Benzema: fansene er med mig nu

7 år 1 måned siden #1 af Grande Sergio
Efter gårsdagens intense opgør, hvor Benzema, trods flere store afbrændere, spillede en udmærket kamp med et mål til følge, er selvtilliden nu tilbage. Målet betød sågar, at Benzema nu er den franskmand i Champions League historien med flest mål.

Real Madrid-angriberen scorede for første gang efter hele seks kampe, hvor spillet ligeledes har været tæt på skandaløst, og Benzema forstår eftersigende selv kritikken.

Efter kampen sagde franskmanden følgende: ”Jeg er stolt af det arbejde, jeg lægger for dagen, og jeg er meget glad” inden han fortsatte: ”Jeg har ofret meget, men nu føler jeg mig glad, og jeg tror, det kom til udtryk på banen. Fansene er også med mig nu, hvilket er utrolig vigtigt for min selvtillid.”

Benzema er således ikke bekymret: ”Nogle gange scorer man mål, andre gange gør man ikke, og nogle gange bliver man kritiseret, men jeg tror, det er normalt”.

Jamen, lad det da endelig komme til udtryk på banen! Energien er vist blevet lagt i Instagram-profilen på det seneste.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 måned siden #2 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Benzema: fansene er med mig nu
Selvtilild kan være en afgørende faktor for angribere til at præstere.
Lad os håbe at Benzema har fundet den frem og han hæver niveauet flere kampe af gangen nu.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce