Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Iniesta undskylder fravær over for Real Madrid-spillere

Iniesta undskylder fravær over for Real Madrid-spillere 2 måneder 2 uger siden #1

iniesta

Det var tåkrummende pinligt, da Barcelona i går glimrede ved deres fravær ved The Best-uddelingen og dermed viste sig som dårlige tabere.

Den officielle undskyldning var, at man har en vigtig kamp på onsdag mod Ath. Bilbao i Copa del Rey, men den undskyldning skal man vist være fra Catalonien for at have sympati og respekt for.

Ifølge spansk presse har en brødebetynget Andrés Iniesta da også kontaktet Real Madrids spanske landsholdsspillere for at undskylde den noget aparte opførsel, som ifølge Iniesta da angiveligt også stikker dybere og har rod i Barcelonas fnidder med FIFA.

Barcelona er forståeligt nok blevet kritiseret fra flere sider for deres usportslige optræden, akkurat som Real Madrid blev det, da de i 2012 på lige så pinlig vis blev væk fra uddelingen.

Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Iniesta undskylder fravær over for Real Madrid-spillere 2 måneder 2 uger siden #2

Flot gestus af en meget dygtig spiller blandt andre til tider mere usmagelige spillere.
Iniesta har, på trods af at han er barca-spiller, altid opført sig med værdighed.
Som sagt flot gestus.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Dios

Iniesta undskylder fravær over for Real Madrid-spillere 2 måneder 2 uger siden #3

• BBB
  • BBB's profilbillede
  • Platin bruger
Jeg kan ikke forstå, hvorfor det kan kategoriseres som "usportsligt". Det er vel blot dårlig stil.
Skal vi ikke snart have Dios fjernet igen?!

Iniesta undskylder fravær over for Real Madrid-spillere 2 måneder 2 uger siden #4

• Real HWL
  • Real HWL's profilbillede
  • Platin bruger
"Mes que un club" Falder lidt til jorden her syntes jeg.
Sidste redigering: 2 måneder 2 uger siden af Real HWL.
Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.