og Varane is back, hvor er det dog fantastisk!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 måneder siden #21 af Pelle

Dios skrev:

Pelle skrev: Hvor er det vildt at se, hvad en løbevillig trio oppe foran kan gøre af forskel. Benzema og Ronaldo kan i den grad lære noget her.


Blev vi ikke alle lige enige om Ronaldo var den der løb mest! Og der kun var 200? meter fra Benzema til Bale.

Nu må du da lige nævne Bale i negativ forstand. Altså bare engang imellem ;)


Igen. Det er irrelevant hvor mange meter, de løber, hvis løbene er forkerte. Morata løber ikke sindssygt mange pres meter, men han løber dem rigtigt. Bale løber IMO langt klogere end både Benzema og Ronaldo. Det kan dog stadig blive bedre, og det tror jeg det bliver, hvis han får to pres-villige spillere ved sin side.

"Maybe they hate me because I'm too good."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 måneder siden #22 af Real Madrid
Aftenens detalje: Bernabeu der - meget fortjent - hylder Nacho i det 64. minut, stor aften han har gang i (igen igen).

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real HWL, BBB

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 måneder siden #23 af Fondo_Sur
De spiller fandme godt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 måneder siden #24 af Pelle
Hold nu k*** hvor spiller Casemiro godt her til aften, han bryder virkelig mange angreb. Skønt at se ham tilbage.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Brylle

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce