Bedømmelse af truppen mod Sevilla

7 år 2 måneder siden #1 af Administrationen

Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (32 brugere)

1.3 Keylor Navas
3.0 Carvajal
2.4 Marcelo
2.9 Nacho
2.8 Ramos
3.0 Varane
3.8 Casemiro
2.1 Mateo Kovačić
2.8 Modrić
2.3 Toni Kroos
1.3 Benzema
1.5 Cristiano Ronaldo
Hele holdet 2.4
0 Uden for bedømmelse
1 Tåkrummende dårligt
2 Skuffende præstation
3 Godkendt
4 Fin præstation
5 Fantastisk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 2 måneder siden #2 af Steen
Når frygten for at tabe er større end viljen til at vinde. Katastrofal opstilling, og jeg var ikke i tvivl om nederlaget så snart det stod klart at vi spillede 3-5-2/5-3-2. Intet kreativitet. Navas er direkte skyld i nederlaget med hans joke af en målmandsshow. Hvordan kan han placere så skævt er mig ubegribeligt. Derudover er det også ufatteligt at Morata ikke kom ind. Men Zidane er jo trods alt træneren, så det ville være for meget at forlange.
Det her er vendepunktet for sæsonen. Barcelona er nu KÆMPE favoritter til at vinde ligaen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 2 måneder siden #3 af asp3200

Steen skrev: Når frygten for at tabe er større end viljen til at vinde. Katastrofal opstilling, og jeg var ikke i tvivl om nederlaget så snart det stod klart at vi spillede 3-5-2/5-3-2. Intet kreativitet. Navas er direkte skyld i nederlaget med hans joke af en målmandsshow. Hvordan kan han placere så skævt er mig ubegribeligt. Derudover er det også ufatteligt at Morata ikke kom ind. Men Zidane er jo trods alt træneren, så det ville være for meget at forlange.
Det her er vendepunktet for sæsonen. Barcelona er nu KÆMPE favoritter til at vinde ligaen.


Enig, men du strammer den med Barcelona... nærmere sevilla;)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 2 måneder siden #4 af Daniel

Steen skrev: Når frygten for at tabe er større end viljen til at vinde. Katastrofal opstilling, og jeg var ikke i tvivl om nederlaget så snart det stod klart at vi spillede 3-5-2/5-3-2. Intet kreativitet. Navas er direkte skyld i nederlaget med hans joke af en målmandsshow. Hvordan kan han placere så skævt er mig ubegribeligt. Derudover er det også ufatteligt at Morata ikke kom ind. Men Zidane er jo trods alt træneren, så det ville være for meget at forlange.
Det her er vendepunktet for sæsonen. Barcelona er nu KÆMPE favoritter til at vinde ligaen.


Hvordan kan Barcelona - i din optik - fra den ene dag til anden lige pludselig være kæmpefavoritter til at vinde ligaen? Er det en bittersød, dum bemærkning eller er det virkelig en sætning ment i ramme alvor?

Real Madrid har hjemmebane mod Atletico Madrid, Sevilla, Barcelona. De eneste drilske stadions, der er tilbage på kalenderen er El Madrigal og San Mamés. Intet er forandret i min optik. Real Madrid er stadig KÆMPE favoritter til at lande guldet i år.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Gribben, ElMadrid, elle44, ChrillRM14, Kimbo, AmorMadrid

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 2 måneder siden #5 af ChrillRM14

Daniel skrev:

Steen skrev: Når frygten for at tabe er større end viljen til at vinde. Katastrofal opstilling, og jeg var ikke i tvivl om nederlaget så snart det stod klart at vi spillede 3-5-2/5-3-2. Intet kreativitet. Navas er direkte skyld i nederlaget med hans joke af en målmandsshow. Hvordan kan han placere så skævt er mig ubegribeligt. Derudover er det også ufatteligt at Morata ikke kom ind. Men Zidane er jo trods alt træneren, så det ville være for meget at forlange.
Det her er vendepunktet for sæsonen. Barcelona er nu KÆMPE favoritter til at vinde ligaen.


Hvordan kan Barcelona - i din optik - fra den ene dag til anden lige pludselig være kæmpefavoritter til at vinde ligaen? Er det en bittersød, dum bemærkning eller er det virkelig en sætning ment i ramme alvor?

Real Madrid har hjemmebane mod Atletico Madrid, Sevilla, Barcelona. De eneste drilske stadions, der er tilbage på kalenderen er El Madrigal og San Mamés. Intet er forandret i min optik. Real Madrid er stadig KÆMPE favoritter til at lande guldet i år.


Real Madrid er det bedste hold i Spanien lige nu, og det ændrer igår ikke på. Det kan godt være, at Barca og Sevilla lugter blod, men sådan som Barca spiller, så kommer de ikke til at indhente os, og spørgsmålet er, om Sevilla egentlig er titeludfordrere, eller om de bare har gang i deres bedste halvsæson i mands minde. Det her var ét nederlag. Et!

Jeg tror, at hvis RM-spillerne og Zidane tænker, som du gør Steen, så har du måske ret ;) Spørger man eksempelvis Barca-fansene, så er de helt sikkert inderst inde grønne af misundelse over vores never-say-never-kultur. Spillet har været bedre i 2017 end store dele af 2016, og med Zidane ved roret, tror jeg ikke på, at vi ser en udkørt og træt trup til april med hans rotationer og mandskabsbehandling. Det alene er vores billet til et mesterskab (se Ancelottis Real Madrid).

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Sidste redigering: 7 år 2 måneder siden ved ChrillRM14.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 2 måneder siden #6 af Matamoro
I 85 minutter lignede det en stensikker sejr. Det kan et par personlige fejl ikke ændre på. Det eneste bekymrende ved kampen er at det endnu engang blev udstillet hvor ringe vores offensiv er uden Bale. Det er nødvendigt at vi skifter ud i angrebet. Ronaldo og Benzema er kontraspillere, men de besidder ikke farten længere. De har aldrig været fremragende i det opbyggende spil. Hvis vi satser vi på at blive et boldbesiddende hold der skaber chancer ved spildominans, så er der brug for Isco og James og ny angriber. Hvis vi satser på omstillinger så er der brug for en raket som Aubaumeyang.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 2 måneder siden #7 af Siempre fiel

Matamoro skrev: I 85 minutter lignede det en stensikker sejr. Det kan et par personlige fejl ikke ændre på. Det eneste bekymrende ved kampen er at det endnu engang blev udstillet hvor ringe vores offensiv er uden Bale. Det er nødvendigt at vi skifter ud i angrebet. Ronaldo og Benzema er kontraspillere, men de besidder ikke farten længere. De har aldrig været fremragende i det opbyggende spil. Hvis vi satser vi på at blive et boldbesiddende hold der skaber chancer ved spildominans, så er der brug for Isco og James og ny angriber. Hvis vi satser på omstillinger så er der brug for en raket som Aubaumeyang.


Nu går jeg ud fra det var samme kamp vi så, men det lignede altså IKKE nogen stensikker sejr i 85 minutter. Inden vi scorer på straffe efter ca 65 minutter, så har vi altså ikke spillet nogen prangende fodboldkamp - enkelte tilløb til noget og et par udmærkede chancer, men nogen stensikker sejr eller blot sejt var vel overhovedet ik åbenlys. Og i de 20 minutter mellem 1-0-scoringen og udligningen lignede det måske nok i sagens natur en sejr fordi vi jo var kommet foran og fordi Sevilla jo ik havde det vilde at byde ind med imod vores defensive opstilling - men jeg var i hvert fald OVERHOVEDET ik sikker på sejr og var i hvert fald ik det mindste overrasket ovr at vi ik holder hjem for vi blir næsten altid uhyggeligt passive når vi forsøger at holde et resultat hjem og så sker der bare det der skete igår. Så i hvilken kamp det lignede en stensikker sejr i 85 minutter det vil jeg lade stå uvist hen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 2 måneder siden #8 af Dios

Matamoro skrev: I 85 minutter lignede det en stensikker sejr. Det kan et par personlige fejl ikke ændre på. Det eneste bekymrende ved kampen er at det endnu engang blev udstillet hvor ringe vores offensiv er uden Bale. Det er nødvendigt at vi skifter ud i angrebet. Ronaldo og Benzema er kontraspillere, men de besidder ikke farten længere. De har aldrig været fremragende i det opbyggende spil. Hvis vi satser vi på at blive et boldbesiddende hold der skaber chancer ved spildominans, så er der brug for Isco og James og ny angriber. Hvis vi satser på omstillinger så er der brug for en raket som Aubaumeyang.


Nævn en angriber som er bedre end Benzema i det opbyggende spil, og samtidig scorer flere mål end ham?

Hvornår mener du helt præcist vores offensiv uden Bale har fejlet? Igår var en kamp, hvor vi omstillede os, hvor vi satsede defensivt, som gik udover offensiven. Vi lider mere under skader til Isco og James end Bale.

Det er alt for unuanceret. Det er ikke enten eller, men et hold i rivende udvikling, som skal kunne mestre det hele. Vi kan ikke stå så kompakt på hjemmebane imod Granada, men på få udebaner i ligaen samt Chl, så er det en kæmpe fordel. Derfor giver det ikke mening, at låse sig fast på en bestemt spillemåde. Vi skal have spillere som kan omstille sig, og det kan en Bale f.eks. vis ikke. Han er kun god, hvis vi står dybt i banen og lever på omstillinger. Benzema og Ronaldo kan omstille sig, om end Benzema er for svingende og Ronaldo er faldet enormt i niveau.
En Ronaldo for et par år tilbage havde scoret på Benzema's frispilning i feltet. Han havde enten scoret eller lavet en perfekt aflevering til Benzema, da de var 2 imod 1 i straffesparksfeltet, og han havde rundet forsvarspilleren omkring straffesparksfeltet i stedet for at blive tørret og appellere for et starffespark.

Vores offensiv er fremragende uden Bale, hvis der bliver spillet med Isco eller James i stedet for. Vi har set det utallige af gange nu. De 2 bedste Real Madrid perioder, hvor holdet har spillet bedst, eller hvor det lader til holdet er i bedst forfatning indenfor de senere år, der har Bale været skadet. Vi så det under Ancelotti og nu under Zidane. Begge gange har det været Isco eller James, som har fået en rolle som passede dem i Bale's fravær, og under Ancelotti der spillede de begge, som nok må betegnes for det bedste fodbold Real Madrid har spillet siden 03.

Jeg siger ikke, at Bale ikke er god. Jeg siger bare, at Real Madrid fungere langt bedre uden ham. Han har visse kvaliteter som kan være afgørende, men holdet virker langt mere homogent uden ham, fordi der kommer et andet flow i spillet når vi har bolden.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jaken

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 2 måneder siden #9 af ChrillRM14

Dios skrev:

Matamoro skrev: I 85 minutter lignede det en stensikker sejr. Det kan et par personlige fejl ikke ændre på. Det eneste bekymrende ved kampen er at det endnu engang blev udstillet hvor ringe vores offensiv er uden Bale. Det er nødvendigt at vi skifter ud i angrebet. Ronaldo og Benzema er kontraspillere, men de besidder ikke farten længere. De har aldrig været fremragende i det opbyggende spil. Hvis vi satser vi på at blive et boldbesiddende hold der skaber chancer ved spildominans, så er der brug for Isco og James og ny angriber. Hvis vi satser på omstillinger så er der brug for en raket som Aubaumeyang.


Nævn en angriber som er bedre end Benzema i det opbyggende spil, og samtidig scorer flere mål end ham?

Hvornår mener du helt præcist vores offensiv uden Bale har fejlet? Igår var en kamp, hvor vi omstillede os, hvor vi satsede defensivt, som gik udover offensiven. Vi lider mere under skader til Isco og James end Bale.

Det er alt for unuanceret. Det er ikke enten eller, men et hold i rivende udvikling, som skal kunne mestre det hele. Vi kan ikke stå så kompakt på hjemmebane imod Granada, men på få udebaner i ligaen samt Chl, så er det en kæmpe fordel. Derfor giver det ikke mening, at låse sig fast på en bestemt spillemåde. Vi skal have spillere som kan omstille sig, og det kan en Bale f.eks. vis ikke. Han er kun god, hvis vi står dybt i banen og lever på omstillinger. Benzema og Ronaldo kan omstille sig, om end Benzema er for svingende og Ronaldo er faldet enormt i niveau.
En Ronaldo for et par år tilbage havde scoret på Benzema's frispilning i feltet. Han havde enten scoret eller lavet en perfekt aflevering til Benzema, da de var 2 imod 1 i straffesparksfeltet, og han havde rundet forsvarspilleren omkring straffesparksfeltet i stedet for at blive tørret og appellere for et starffespark.

Vores offensiv er fremragende uden Bale, hvis der bliver spillet med Isco eller James i stedet for. Vi har set det utallige af gange nu. De 2 bedste Real Madrid perioder, hvor holdet har spillet bedst, eller hvor det lader til holdet er i bedst forfatning indenfor de senere år, der har Bale været skadet. Vi så det under Ancelotti og nu under Zidane. Begge gange har det været Isco eller James, som har fået en rolle som passede dem i Bale's fravær, og under Ancelotti der spillede de begge, som nok må betegnes for det bedste fodbold Real Madrid har spillet siden 03.

Jeg siger ikke, at Bale ikke er god. Jeg siger bare, at Real Madrid fungere langt bedre uden ham. Han har visse kvaliteter som kan være afgørende, men holdet virker langt mere homogent uden ham, fordi der kommer et andet flow i spillet når vi har bolden.


I forhold til Ronaldo: Tror ligesom dig netop, at det hele ligger i, at man skal sørge for ikke at kræve, at Ronaldo skal ud og udfordre for mange forsvarspillere, for det er han ikke god nok til mere. Har han en 10'er bag sig og måske en Bale, så "bliver" Ronaldo rigtig god. Det håber jeg, Zidane tager for øje, når han bruger Ronaldo resten af sæsonen.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 2 måneder siden #10 af Dios
ChrillRM14 skrev:

I forhold til Ronaldo: Tror ligesom dig netop, at det hele ligger i, at man skal sørge for ikke at kræve, at Ronaldo skal ud og udfordre for mange forsvarspillere, for det er han ikke god nok til mere. Har han en 10'er bag sig og måske en Bale, så "bliver" Ronaldo rigtig god. Det håber jeg, Zidane tager for øje, når han bruger Ronaldo resten af sæsonen.


Kan du ikke forklare mig hvad Bale skulle bidrage med, som ville gøre Ronaldo bedre? Jeg vil vitterligt godt forstå, hvorfor så mange Real Madrid fans mener Bale er en af de bedste i verden, eller i det hele taget i Real Madrid. For mig at se, så er han det absolut svageste led i hele start 11'eren. Alle alternativer til vores start 11'er er dårligere end de startende. Undtagen på den højrekant, hvor jeg synes James har været et langt bedre aktiv, eller som man gjorde imod Granada, hvor Isco spillede som decideret 10'er med en fri rolle. Til fælles er, at det netop er Bale´s plads på holdet, hvor alternativerne er bedre.

Jeg ved godt alle vil gøre Benzema til syndebuk, fordi han er ligeså doven som Bale, men hvad er det som gør Bale til et større aktiv for Real Madrid end f.eks. Benzema? Langt de fleste statistikker fortæller jo en helt anden historie. Benzema er virkelig blevet gjort til syndebuk denne her sæson, og jeg ser ham også erstattet med Dybala, fordi han er for ustabil. Et hurtigt kig på statistikkerne, så er Benzema jo bedre til alt denne sæson, og faktisk er han det hver år. Det er den hetz jeg ikke forstår, for hvor er det saglige grundlag for at kører den hetz? Jeg bliver ofte beskyldt for at kører en hetz på Bale, men år efter år, så er han den af BBC som klarer sig absolut dårligst.
De 2 eneste argumenter jeg har hørt, som skulle tale til Bale's fordel er fra Pelle og BBB. Det ene er mere vanvittigt end det andet synes jeg. Bale har bedre løb end Benzema, og hvis alle skulle løbe, så ville Bale også løbe mere. Det er jo så useriøst som noget kan være, og der er jo ikke belæg for noget som helst. Sorry BBB, men den sætning får mig sgu til at le hvergang jeg tænker på den hehe :D

Indlægget var på ingen måder tænkt på at skulle starte 3. verdenskrig, men jeg mangler vitterligt forståelse, eller saglig opbakning af subjektive holdninger. Jeg kender vitterligt ingen som mener Bale er så god, som jeg fortæller flertallet herinde mener. Jeg har kun en kammerat som vil have Bale til sin klub. Han er dog også United fan, så her ville selv Faubert være stjernen på holdet :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 2 måneder siden #11 af Matamoro
Indrømmet at det var upræcist formuleret. Real Madrid var ikke på vej mod en stensikker sejr i 85 minutter. Men de spillede godt i 85 minutter. Oftest når Real Madrid møder Sevilla stiller de offensivt op, hvilket giver en 50/50 kamp med masser af mål i begge ender. I stedet vælger Zidane ganske klogt at forsøge at kvæle Sevillas offensiv med en stram defensiv, hvilket skulle suppleres med et par kontramål til os. Dette skete ikke fordi Ronaldo og Benzema ikke er gode nok. Jeg vil gerne give Zidane ros for et klogt taktisk oplæg som var fem minutter fra at lykkes. Med hensyn til Bale forstår jeg ikke denne modvilje mod at anerkende hans åbenlyse kvaliteter. Der findes ganske få spillere i verden som ikke er afhængige af holdet for at kunne levere mål og chancer. Bale er en sådan spiller. Han er så overlegen i luftspillet at uanset hvordan Real Madrid spiller, vil han være en trussel over for modstanderen. Han er så farlig på omstillinger at ethvert hold der møder ham bliver nødt til at trække lidt bremsen når de angriber. Han er så overlegen i mand mod mand situationerne på fløjene at ethvert modstanderhold skal have to mand på ham når han løber mod baglinjen. Desuden har han også vist at han besidder en fremragende teknik, et godt overblik, knivskarpe indlæg og et farligt skud fra distancen. Jeg mindes adskillige situationer hvor han indgår i fantastisk samspil med Ronaldo, Benzema og Lucas og ligeledes mange situationer hvor han ene mand afdribler to-tre modstandere for at spille Ronaldo eller Benzema fri. Jeg kan slet ikke forestille mig Ronaldo eller Benzema afdrible flere modstandere på samme måde som Bale.
Men det er rigtigt at han ikke er tiqui-taka spiller. Gudskelov for det. Jeg har aldrig forstået dem der gerne vil have Real Madrid til at spille liegsom Barca.
Sidste redigering: 7 år 2 måneder siden ved Matamoro.
Følgende bruger(e) sagde tak: Sebberg

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 2 måneder siden #12 af Sebberg

Dios skrev: ChrillRM14 skrev:

I forhold til Ronaldo: Tror ligesom dig netop, at det hele ligger i, at man skal sørge for ikke at kræve, at Ronaldo skal ud og udfordre for mange forsvarspillere, for det er han ikke god nok til mere. Har han en 10'er bag sig og måske en Bale, så "bliver" Ronaldo rigtig god. Det håber jeg, Zidane tager for øje, når han bruger Ronaldo resten af sæsonen.


Kan du ikke forklare mig hvad Bale skulle bidrage med, som ville gøre Ronaldo bedre? Jeg vil vitterligt godt forstå, hvorfor så mange Real Madrid fans mener Bale er en af de bedste i verden, eller i det hele taget i Real Madrid. For mig at se, så er han det absolut svageste led i hele start 11'eren. Alle alternativer til vores start 11'er er dårligere end de startende. Undtagen på den højrekant, hvor jeg synes James har været et langt bedre aktiv, eller som man gjorde imod Granada, hvor Isco spillede som decideret 10'er med en fri rolle. Til fælles er, at det netop er Bale´s plads på holdet, hvor alternativerne er bedre.

Jeg ved godt alle vil gøre Benzema til syndebuk, fordi han er ligeså doven som Bale, men hvad er det som gør Bale til et større aktiv for Real Madrid end f.eks. Benzema? Langt de fleste statistikker fortæller jo en helt anden historie. Benzema er virkelig blevet gjort til syndebuk denne her sæson, og jeg ser ham også erstattet med Dybala, fordi han er for ustabil. Et hurtigt kig på statistikkerne, så er Benzema jo bedre til alt denne sæson, og faktisk er han det hver år. Det er den hetz jeg ikke forstår, for hvor er det saglige grundlag for at kører den hetz? Jeg bliver ofte beskyldt for at kører en hetz på Bale, men år efter år, så er han den af BBC som klarer sig absolut dårligst.
De 2 eneste argumenter jeg har hørt, som skulle tale til Bale's fordel er fra Pelle og BBB. Det ene er mere vanvittigt end det andet synes jeg. Bale har bedre løb end Benzema, og hvis alle skulle løbe, så ville Bale også løbe mere. Det er jo så useriøst som noget kan være, og der er jo ikke belæg for noget som helst. Sorry BBB, men den sætning får mig sgu til at le hvergang jeg tænker på den hehe :D

Indlægget var på ingen måder tænkt på at skulle starte 3. verdenskrig, men jeg mangler vitterligt forståelse, eller saglig opbakning af subjektive holdninger. Jeg kender vitterligt ingen som mener Bale er så god, som jeg fortæller flertallet herinde mener. Jeg har kun en kammerat som vil have Bale til sin klub. Han er dog også United fan, så her ville selv Faubert være stjernen på holdet :)


Du er sgu nået nye højder, Dios. Jeg er - ikke overraskende - fuldkommen uenig med dig.

Lad os tage den fra en ende. Du skriver: "De 2 bedste Real Madrid perioder, hvor holdet har spillet bedst, eller hvor det lader til holdet er i bedst forfatning indenfor de senere år, der har Bale været skadet"

WRONG. I denne sæson har vi spillet én kamp, hvor fans og omverdenen var ellevilde. En såkaldt magtdemonstration. 3-0 på Vicente Caldéron. Hvem var ikke med der? Det var Benzema - sjovt nok.

Du spørger, hvad Bale bidrager med. Så du kampen i går? Han bidrager netop med det, som Ronaldo og Benzema failede fuldstændigt med i går. Fart (vel og mærke med bolden), gennembrudsstyrke og den dybe trussel. I går var netop et klart svar på, hvorfor vi mangler Bale så meget i sådan en kamp, så jeg er også lidt forundret - måske nærmere målløs - over, at du smider sådan et indlæg op i dag.

I Ronaldo har vi en afdanket offensiv spiller, der vitterligt ikke kan andet end at score mål mere. Det er naturligvis også essentielt, men kampen i går var godt nok et lavpunkt for vores portugiser, der jo helt seriøst ikke kan noget som helst mand til mand mere. Så har vi Benzema, der har en udmærket teknik, men som er så sløv i betrækket, at det halve kunne være nok.

Det duer ikke. Eller jo - det duer, når vi møder Granada på hjemmebane, som sejler rundt og stiller sig helt ned. Dér er Benzema stærkere end Bale, da waliseren til tider har det svært i de små rum. Til gengæld er han et LANGT vigtigere aktiv end både Ronaldo og Benzema i de kampe, hvor vi oplever et højt pres. Hvad er det så for nogle kampe? Jo, det er alle kampene mod top 6 og de store CHL-kampe. Sagt med andre ord - de vigtige kampe. Dem, som vi i mange sæsoner har tabt mesterskaber på. Vi skal sgu nok slå Granada, Leganes og Eibar. Det er kampe som i går, der giver os et mesterskab, og jeg tør godt æde min gamle hat på, at vi havde vundet den kamp i går, hvis det hed Bale-Ronaldo eller Bale-Benzema i stedet for Benzema-Ronaldo.

Så for at koge mit svar ind. Du spørger: hvorfor Bale? Fuck statistik og fuck 'bedre løb'. Nej, han skal være inde, fordi han har nogle kvaliteter, som resten af vores hold slet ikke har. Han er direkte, han har fart med bolden, han er en trussel på distancen, han er en trussel i det dybe rum og han er suveræn mand til mand. Kvaliteter, som er abnormt nødvendige, når vi møder et hold, der tør at komme med et højt pres.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel, Tohmaldo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce