Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Juventus følger Danilo

Juventus følger Danilo 2 måneder 3 uger siden #1

Danilo

Ifølge italienske La República er Juventus interesseret i at hente Danilo til den kommende sæson.

Den brasilianske højreback er ikke blandt Zinedine Zidanes foretrukne, men han har fortsat et godt navn blandt de europæiske klubber og i Juventus er han udset til at tage kampen op med Dani Alves.

Juventus menes at ville følge ham tæt resten af denne sæson, men det skulle også være en kendsgerning, at man ikke vil betale en gigantpris for ham, hvilket hans bedrifter i Real Madrid da heller ikke berettiger til.

Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Juventus følger Danilo 2 måneder 3 uger siden #2

• Daniel
  • Daniel's profilbillede
  • Platin bruger
Jeg siger sælg. Selv til en pris lavere, end den man købte ham til. Der findes langt bedre backups på det internationale marked - han har slet ikke talent eller format nok til Real Madrid.
Følgende bruger(e) har sagt tak: asp3200, Dios, Jonas

Juventus følger Danilo 2 måneder 3 uger siden #3

Enig, det var et dårlig match. Jeg håber man finder en fra La Liga, der ikke behøver lang tilpasning og som samtidig kan acceptere moderat spilletid. Hugo Mallo eller Jonny fra Celta Vigo er to spændende profiler, med fart i støvlerne. Ellers er der unge portugisiske Cancelo fra Valencia, der også ville være et spændende alternativ.

Jeg håber dog personligt, at man kan få Mario Gaspar Pérez fra Villarreal overtalt, der allerede har fået debut på det spanske landshold.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 2 måneder 3 uger siden af Real Madrid.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Zyconith

Juventus følger Danilo 2 måneder 3 uger siden #4

• Gåser
  • Gåser's profilbillede
  • Guld bruger
Samtidig vil Danilo ikke fylde en af pladserne til ikke-EU spillere, hvilket os er et plus!

Juventus følger Danilo 2 måneder 3 uger siden #5

• Pelle
  • Pelle's profilbillede
  • Bandlyst
"Ærgerligt" vi allerede har verdens bedste HB i Carvajal, ellers ville Arsenals Bellerin være en fin tilføjelse :-)

Juventus følger Danilo 2 måneder 3 uger siden #6

• asp3200
  • asp3200's profilbillede
  • Platin bruger
Pelle skrev:
"Ærgerligt" vi allerede har verdens bedste HB i Carvajal, ellers ville Arsenals Bellerin være en fin tilføjelse :-)

Bellerin..fy for satan..

Juventus følger Danilo 2 måneder 3 uger siden #7

• Pelle
  • Pelle's profilbillede
  • Bandlyst
asp3200 skrev:
Pelle skrev:

Bellerin..fy for satan..

Tak for din fantastiske argumentation, jeg er glad for, du ikke er en af de brugere, der lever af one-liners. Kunne du dog alligevel prøve at uddybe?
Sidste redigering: 2 måneder 3 uger siden af Pelle.

Juventus følger Danilo 2 måneder 3 uger siden #8

• Dios
  • Dios's profilbillede
  • Platin bruger
Pelle skrev:
asp3200 skrev:
Pelle skrev:

Bellerin..fy for satan..

Tak for din fantastiske argumentation, jeg er glad for, du ikke er en af de brugere, der lever af one-liners. Kunne du dog alligevel prøve at uddybe?

Barcelona?
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) har sagt tak: asp3200

Juventus følger Danilo 2 måneder 3 uger siden #9

• Pelle
  • Pelle's profilbillede
  • Bandlyst
Dios skrev:
Pelle skrev:
asp3200 skrev:
Pelle skrev:

Bellerin..fy for satan..

Barcelona?

Er det seriøst det eneste argument? At Bellerin har spillet der i sin ungdom? Så holder jeg fast i ham ;-)

Men som sagt - vi har verdens bedste HB, så det er ikke aktuelt.

Juventus følger Danilo 2 måneder 3 uger siden #10

• Dios
  • Dios's profilbillede
  • Platin bruger
Pelle skrev:
Dios skrev:
Pelle skrev:
asp3200 skrev:
Pelle skrev:

Bellerin..fy for satan..

Barcelona?

Er det seriøst det eneste argument? At Bellerin har spillet der i sin ungdom? Så holder jeg fast i ham ;-)

Men som sagt - vi har verdens bedste HB, så det er ikke aktuelt.

Det må du spørge asp om :) Jeg kunne bare gætte mig til, at det var derfor.

Jeg selv har intet imod det. Jeg er bare ikke fan af at have 2 næsten lige gode spillere til at kæmpe om samme plads. Jeg foretrækker helt klart Carvajal, men historien siger bare, at det ikke rigtig kan lade sig gøre.

Min favorit hedder sig, at vi sælger Danilo, Pepé (gratis) og Coentrao. Vi henter Vallejo hjem og køber en fin erstatning for Coentrao. Danilo's erstatning sidder allerede på bænken, og han hedder Nacho! Jeg er kæmpe fan af Nacho, og synes han er ekstrem undervurderet. Han falder sjældent igennem, han holder sin kæft og kæmper røven ud af bukserne for logoet. Han kan agere backup for Carvajal samtidig med han skal være 4. valg centralt. Han skal simpelthen belønnes med nogle flere minutter.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 2 måneder 3 uger siden af Dios.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Kassow-Rossing

Juventus følger Danilo 2 måneder 3 uger siden #11

• Brylle
  • Brylle's profilbillede
  • Platin bruger
Ses bro. Afsted med ham. Han kan ikke slå indlæg, han har ingen defensiv disciplin og han er fandme sjov at se på, når han spiller fodbold. Som erstatning har jeg en fidus til Tejero, som har set god ud de få gange, han har fået lov at spille, samt det jeg har set til ham på Castilla. Og skulle han vise sig ikke at kunne stå distancen i de svære kampe, så har Dios lige nævnt en spiller, som sagtens kan gøre det.

Juventus følger Danilo 2 måneder 3 uger siden #12

• Zyconith
  • Zyconith's profilbillede
  • Platin bruger
Marcelo spillede hverken stabilt eller særlig overbevisende de første par år.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Følgende bruger(e) har sagt tak: Fondo_Sur
Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.