Spasmageren Riquelme: Ramos ville ikke score i Sydamerika

7 år 1 uge siden #1 af Daniel

Riquelme mener ikke, at sekvenser som denne ville forekomme i sydamerikansk fodbold, og hopper med på den patetiske vogn, som ikke applauderer Ramos' mange hovedstødsmål.

Den forhenværende Villarreal-dirigent, der henrykte spansk fodbold med sine overlegne tekniske færdigheder, mener, at Sergio Ramos ville komme til kort på det sydamerikanske kontinent.

- De dækker anderledes op i Sydamerika, siger Riquelme til Canal 13, og tilføjer:

- De ville ikke lade Ramos komme først på bolden - han ville ikke score mål, slutter Riquelme. 

Der er bare tilbage at konkludere, at Riquelme er langt mindre elegant uden for kridtstregerne. En spasmager vel sagtens. Ramos' mange mål på standardsituationer kan ingenlunde længere tilskrives forsvarspillernes manglende opdækning. Nej, Ramos' tocifrede antal mål i indeværende sæson er udelukkende et udtryk for spanierens uforlignelige færdigheder på låget, som er en kombination af såvel timing, springkraft, ærgerrighed som aggressivitet, placeringsevne og coolness på afslutningerne. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 uge siden #2 af LukasModrik19
Det er er sjovt, vi peger fingre ad andre, mens vi selv har en overskrift, der indeholder ord som "patetisk" og "applauderer". Det hører simpelthen ingen steder hjemme på en dansk hjemmeside!

Den slags bræk-ord lader vi kommentatorene om at komme med :D

"Hvis alle var lige så dårlige som mig, ville vi ligge nummer 20" - Cristiano Ronaldo
Følgende bruger(e) sagde tak: Holm90

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 uge siden #3 af Vinícius

LukasModrik19 skrev: Det er er sjovt, vi peger fingre ad andre, mens vi selv har en overskrift, der indeholder ord som "patetisk" og "applauderer". Det hører simpelthen ingen steder hjemme på en dansk hjemmeside!

Den slags bræk-ord lader vi kommentatorene om at komme med :D


Jeg kan nu hverken se problemet i det eller de omtalte ord i overskriften. Han siger det for at få 2 mins. fame. Disse typer bør forties.

Muligvis havde Ramos scoret flere, muligvis færre, men hvis vi spillede på det kontinent, behøvede Ramos ikke score så mange mål, for vi(og de fleste andre spanske hold) ville køre de fleste af deres "Mickey-Mouse" hold over.... Meeen.. Ved nærmere overvejelse ville vi måske få problemer, for vi plejer netop at fejle mod dårlige modstandere.. Men igen, de er alligevel så dårlige, at vores B-hold som er mere ærgerrige, nok skulle kunne slå dem alligevel. Omend det jeg lige har skrevet lyder patetisk er det ikke meget forkert.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 uge siden #4 af Chamartin
Nu er det jo ikke hverdagskost, at Real Madrid spiller mod sydamerikanske hold.
Men vi gjorde det da i klubverdensmesterskabet for klubhold i 2014. Og husker jeg ikke meget galt, så scorede Ramos tilmed på hovedstød mod San Lorenzo ;)
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB, R7CR7GB11, Madrid777

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce