Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Cristiano Ronaldo: The Best-prisen gik til den bedste, nemlig mig

Cristiano Ronaldo: The Best-prisen gik til den bedste, nemlig mig 3 måneder 1 uge siden #1

Cristiano Thebest

Cristiano Ronaldo var naturligvis glad og stolt over den fortjente The Best-hæder, som han modtog ved FIFAs gallafest i går og efterfølgende blev han interviewet til programmet El Partidazo på Cadena COPE, hvor han sagde følgende:

Prisen:

- Der var skabt stor tvivl og lavet mange kampagner mod mig, såvel inden for fodbolden som uden for. Jeg ønskede at give et slag tilbage til alle og sandheden er, at The Best-prisen gik til den bedste, som er mig.

Skattesagen:

- De ønsker, at det skal gå mig dårligt, men dem som ikke skylder noget, skal aldrig frygte noget i livet, så de skal lukke deres små munde, som altid. Det irriterer mig, fordi jeg gør tingene godt og hjælper mange steder, så skal jeg slås i hovedet for at dække over andre, som gør tingene skidt. Det irriterer mig og det vil altid irritere mig, men retfærdigheden sker fyldest.

Et fantastisk 2016:

- At gøre dette år bedre, er næsten umuligt. Jeg er i den bedste tid af min karriere og meget glad.

Fraværet af Barcelona-spillere:

- Jeg sagde såmænd bare, at jeg gerne ville have haft, at de var her, fordi Gallafesten så havde været endnu smukkere, men jeg er ikke trist, for efter at have vundet sådan et trofæ kan jeg ikke være ked af det. Jeg er gladere end nogensinde, så......Jeg er også vildt glad på mine holdkammeraters vegne.

Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Cristiano Ronaldo: The Best-prisen gik til den bedste, nemlig mig 3 måneder 1 uge siden #2

• SR4
  • SR4's profilbillede
  • Platin bruger
- Der var skabt stor tvivl og lavet mange kampagner mod mig, såvel inden for fodbolden som uden for. Jeg ønskede at give et slag tilbage til alle og sandheden er, at The Best-prisen gik til den bedste, som er mig.

Der kommer nok aldrig en spiller nogensinde som viser så ufattelig højt niveau år efter år og stadig bliver kritiseret som han gør.

perfekt besked at sende og hvor er jeg glad for at retfærdigheden lever endnu.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
Følgende bruger(e) har sagt tak: ElMadrid, R7CR7GB11
Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.