Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Sergio Ramos med flest stemmer på årets hold.

Sergio Ramos med flest stemmer på årets hold. 1 måned 2 uger siden #1

• realmadsen
  • realmadsen's profilbillede
  • Ekspert bruger
  • Mi unico estimulante es la camiseta blanca!

Et gammelt år er netop rindet ud og 2017 er kommet til. Nytåret er som altid højtid for kåringer af alverdens lister for de bedste præstationer i det forgangne år.

På uefa.com har brugerne de sidste par uger kunnet stemme på de 11 spillere i Europa, som de mener, har fortjent en plads på årets hold. Med Real Madrids 2016 in mente er det næppe overraskende, at man er holdet med flest spillere repræsenteret.

Hele fire profiler er det blevet til med Luka Modric, Toni Kroos, Cristiano Ronaldo og Sergio Ramos. El Capitan kan udover udnævnelsen også bryste sig af at være den spiller, der fik klart flest stemmer.

Hele 488.000 gange blev der klikket på Sergio Ramos navn og dermed overhaler han både Ronaldo og Messi på henholdsvis anden og tredje pladsen.

Herunder finder man et link, der viser hele opstillinge på årets uefa.com-hold

http://en.toty.uefa.com/

Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sergio Ramos med flest stemmer på årets hold. 1 måned 2 uger siden #2

• Daniel
  • Daniel's profilbillede
  • Platin bruger
Stort skulderklap til en sand mester! Hold kæft jeg elsker den mand :-)

Jeg synes virkelig, at Ramos er ved at manifesterer sig selv som en vaske ægte legende! Nuvel, han har udfald, men han har bare så meget hjerte i sin ageren på banen, at jeg kan godt kan se igennem fingrer med, når han begår en dumhed fra tid til anden.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Dios, Pelle, R7CR7GB11

Sergio Ramos med flest stemmer på årets hold. 1 måned 2 uger siden #3

Flot af Real Madrid at have 4 spillere på holdet.
Flot af La Liga at have 8 spillere på holdet.
Flot af Griezmann at han er på holdet (I stedet for Suarez)

Pinligt af Premier League at have 0 spillere på holdet. Men det er vi jo vant til.

Overraskende at Buffon er på holdet i stedet for Neuer eller de Gea.
Overraskende at Piqué er på holdet (I stedet for..hvem som helst der har lyst til at spille forsvarsposition)

Vigtigt at Kroos er på holdet i stedet for Pogba.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Følgende bruger(e) har sagt tak: Zyconith

Sergio Ramos med flest stemmer på årets hold. 1 måned 2 uger siden #4

• BBB
  • BBB's profilbillede
  • Platin bruger
Kassow-Rossing skrev:
Overraskende at Piqué er på holdet (I stedet for..hvem som helst der har lyst til at spille forsvarsposition)

Han har da ellers været god i en længere periode.
Hvor er Dios?!
Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.