Optakt: På pointjagt i Pamplona

7 år 1 måned siden #1 af Administrationen

Sådan så det ud i opgøret mod Osasuna i efteråret. En gentagelse vil være kærkommen.

Der er få steder i Spanien, hvor man hader Real Madrid mere end i Pamplona og derfor venter der en svær kamp for Zidanes tropper i aftenens udekamp mod bundproppen Osasuna.

Stiller man de to hold op over for hinanden, så kan man ikke komme i tanker om noget, hvor Osasuna kan overgå Real Madrid, men det skulle da lige være den indædte vilje til at kæmpe til det sidste, når arvefjenden kommer på besøg og man kan regne med fuld opbakning på Reyno de Navarra.

For Real Madrid er kampen vigtig. Man vil gerne gå ind til de vitale CL-kampe med visheden om, at man fastholder førstepladsen i LaLiga, samtidig med at man får fjernet noget af den tvivl, som har været omkring holdet i januar måned, hvor spillet bestemt ikke var prangende og hvor resultaterne ikke bare kom af sig selv.

Zidane kan glæde sig over, at der er ved at være masser af ledige pladser på skadesbænken, hvor kun Gareth Bale sidder tilbage, men også han er i gang med at snøre støvlerne og forventes snart i kamp. Men den franske træner må glæde sig over, at stort set hele defensiven er klar igen, samt at Luka Modric kan komme i kamp på den centrale midtbane.

Men så er der naturligvis problemerne med offensiven, hvor især Benzema er udskældt i øjeblikket, men klubbens tro på den franske angriber er usvækket og han får sandsynligvis en ny chance i front i aften, hvor det også vil være vigtigt, at han høster lidt selvtillid.

Begge hold kan se frem til at spille på et nylagt græstæppe, hvilket umiddelbart også er en stor fordel for Real Madrid.

Osasunas forventede hold: Sirigu, Fuentes, Oier, Vujadinovic, Tano, Jaime Romero, Causic, Fausto Tienza, Berenguer, Sergio León, Oriol Riera.

Real Madrids forventede hold: Keylor Navas, Nacho, Ramos, Varane, Marcelo, Casemiro, Kovacic, Isco, Lucas Vázquez, Cristiano Ronaldo, Benzema.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 måned siden #2 af JimmyBroe
Et hurtig overblik? Jeg har været i byen med konen og er derfor gået glip af første halvleg. 1-1? Er det helt skidt eller hvordan ser det ud?

Jeg er her stadig XOXO

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 måned siden #3 af JimmyBroe
Stop mig selv. jeg var lidt hurtig på aftrækkeren. Kan læse mig til at vi ikke gør det skide godt...

Jeg er her stadig XOXO

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 måned siden #4 af Zyconith
Forfærdelig kamp...

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 måned siden #5 af JimmyBroe

Zyconith skrev: Forfærdelig kamp...


Ja, det er virkelig ikke kønt.

ISCOOOO❤

Jeg er her stadig XOXO

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 måned siden #6 af asp3200
Katastrofe kamp. Jeg får det fysisk dårligt af at se benzema, tænk at den dag er kommet hvor jeg slår væk fra en madrid kamp og slår over på tv2 news.

Fy for den...
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon, JimmyBroe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce