Bedømmelse af truppen mod Villarreal

7 år 1 måned siden #13 af Administrationen
Karakteren "0" tæller ikke med i beregningen af gennemsnit - hverken for den enkelte spiller eller hele holdet.
Ved ikke hvordan beregningen i regnearket håndterer dette...
/Torben

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 måned siden #14 af Sebberg
@Dios

"Isco vs Villarreal ran 6.1km, 1.5 less than Benzema (7.6) Isco played 32 minutes, Benzema, 77."
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, RJ

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 måned siden #15 af RJ

Sebberg skrev: @Dios

"Isco vs Villarreal ran 6.1km, 1.5 less than Benzema (7.6) Isco played 32 minutes, Benzema, 77."


Skræmmende på så mange niveauer. Zidane bliver simpelthen nødt til at træde i karakter nu.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 måned siden #16 af Dios

Sebberg skrev: @Dios

"Isco vs Villarreal ran 6.1km, 1.5 less than Benzema (7.6) Isco played 32 minutes, Benzema, 77."


Sidst vi skrev sammen var det om de rigtige løb. Nu så jeg kun Benzema være i 2 aggressive pres, hvor han erobrede bolden og skabte nogle farlige situationer.

Jeg så ikke andre fra BBC ;D

I øvrigt, så er det bare endnu en grund til hvorfor Isco burde være en af de første på holdkortet. Han besidder alle de kvaliteter holdet mangler, men han er ikke bange for at tage arbejdshandskerne på, og han er garant for mange flotte meter.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 7 år 1 måned siden ved Dios.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 måned siden #17 af Brylle

Administrationen skrev: Karakteren "0" tæller ikke med i beregningen af gennemsnit - hverken for den enkelte spiller eller hele holdet.
Ved ikke hvordan beregningen i regnearket håndterer dette...
/Torben

Så kan jeg virkelig ikke se problemet i blot at give et par spillere karakterer, hvis man føler, at de ikke er til at vurdere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce