Piqué med klassisk Piqué-tweet

7 år 1 måned siden #13 af DarioGomez
Vi har det fint med Barcelona-fans herinde - når de altså har nosser nok til at bekende kulør. Det andet er for pinligt, og under vores accept-niveau. #adjø

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 måned siden #14 af BBB
Besvaret af BBB på emne Piqué med klassisk Piqué-tweet

Friisen skrev: Igen bliver bolden skubbet videre, og fordi andre klubber gør også... Min pointe er: hvorfor ikke bare lade være med at give "gaverne"? - Jeg synes det ledelsesmæssigt er decideret dumt, når man dermed indirekte giver medierne noget at skrive om...


Jeg mener ikke, at den bliver skubbet videre. Det er bare et større problem end Real Madrid. Vi kan da godt blive enige om, at Real Madrid vil holde sin sti mest ren, hvis de aldrig gav gaver væk - hverken til dommere eller hjælpearbejde efter katastrofer. Den ene vil blive opfattet som bestikkelse, og det andet er en måde at få en bedre markedsværdi samt skabe sympati for klubben.

Hvis klubben ikke gør noget ulovligt, så har jeg ikke noget problem med at alle dommere, der kommer til hovedstaden får et Real Madrid-halstørklæde eller lignende. Så længe alle behandles ens kan klubben reelt gøre hvad den vil, så længe det er inden for lovens rammer.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 måned siden #15 af DarioGomez
Vi kører benhård censur - mest fordi vi holder med falangen, og fordi Franco stadig styrer Spanien (og vores hjemmeside). NÅ!

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 måned siden #16 af 2:18
Besvaret af 2:18 på emne Piqué med klassisk Piqué-tweet

DarioGomez skrev: Vi har det fint med Barcelona-fans herinde - når de altså har nosser nok til at bekende kulør. Det andet er for pinligt, og under vores accept-niveau. #adjø

Er det ikke almindelig kutyme at man får en advarsel eller en henstilling inden man bliver bortvist - virker lidt hårdt. Måske er det bare mig..
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 måned siden #17 af madrid2000

2:18 skrev:

DarioGomez skrev: Vi har det fint med Barcelona-fans herinde - når de altså har nosser nok til at bekende kulør. Det andet er for pinligt, og under vores accept-niveau. #adjø

Er det ikke almindelig kutyme at man får en advarsel eller en henstilling inden man bliver bortvist - virker lidt hårdt. Måske er det bare mig..


Hvad blev han bannet for? For ikke at anerkende at han er Barca fan? Eller er jeg gået glip af noget.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce