Madridista.dks brugere kårer månedens spiller

7 år 1 måned siden #1 af AmorMadrid

 

Isco var Real Madrids bedste spiller i februar ifølge brugerne på madridista.dk

Efter hver kamp får brugerne lov til at give karakterer til spillerne, og samlet set har Isco formået at imponere mest i løbet af måneden. Han endte med et gennemsnit på 4,0 på en skala fra 1-5. Det er det hidtil højeste snit, som nogen spiller har opnået i denne sæson.

I løbet af måneden samlede Isco 2 MOTM sammen, i kampene mod Villareal og Espanyol i ligaen.
I alt blev der spillet 5 kampe i februar, og de tre andre MOTMs gik til Ronaldo, Carvajal og Keylor Navas.
Kovacic fører stadig konkurrencen med flest MOTM i sæsonen, han har nemlig 5. Isco, Morata og Ronaldo ligger dog lige i hælene på ham med 4.

Isco blev sikkert månedens spiller foran Carvajal og Morata, som begge endte måneden flot med et snit på 3,4.
Morata har undtaget december, ligget bedre end Benzema alle månederne siden sæsonstart i august, og februar var ingen undtagelse, hvor Benzema endda endte med at ligge i bunden af bedømmelserne, lige over Danilo...
Måske det var på tide med nyt blod på 9’er-positionen?

Ronaldo havde sin hidtil bedste måned, og formåede for første gang at få et snit på over 3, som også bliver betegnet som karakteren ”godkendt”. Derudover lå han med et snit på 3,1 også over holdets samlede snit på 2,9.

Isco fører nu samlet set over hele sæsonen, efter en måned hvor han har slået Kovacic af tronen. Isco har et snit på 3,27 mod Kovacic’ på 3,24. Burde man bryde den traditionelle midtbane-trio, og i stedet søge mod de unge Isco og Kovacic, som i den grad har bevist, at de kan løfte opgaven?

Idealopstillingen for februar:

 

Kilde: goo.gl/5sSu3b


"Maybe they hate me because I'm too good" - Cristiano Ronaldo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 måned siden #2 af Robot

Burde man bryde den traditionelle midtbane-trio, og i stedet søge mod de unge Isco og Kovacic, som i den grad har bevist, at de kan løfte opgaven?


Jeg mener at huske, at Casemiro, Modric og James alle sad ude med skader i midten af oktober, hvorfor Zidane, tildels som konsekvens heraf, spillede konstellationen Kovacic - Kroos - Isco konsekvent i 4-5 kampe indtil Kroos blev skadet, nærmest samtidig med Modric tilbagevenden, og den flotte 3-0 sejr over Atletico Madrid på Vicente Calderon. Jeg husker især et fantastisk samarbejde mellem spillerne på midtbanen i vores presspil, i en sådan grad at Casemiro's skade gik relativt ubemærket hen, og jeg husker en meget mere gennembrudsstærk midtbane som spillede mere gennem midten end mod kanterne. Foruden udekampen Cultural Leonesa leverede holdet vidst også sæsonens største udesejre i den periode med en 4-1 sejr over Alavos og 6-1 detroniseringen af Real Betis.

Jeg håber og tror på Zidane ikke har glemt det, og glæder mig meget til at se samarbejdet mellem de tre!
Sidste redigering: 7 år 1 måned siden ved Robot.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 måned siden #3 af Neye
4-2-3-1 er efter min mening den rigtige løsning. Vi har simpelthen ikke råd til at have 3 angribere, der ikke er en del af midtbanekæden når modstanderen har bolden.

Det er fortjent at Isco bliver månedens spiller. Han har udviklet sig meget og er fået højnet sit bundniveau en del. Det er heller ikke længere kun magi med bolden han leverer men bidrager også med en del rugbrødsarbejde for holdet.. Han er dog stadig ung og han vil som alle andre unge spiller også have kampe der går knap så godt, men for at hæve bundniveauet hos unge spillere, kræves der spilletid. Så det handler meget om at Zidane giver de unge spillere den tillid der skal til og det har Isco haft alt for lidt af i denne sæson. Så godt hvis det er ved at ændre sig. Han kan blive en af de helt store midtbanegeneraler i de kommende år. Synes det står tydeligere end nogensinde før.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 måned siden #4 af nono
Man skulle tro at Zidane læste Madridista.dk med aftenens startopstilling der, bortset fra Sergio Ramos, afspejler brugernes "månedens hold":

Keylor Navas - Carvajal, Nacho, Sergio Ramos, Marcelo - Isco, Kovacic, Kroos - Bale, Morata og Cristiano Ronaldo.
Følgende bruger(e) sagde tak: ChrillRM14

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 måned siden #5 af ChrillRM14

nono skrev: Man skulle tro at Zidane læste Madridista.dk med aftenens startopstilling der, bortset fra Sergio Ramos, afspejler brugernes "månedens hold":

Keylor Navas - Carvajal, Nacho, Sergio Ramos, Marcelo - Isco, Kovacic, Kroos - Bale, Morata og Cristiano Ronaldo.


Vi er jo trods alt ved at blive kåret til Danmarks bedste fanside ;)

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 måned siden #6 af Vinícius
Mateo, Toni og Francisco - det lyder som en frygtindgydende Italiensk gangster-bande. Lad bare modstanderne få den fornemmelse!

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum