Spanske medier: Florentino Pérez vil hente Monchi

7 år 2 uger siden #1 af Administrationen

Flere spanske medier melder i dag, at Florentino Pérez er i kontakt med Monchi om at komme til klubben fra den kommende sæson.

Sevillas succesfulde sportsdirektør har i flere omgange været på vej væk fra Andalusien, hvor blandt andet Manchester United og AS Roma har været meldt voldsomt interesserede, men det er aldrig mundet ud i en aftale.

Florentino Pérez står foran et præsidentvalg til sommer, som han ikke forventes at få problemer af nogen art med at vinde, men han ønsker at tilføre klubbens sportslige ledelse nye impulser og her anser han Monchi for at være det oplagte valg.

Monchi har i Sevilla stået bag flere handler, som siden har udviklet sig til regulære guldgruber for klubben i form af videresalg og det er klart, at han vil få en anden rolle i Real Madrid, men han skal angiveligt være klar til at påtage sig denne store udfordring.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 2 uger siden #2 af RJ
Hvis det her er sandt - og bliver gennemført - så kunne det meget vel være det bedste, der er sket i Real Madrid i meget lang tid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 2 uger siden #3 af BBB

RJ skrev: Hvis det her er sandt - og bliver gennemført - så kunne det meget vel være det bedste, der er sket i Real Madrid i meget lang tid.


Eller den mest forkerte strategiske ansættelse, som man kan foretage sig.

Han et vant til at arbejde i et miljø, der er ekstremt fjernt fra Real Madrid. Vi køber ikke unge spillere, som vi kan udvikle. Vi køber produkter, der er 95% færdige.
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 2 uger siden #4 af RJ

BBB skrev:

RJ skrev: Hvis det her er sandt - og bliver gennemført - så kunne det meget vel være det bedste, der er sket i Real Madrid i meget lang tid.


Eller den mest forkerte strategiske ansættelse, som man kan foretage sig.

Han et vant til at arbejde i et miljø, der er ekstremt fjernt fra Real Madrid. Vi køber ikke unge spillere, som vi kan udvikle. Vi køber produkter, der er 95% færdige.


Jeg ser ligeså meget Monchi som manden, der kan spotte hvordan man bygger et homogent hold, hvor alle arbejder i samme retning. Samtidig ser jeg det her, hvis det er sandt, som et tegn fra Perez om, at han vil træde et skridt tilbage og overlade det sportslige til andre mere kompetente personer. Det kan være ren ønsketænkning. Personligt har jeg længe håbet på en sportsdirektør i Real, og jeg kan ikke komme i tanke om mange, der er mere kvalificerede end Monchi.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 2 uger siden #5 af Madrid777
Det havde jeg virkelig aldrig tænkt om Perez endelig noget godt for RealMadrid, men lad os nu se. Det er jo ikke på nogen måde bekræftet nu.
Sidste redigering: 7 år 2 uger siden ved Madrid777.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 2 uger siden #6 af Indkast
Florentino der sagde for et stykke tid siden at typer som Monchi ikke var værd at spilde tid på, fordi det krævede ikke en sportsdirektør for at købe de bedste i verden.

Men skulle Florentino komme på rette spor, så er det lige den forandring klubben mangler.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce