Optakt: Betis besøger Bernabeu

7 år 2 uger siden #97 af El Siete

LukasModrik19 skrev:

El Siete skrev: [

Det er også sat lidt på spidsen, lidt overdrivelse, for selvfølgelig har vi en aktie i vores egen succes, jeg synes bare ikke vi skal stille os tilfredse med vores eget spil, og påstå at det kører skidegodt, taget spillermaterialet in mente. Resultaterne maskerer bare problemerne, og hellere tage fat i dem end tabe det hele på gulvet om et par måneder.
Og Atletico og Barcelona har da snublet mere end almindeligt, det må du da give mig.

Jeg vil nu vove at påstå at folk vil have mere end 'bare' trofæer i Real Madrid


Enten kan man sige at resultaterne maskerer det dårlige spil; eller også kan man sige at det dårlige spil maskerer resultaterne ...


Ja, det kommer jo an på perspektivet; er glasset halvtomt eller halvfuldt :)

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 2 uger siden #98 af RJ
Besvaret af RJ på emne Optakt: Betis besøger Bernabeu
Indlæggene fra de spanske journalister her til morgen siger jo det hele.

Og må jeg i øvrigt rose redaktionen for endnu engang at præsentere disse banner-nyheder. Det er skønt!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 2 uger siden #99 af Dios
Besvaret af Dios på emne Optakt: Betis besøger Bernabeu
Jeg er på ingen måder tilfreds, men alligevel synes jeg Zidane er ved at få sat sine spillere op til en klar strategi. At de så ikke magter at udfører den mere end 20 min. af gangen er jo ligeså meget spillernes ansvar så som trænerens. Hvis vi ser tilbage på de seneste 4-6 kampe, så har der været momenter i mange af kampene, hvor vi løber meget mere, der er mere bevægelighed og et forholdsvis aggressivt genpres samtidig med, at vi rent faktisk prøver at kombinere igennem midten.
Ikke at der ikke er store mangler, for det er der i den grad, men jeg har især efterlyst og savnet en klar idé fra Zidane's side af, hvordan han vil forme spillet. Jeg synes det er positivt, og dejligt opløftende endelig at se lidt fremskridt i spillet. Jeg kan heller ikke huske hvornår vores hold nogensinde har løbet flere kilometer end modstanderholdet, men det lykkedes jo imod Eibar.

Kampen igår synes jeg viste 3 ting.
1. Isco var fremragende, og afgørende da Real Madrid styrede showet. Alt spil gik igennem ham, og han satte utrolig mange angreb igang, og spillede i mellemrummet hvor han var bedst. Da Real Madrid ikke kontrollerede længere, der søgte Isco længere ned i banen for at modtage bolden, og det gjorde ham dårlig og ufarlig.
2. Vi manglede oprydderen! Kroos og Modric kan ikke løse opgaven alene, og det gør dem begge langt dårligere end de er. Kroos blev presset i situationer, hvor han smed utrolig mange dumme bolde væk, fordi sikkerheden ikke var bag ham. Modric er desværre en skygge af sig selv, men synes klart der var bedring med ham igår. Jeg håber inderligt Zidane snart vælger den lidt mere vovede opstilling med en 6'er, 8'er og 10'er. Vovede er den, fordi Modric eller Kroos skal en tur på bænken.
3. Morata. Han viste igen igår hvorfor han ingen fremtid har i Real Madrid. Konstant usynlig, og tilbød sig ikke rigtig på nogen måde. Hverken i feltet eller i det opbyggende spil.

Ramos skal også nævnes, for det er simpelthen så vanvittigt det han har gang i. Jeg er seriøst målløs, men hvor er den mand dog fantastisk. Mindre fantastisk i hans defensive arbejde, men fandens fantastisk for Real Madrid.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: LukasModrik19

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 2 uger siden #100 af R7CR7GB11
@LukasModrik

Devejegik kampen i dag virker mig bare endnu skarpere og mere energisk end Eibar-kampen - forskellen er såmænd egentlig kun at vi i Eibar-kampen får scoret tidligt. Hvis vi havde scoret tidligt i aften, havde vi set samme opvisning.


Lige hurtigt offtopic, men den her er simpelthen for god til, at jeg kan lade den vaere.
"Devejeik" som i "det ved jeg ikke" som i "jeg ved ikke rigtig hvorfor"? :-D
Aldrig nogensinde har jeg set det paa skrift foer. Haha. Du maa naesten vaere fynbo???

OT:
Ramos maa efterhaanden vaere en serioes kanditat til at vinde Ballond d'Or, afhaengigt af titelhoest.
Skulle det ske, at vi vinder baade ligaen og Champions League maa han simpelthen vaere helt oppe paa hoejde med, hvis ikke foran den Catalonske dvaerg.

I den lidt mere negative ende er jeg godt nok skuffet over kampen i gaar, taget i betragtning hvor glad jeg blev da jeg saa opstillingen. De indlete kampen fuldstaendig som jeg havde forventet. Men saa falder det aerligt talt lidt sammen efter 0-1 "scoringen".
For det kan man vel knapt kalde det . En scoring altsaa. Navas har efterhaanden flere drops end han har redninger. Jovist, han havde igen i gaar en enkelt eller to sublime redninger, men det er bare ikke nok naar du vogter maalet hos Real Madrid. Der skal simpelthen mere til. Du skal vaere i stand til at bygge en mur foran det maal, der er usandsynligt svaer at skyde igennem. I hvert fald kan det ikke nytte noget at manden koster et maal i snart hver kamp. Eller da som minimum hver anden.
Jeg har vaeret vild med ham i de forgange aar, men han har ikke niveauet i oejeblikket.
Det kan ikke diskuteres laengere - Ind med De Gea, Courtois, eller maaske endda man allerede kan overveje at hente Donnarumma ind inden han bliver for taet knyttet til Milan. Det kan godt ske, at han kun er 18 aar, men det er altsaa imponerende hvordan han bliver ved at praestere. Han kan velsagtens nemt ende med at blive omtalt som den bedste maalmand i historien om 20 aar hvis han fortsaetter i samme spor.

Derudover er det vel snart tid til at overveje om ikke vi bare skal braende en udskiftning paa at starte en angriber og saa smide den anden ind efter 5 minutter.
De kan jo aabenbart kun praestere paene kampe naar de kommer fra baenken :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce