Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Truppen mod Sevilla - Copa del Rey, 1/8-finale - returkamp

Truppen mod Sevilla - Copa del Rey, 1/8-finale - returkamp 1 uge 5 dage siden #1

Trup mod Sevilla Copa

Zinedine Zidane har i dag udtaget truppen til morgendagens returkamp i Copa del Rey mod Sevilla.

Her må han se bort fra både Isco og James, som døjer med skadesproblemer og i stedet er Enzo Zidane udtaget, ligesom også Kovacic og Lucas Vázque< er tilbage i rekordtid og med i den 19 mand store trup, hvor der skal sorteres en spiller fra inden kampstart. Herudover får Luka Modric og Cristiano Ronaldo et velfortjent hvil.

Truppen mod Sevilla:

Målmænd: Keylor Navas, Casilla, Rubén Yáñez.

Forsvar: Carvajal, Danilo, Ramos, Varane, Nacho, Marcelo, Coentrao.

Midtbane: Casemiro, Kroos, Kovacic, Asensio, Enzo, Lucas Vázquez.

Angreb: Benzema, Morata, Mariano.

Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Truppen mod Sevilla - Copa del Rey, 1/8-finale - returkamp 1 uge 5 dage siden #2

• Gribben
  • Gribben's profilbillede
  • Guld bruger
Det er godt nok den mest amputerede offensiv nogensinde. Meget kan man sige om Zidane, men han går åbenbart ikke op i rekorder. Hvis ikke vi taber denne kamp, så taber vi aldrig mere :-)
Følgende bruger(e) har sagt tak: ChrillRM14

Truppen mod Sevilla - Copa del Rey, 1/8-finale - returkamp 1 uge 5 dage siden #3

• Mathiaska
  • Mathiaska's profilbillede
  • Platin bruger
Kæmpe respekt til Zidane herfra, for at have fokus på større ting end rekorden.

Han hviler de rigtige spillere til et opgør der reelt set er vundet. Dette åbner op for at de spillere uden mange minutter i benene kan få chancen påny - og så må man tilmed formode at både Kova og Lucas får spilletid ovenpå deres skader.

Jeg er ked af skaderne. Men hvor er jeg dog glad for, at der er plads til at Nacho for tiden kan spille kontinuerligt. Jeg er meget, meget imponeret over hans indsatser.

Lur mig om ikke Ronaldo og Modric er med, når vi møder Barca i semifinalerne. :-)

Truppen mod Sevilla - Copa del Rey, 1/8-finale - returkamp 1 uge 5 dage siden #4

Altså Zidane har sgu tække på rotationerne... Han holder simpelthen Ronaldo ude, selvom han kun spillede kampen mod Granada og før det havde juleferie??? Hvad filan har han sagt til Ronaldo, der har fået Ronaldo til at acceptere dette??? Der var rullet hoveder, hvis enhver anden træner havde taget sådan en beslutning :D

Personligt er jeg glad for, hvordan Zidane takler det her. Han er kynisk, men samtidig pragmatisk. Rekorder rager ham, resultaterne er det vigtigste. Ligaen er vigtigere end en Copa Del Rey udekamp, der samlet stort set er vundet på forhånd.

Stor stor stor respekt til Zidane... Vi hiver en uafgjort hjem imorgen og splitter dem ad i weekenden!
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Sidste redigering: 1 uge 5 dage siden af ChrillRM14.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Zyconith, andreashn, R7CR7GB11

Truppen mod Sevilla - Copa del Rey, 1/8-finale - returkamp 1 uge 5 dage siden #5

Casilla
Carvajal Ramos Varane Marcelo

Casemiro
Kroos Kovacic

Lucas Benzema Morata

- Mariano og Asensio ind i løbet ad kampen.

Holdet er stærkt nok til at vinde i morgen, det kan der trods alt ikke være tvivl om.
No solo soy perfecto, también soy Madridista

Truppen mod Sevilla - Copa del Rey, 1/8-finale - returkamp 1 uge 5 dage siden #6

• Matamoro
  • Matamoro's profilbillede
  • Ekspert bruger
Casilla
Carvajal Ramos Varane Coentrao
Casemiro
Kroos Enzo
Lucas Morata Asensio

Kovacic kan ikke spille fra start. Det ville være for risikabelt med hans skade in mente. Enzo får sit gennembrud og bliver den nye publikumsfavorit i stedet for Isco.

Truppen mod Sevilla - Copa del Rey, 1/8-finale - returkamp 1 uge 4 dage siden #7

• Daniel
  • Daniel's profilbillede
  • Platin bruger
Mit bud:

Casilla; Danilo, Ramos, Varane, Nacho; Casemiro, Kroos, Asensio; Lucas, Benzema, Morata.

Det ville være smart at spare Carvajal til weekenden. Derfor er det også vigtigt med et stærkt makkerpar centralt med El Capitån og Varane. Nacho smider jeg på venstrebacken - han er utrættelig. Jeg kunne egentlig godt tænke mig at se Marcelo i en lidt mere fri offensiv rolle på Pizjuán, men det er vist bare i min egen lille drømmeverden de tanker rumsterer, hvorfor jeg da også har smidt Lucas og Morata ind på kanterne.

Jeg er overbevist om, at Asensio spiller fra start, og lige så overbevist er jeg om, at Kroos og Casemiro også er at finde på holdkortet. Det jeg er mest spændt på faktisk, er, om Zidane kunne finde på at spille Kovacic fra start, selvom det ville været et lille sats, qua han lige er tilbagevendt fra en skade - jeg tror ikke på Enzo fra start.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Mathiaska

Truppen mod Sevilla - Copa del Rey, 1/8-finale - returkamp 1 uge 4 dage siden #8

• Matamoro
  • Matamoro's profilbillede
  • Ekspert bruger
Det kunne også være spændende med en løbevillig duo i front med Enzo bagved.
Casemiro Kroos
Lucas Enzo
Mariano Morata

Truppen mod Sevilla - Copa del Rey, 1/8-finale - returkamp 1 uge 4 dage siden #9

• Brylle
  • Brylle's profilbillede
  • Platin bruger
Det er jo lige før, at der kunne blive plads til Enzo i dag, for udover Kovacic, der kun lige er kommet tilbage, har vi kun Kroos, Casemiro og Enzo til den centrale midtbane. Asensio er mere blevet brugt på kanten, og jeg tror heller ikke, at han er klar til at starte på midtbanen. Så er det fordi man går over i noget, der ligner 4-2-3-1, men jeg foretrækker, at man fortsætter med udgangspunktet i 4-3-3, så det kommer endnu mere ind under huden. Det kunne dog også være muligt at se noget 4-4-2 med Lucas og Asensio på kanterne.

Jeg håber på følgende:

Kiko; Danillo, Ramos, Nacho, Coentrao; Casemiro, Kroos, Enzo; Asensio, Morata, Lucas.

Som Daniel skriver, så kunne det faktisk være mega grinern at se Marcelo med lidt mere frihed, evt. som den sidste mand på midtbanen. Han har en masse drev, mister aldrig bolden og burde være i stand til at lave en masse kaos for modstanderen, hvis han kan finde ud af at løbe derinde. Men det er nok urealistisk :D

Truppen mod Sevilla - Copa del Rey, 1/8-finale - returkamp 1 uge 4 dage siden #10

• Coach
  • Coach's profilbillede
  • Forum begynder
ChrillRM14 skrev:
Altså Zidane har sgu tække på rotationerne... Han holder simpelthen Ronaldo ude, selvom han kun spillede kampen mod Granada og før det havde juleferie??? Hvad filan har han sagt til Ronaldo, der har fået Ronaldo til at acceptere dette??? Der var rullet hoveder, hvis enhver anden træner havde taget sådan en beslutning :D

Den tanke havde jeg også. Tror Ronaldo har indset at han er ved at blive gammel og har brug for hvile for at præstere på højeste niveau. Han kan vel selv se, at han ikke har samme speed som tidligere.
Kan også være at Ronaldo har større respekt for Zidane.
Uanset hvad, så er det positivt.

Tror på denne opstilling i aften:
Casilla
Danilo - Ramos - Varane - Nacho
Casemiro
Kroos - Asensio
Lucas - benzema - Morata

Ville foretrække Marianno istedet for Benz
Sidste redigering: 1 uge 4 dage siden af Coach.

Truppen mod Sevilla - Copa del Rey, 1/8-finale - returkamp 1 uge 4 dage siden #11

• asp3200
  • asp3200's profilbillede
  • Platin bruger
Vi skal ikke stille med Enzo, okay han bliver skiftet ind i anden halvleg men vi skal stille stærkest muligt op. Hvis Sevilla stiller stærkest op kan de sagtens ryste os i første halvleg og så er Zidane lige pludselig ikke så genial.

Det kræver en koncentreret indsats og ikke arrogance som tit er set før. Enzo og Kovacic på bænken og frem for alt scor et mål, så er den kamp lukket.

Truppen mod Sevilla - Copa del Rey, 1/8-finale - returkamp 1 uge 4 dage siden #12

• Brylle
  • Brylle's profilbillede
  • Platin bruger
asp3200 skrev:
Vi skal ikke stille med Enzo, okay han bliver skiftet ind i anden halvleg men vi skal stille stærkest muligt op. Hvis Sevilla stiller stærkest op kan de sagtens ryste os i første halvleg og så er Zidane lige pludselig ikke så genial.

Det kræver en koncentreret indsats og ikke arrogance som tit er set før. Enzo og Kovacic på bænken og frem for alt scor et mål, så er den kamp lukket.
Vi møder Sevilla på udebane om tre dage i ligaen. Hvis Kroos, Casemiro og andre nøglespillere går ned tidligt på sæsonen (som det er set før) eller får flere skader og det så koster om 3 dage, så er det fandme for dumt. Den blev 3-0 i første kamp, så den bør nok være så godt som lukket. Selvfølgelig skal vi stille med et slagkraftigt hold, men det er ikke pokalen, der er den vigtigste, og en sejr i aften er bestemt ikke så vigtig som det er om tre dage. Derfor håber jeg også at se en spiller som Varane blive sparet, da han har spillet ret så meget og har en tendens til at gå i stykker. Casemiro bliver ligeledes en nøglespiller om tre dage, så kan man pille ham tidligt ud, vil det være at foretrække.

Men hvem vil du stille med på midten, hvis Kovacic og Enzo ikke skal spille? Asensio? Personligt er jeg skeptisk, for defensivt har han ikke set stærk ud, og jeg føler virkelig ikke, at han har vist et slutprodukt udover den kanon han smed i krydset tilbage i sæsonens første kamp. Jeg tror ikke nødvendigvis at Asensio er et langt bedre valg end Enzo på midten.
Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.